افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
7

ردمی از شارژ سریع 300 وات رونمایی کرد. شارژ کامل باتری تنها در 5 دقیقه! [تماشا کنید]

  • کد خبر : 16104
ردمی از شارژ سریع 300 وات رونمایی کرد.  شارژ کامل باتری تنها در 5 دقیقه! [تماشا کنید]

ردمی تنها ماه از اینکه به عنوان اولین سازنده گوشی پس از آستانه شارژ 200 وات کند،، فناوری شارژ سریع 300 و را معرفی کرد! این شرکت چینی زیرمجموعه شیائومی است، اعلام کرده با فناوری جدید باتری یک می‌تواند تنها در کمتر از 5 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ شود. برای اثبات این، […]

ردمی تنها ماه از اینکه به عنوان اولین سازنده گوشی پس از آستانه شارژ 200 وات کند،، فناوری شارژ سریع 300 و را معرفی کرد! این شرکت چینی زیرمجموعه شیائومی است، اعلام کرده با فناوری جدید باتری یک می‌تواند تنها در کمتر از 5 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ شود. برای اثبات این، ویدیویی نیز به همراه بیشتر مشاهده شده است در ادامه و بررسی آن‌ها پرداخت. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

شرکت ردمی برای تست شارژ شارژ 300 وات خود از نسخه عرضه شده گوشی ردمی نوت 12 دیسکاوری (Redmi Note 12 Discovery) با باتری 4100 میلی آمپر ساعتی ساعتی نسخه اصلی دارای باتری دو تکه تکه 4300 میلی لیتری در کنترل محیط زیست کنترل شده کنترل شده است. بر اساس اینکه از این تست منتشر شده است، 2 دقیقه و 11 می‌کشد تا دستگاه به شارژ 50 درصد برسد و در 5 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.


نکته عجیب و جالب توجه این است که با وجود این ویدیوی رسمی در ردمی در ویبو (Weibo) برای اثبات ادعای شارژ 300 وات، عددی که در نمایشگر دستگاه ولت‌سنج نشان می‌دهد، به 300 نمی‌رسد! در پروسه شارژ گوشی، تنها برای حدود سه ثانیه توان خروجی شارژر 290 وات می‌رسد سپس دوباره به سرعت شارژ کمتر (اما هنوز هم بسیار چشمگیر) برمی‌گردد. 300 و حداکثر سرعتی که از نظر تئوری می‌توان برای باتری گوشی‌های هوشمند استفاده کرد، مطمئناً به حفظ امنیت شارژ با چنین امکانی امکان پذیر نیست.

به گفته ردمی آداپتور شارژ جدید این شرکت با فناوری Double Gan عرضه می‌شود و بیش از 50 لایه محافظ برای ایمنی افزایش می‌یابد، اما همچنان به اندازه آن کوچک باشد و به اندازه شارژرهای شارژرهای معمولی باشد. در حال حاضر، چیزی که برند متعلق به شیائومی نیست، این است که چه زمانی یک گوشی هوشمند با این فناوری ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.