افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

رحمتی: فولاد با گل محمدی تیم خوبی شد/ لیگ هواداران از نیم فصل دوم آغاز می شود.

  • کد خبر : 369513
رحمتی: فولاد با گل محمدی تیم خوبی شد/ لیگ هواداران از نیم فصل دوم آغاز می شود.

به گزارش ایرناسید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آماتور تهران در نشست خبری روز جمعه این تیم با باشگاه فوتبال خوزستان گفت: بدون شک فردا بازی سختی خواهیم داشت و در طول هفته با بچه ها صحبت می کنیم. و من توصیه های لازم را به آنها دادم.” بدون شک در بازی فردا کوچکترین بی […]

به گزارش ایرناسید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آماتور تهران در نشست خبری روز جمعه این تیم با باشگاه فوتبال خوزستان گفت: بدون شک فردا بازی سختی خواهیم داشت و در طول هفته با بچه ها صحبت می کنیم. و من توصیه های لازم را به آنها دادم.” بدون شک در بازی فردا کوچکترین بی توجهی می تواند عواقب سختی برای ما داشته باشد.

وی در پاسخ به تساوی هفته گذشته هوادار و آلومینیوم اراک و گل نخوردن این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: در دیدار مقابل آلومینیوم شانس برد داشتیم. بخش‌هایی از بازی مانند بازی‌سازی، ساختار دفاعی و تاکتیک‌های تیمی در دست مربیان و کادرفنی است، اما ضربه نهایی را بازیکن باید با خلاقیت خود بگیرد و در دست ما نیست. چهار بازی است که گل نزدیم و درست است، اما باید ببینیم از پارسال تا امسال چه داشته ایم و امسال چه بازیکنانی داریم. لطفا مطمئن باشید که تیم ما به تدریج پیشرفت خواهد کرد.

مربی هوادار خاطرنشان کرد: تمریناتمان را دیر شروع کردیم و مسابقات لیگ اول برای ما مثل بازی دوستانه بود. بعد از تعطیلات روند خوبی داریم. سعی کردیم یک مهاجم خوب به خدمت بگیریم تا به ما کمک کند اما نشد. در خط حمله بازیکنان خوب و با تجربه و ترکیبی از جوانی و تجربه داریم که می تواند به ما کمک کند.

رحمتی در پاسخ به برگزاری مسابقات آماتوری در ورزشگاه پاس تصریح کرد: به جز دو دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس، سایر دیدارهای ما در این ورزشگاه برگزار می شود. ورزشگاه مشکلاتی داشت از جمله لوله های برق و آب که رفع شد و می توانیم اینجا بازی کنیم.

وی درباره داریوش شجاعیان که کمتر بازی می کند، توضیح داد: او بازیکن بزرگی است که در استقلال بازی کرده و چند فصل در تیم هوادار بوده است. قرار بود ما را ترک کند، فکر می کنم سه چهار روز قبل از بازی اول به ما ملحق شد. او آمادگی لازم برای بازی را ندارد و از آمادگی دور است و به همین دلیل در آماده سازی بدنی تیم شرکت کرد و با توجه به نیاز تیم همچنان از آن استفاده خواهد کرد.

وی در پاسخ به اینکه برخی از بازیکنان مانند ارسلان مطهری آزاد هستند و برنامه باشگاه برای جذب این بازیکنان چیست؟ وی گفت: بر اساس نیاز تیم بازیکن جذب می کنیم. ما در خط هافبک کمبود بازیکن داریم و متاسفانه نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم. جا دارد از رحیمی و طهماسبی تشکر کنم که با جست و جوی خود شرایط را برای جذب بازیکن در خط هافبک ایجاد کردند اما آنچه را که دنبالش بودیم پیدا نکردیم و ترجیح دادیم کمی صبر کنیم. با این حال، بودجه این سرگرمی محدود است.

رحمتی در پایان تصریح کرد: برای ما لیگ از نیم فصل دوم شروع می شود چون زمان می برد. برای تشکیل یک تیم با احترام به بازیکنان جدیدی که از یک تیم می آیند، زمان می برد تا آنها باشگاه را بشناسند و جایگاه خود را پیدا کنند. تا آن زمان سعی می کنیم به نقاط ممکن برسیم.

دیدار تیم های فوتبال هوادر و خوزستان فردا (شنبه) از ساعت 18:45 در ورزشگاه پاس تهران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.