افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
6

ردمی A2 و ردمی A2 پلاس عرضه شدند. پیشنهادهای ارزان شیائومی

  • کد خبر : 17161
ردمی A2 و ردمی A2 پلاس عرضه شدند.  پیشنهادهای ارزان شیائومی

ردمی به برند زیرمجموعه شیائومی به گروهی جدید از هوشمند جدید جدید خود جمله گوشی های ردمی 12 ، ردمی نوت 12 فایو جی ، ردمی نوت 12 پرو و ​​ردمی نوت 12 پرو پرو را عرضه کرده است. همه این جزوه محصولات متوسط ​​به بالای بازار مطمئناً کسانی هستند که مدل‌های ارزان قیمت هستند، […]

ردمی به برند زیرمجموعه شیائومی به گروهی جدید از هوشمند جدید جدید خود جمله گوشی های ردمی 12 ، ردمی نوت 12 فایو جی ، ردمی نوت 12 پرو و ​​ردمی نوت 12 پرو پرو را عرضه کرده است. همه این جزوه محصولات متوسط ​​به بالای بازار مطمئناً کسانی هستند که مدل‌های ارزان قیمت هستند، نمی‌گیرند. ، چینی برای پاسخ به این قشر دو گوشی رده پایین تر را نیز به بیسروصدا معرفی و به وب سایت جهانی Mi اضافه کرده است: ردمی A2 و ردمی ردمی ردمی ردمی ردمی ردمی ردمی ردمی ردمی ردمی ردمی ردمی.

مشخصات و ویژگی های ردمی A2 و ردمی A2 پلاس

ردمی A2
ردمی A2

ردمی A2 دارای صفحه نمایش لمسی 6.52 اینچی با وضوح 720 در 1600 پیکسل است و از تراشه هلیو هلیو G36 به همراه 2 یا 3 حافظه حافظه رم استفاده می شود. این گوشی دارای 32 حافظه حافظه داخلی، بوده و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با لنز کمکی qvga، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی لیتری آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات وات. گفتنی است شارژر 10 وات مناسب در داخل محصول قرار داده شده و از طریق پورت میکرو میکرو usb عملیات شارژ باتری را انجام می دهد.

ردمی A2 سیستم عامل اندروید 12 (نسخه go) را به پیش فرض اجرا کرده و از 5g پشتیبانی نمی‌کند، اما جک جک 3.5 میلی متری هدفون. ردمی A2 پلاس هم در اصل همین گوشی است که یک اسکنر اثر انگشت در بدن خود دارد. ارائه شده است.

ردمی A2 پلاس
ردمی A2 پلاس

اگر چه این رده‌های پایین هستند و نمی‌توانم از آن‌ها زیاد داشته باشند، اما برای اینکه به جدیدترین و بهترین فناوری‌های روز نیاز دارند، گزینه‌هایی گزینه‌هایی مقرون به صرفه و مناسب هستند. ردمی A2 و ردمی A2 پلاس با داشتن ویژگی‌های و اساسی، و قیمت، می‌تواند برای آن دسته از گوشی‌هایی که به دنبال یک گوشی ساده و در عین کاربردی کاربردی باشد و نمی‌خواهند بابت بابت خرید صرف کنند، جذاب باشد.

به طور کلی، ردمی A2 و ردمی A2 پلاس ممکن است هیجان انگیزترین دستگاه‌های موجود دنا بازاز باشد. اما یک مقرون فقط برای کسانی هستند که با یک گوشی هوشمند با امکاناتی که دارند. ویژگی‌هایی مانند ذخیره‌سازی قابل ارتقا، جک هدف و بزرگ، باعث می‌شود تا این جذابیت بالاتری داشته باشد و از همین انتظار باشد که شیائومی آن‌ها را به صورت گسترده و در عرضه‌های زیادی انجام می‌دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.