افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

ردپای مولوی عبدالحمید در خاطرات آیت الله هاشمی

  • کد خبر : 122421
ردپای مولوی عبدالحمید در خاطرات آیت الله هاشمی

به گزارش سناپرس، ردپای مولوی عبدالحمید در خاطرات آیت الله هاشمی خبر آنلاین: هاشمی رفسنجانی ۲۵ آبان ماه در مطلبی از دیدار با جمعی از علمای شیعه و سنی و حضور در افتتاحیه کنگره توانبخشی معلولان خبر داد. در خاطرات 16 آبان 1379 آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است; دیروز، دیشب و امروز در تهران […]

به گزارش سناپرس، ردپای مولوی عبدالحمید در خاطرات آیت الله هاشمی

خبر آنلاین: هاشمی رفسنجانی ۲۵ آبان ماه در مطلبی از دیدار با جمعی از علمای شیعه و سنی و حضور در افتتاحیه کنگره توانبخشی معلولان خبر داد.

ردپای مولوی عبدالحمید در خاطرات آیت الله هاشمی

در خاطرات 16 آبان 1379 آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است; دیروز، دیشب و امروز در تهران و بسیاری از نقاط کشور باران بارید. بارندگی امسال خوب است. بسیار بهتر از سال گذشته و حتی بهتر از 32 سال گذشته. کنگره توانبخشی معلولان را به دانشگاه باز کنید [علوم] تندرستی در اوین [بلوار دانشجو] رفت از نمایشگاه بازدید کردیم. در این اجلاس، دکتر. [غلامرضا] انصاری رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی این دانشگاه در دوران ریاست اینجانب و دوران سازندگی استقبال و تقدیر کرد. هم اکنون 1800 دانشجو و شعبه در مشهد و اصفهان دارد.

خاتمی غربی ها را ناامید کرد/ آمریکا در ترس شدید است/ مهدی برای فروش گاز به کویت رفت اما…

ولایتی به دلیل حضور سید محمد خاتمی در انتخابات شرکت نکرد/ربودن هواپیمای سعودی با 95 سرنشین

همچنین در مورد ضرورت و اهمیت توجه به وضعیت معلولان جسمی و ذهنی به ویژه شخصیت بخشیدن و استقلال و بهره گیری از آنها و گامی هوشمندانه در پیشگیری، توانبخشی و کمک به آنها صحبت کردم. محققی که وسیله مفیدی برای نابینایان ساخته بود که با خط بریل کار می‌کند و در حین تایپ هم صحبت می‌کند، از من خواست که پنج عدد بخرم و به دانشگاه بدهم. من به آقای انصاری گفتم اقدام کنند.

بعد از ظهر جمعی از علمای شیعه و سنی از استان سیستان و بلوچستان وارد شدند. آقایان [حبیب‌الله] محمدی ها [نیشابوری] [نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه زاهدان] و [سیدصادق] حسینی [نماینده ولی‌فقیه و رئیس دفتر نمایندگی در امور مربوط به برادران اهل سنت بلوچستان]نمایندگان ولی فقیه و مولوی عبدالحمید [اسماعیل‌زهی]پیش نماز مسجد مکه [و امام‌جمعه اهل سنت زاهدان]صحبت کرد و از توجه جدی ایشان به ولایت در دوران مسئولیتم تشکر کرد. همچنین درباره ضرورت وحدت صحبت کردم و به کارهای مهمی در دوران سازندگی در استان از جمله راه اندازی راه آهن کرمان – زاهدان، احداث سد قدیم، نیروگاه ایرانشهر، توسعه جنوب اشاره کردم. با طرح های صیادی و ایجاد بنادر ماهیگیری، منطقه آزاد، کارخانه سیمان خاش، برنامه های مهمی برای زابل و خط انتقال آب زابل به زاهدان انجام دادم.

شورای نگهبان بار دیگر اصلاحیه مجلس برای تفسیر قانون مطبوعات را رد کرد و باید به مجلس ارسال شود. [تشخیص‌ مصلحت ‌نظام] خواهد آمد. دفتر تحکیم وحدت در روز سیزدهم آبان ماه در دانشگاه تهران تشکیل جلسه داد و پس از پایان آن، افراد مختلف شعارهای تند سر دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.