افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

«رحمتی» از تیم فوتبال امید اخراج شد/ رقابت دو مربی ادامه دارد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 400680
«رحمتی» از تیم فوتبال امید اخراج شد/ رقابت دو مربی ادامه دارد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، عملکرد ضعیف رضا عنایتی در تیم فوتبال امید ایران منجر به حذف این تیم از مرحله مقدماتی المپیک پاریس شد تا مهدی تاج تصمیم گرفت با گزینه اعتماد امیر قلعه نویی دست از کار بکشد. قلعه نویی که بعد از نیمکت نشینی تیم بزرگسالان مستقیما وارد بحث انتخاب سرمربی تیم امید […]

به گزارش خبرنگار مهر، عملکرد ضعیف رضا عنایتی در تیم فوتبال امید ایران منجر به حذف این تیم از مرحله مقدماتی المپیک پاریس شد تا مهدی تاج تصمیم گرفت با گزینه اعتماد امیر قلعه نویی دست از کار بکشد.

قلعه نویی که بعد از نیمکت نشینی تیم بزرگسالان مستقیما وارد بحث انتخاب سرمربی تیم امید وارد شد، اصرار زیادی به عنایا داشت تا تاج را راضی به همکاری کند اما نتایج ضعیف او و همچنین حواشی به وجود آمده در رختکن این تیم باعث شد سرمربی فدراسیون تصمیم دیگری برای تیم امید بگیرد.

وی ابتدا خواستار تعیین تکلیف در خصوص مدیریت تیم امید بین گروه تحت امر خود و کمیته ملی المپیک شد. تاج با ارسال نامه ای به این کمیته خواستار تعیین تکلیف تیم فوتبال زیر 23 سال شد و آنها نیز آب پاکی به دست فدراسیون فوتبال ریختند و اعلام کردند که تمایلی به هدایت تیم فوتبال امید ندارند.

در پی این تصمیم، رئیس فدراسیون فوتبال دومین نقشه راه خود را برای کسب حامی مالی و آغاز اردوهای آماده سازی برای حضور در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا آغاز کرد.

بنابراین طبق اساسنامه، انتخاب سرمربی تیم امید به کمیته فنی واگذار شد تا در این خصوص تصمیم گیری کند و سپس گزینه نهایی را در اختیار تاج قرار دهد تا به هیات مدیره ارائه شود.

مجید جلالی، احمد خداداد، امیر قلعه نویی، محمود شیعی و شهرزاد مظفر اعضای کمیته فنی پس از بررسی گزینه های تیم امید در دو جلسه طولانی، بازیکنانی مانند رسول خطیبی، مهدی رحمتی، مسعود شجاعی و حسین عبدی را مورد بررسی قرار دادند. او برای این سمت تصمیم گرفت با بررسی عملکرد خود در سال های اخیر و شناختش از فوتبال پایه و بازیکنان جوان شاغل در لیگ برتر، گزینه نهایی را انتخاب کند.

رسول خطیبی با قبول مدیرعاملی پیکان نشان داد که علاقه ای به مربیگری در تیم فوتبال ندارد و به همین دلیل امیدوار است خیلی زود از دوره مربیگری تیم زیر 23 سال خارج شود.

رحمتی که در ابتدای فصل هدایت هواداران را برعهده گرفت، در ابتدای فصل هیچ بردی کسب نکرد و تنها به چهار تساوی بسنده کرد و تیمش هم اکنون در رده آخر لیگ بیست و چهارم قرار دارد. نتایج نامطلوب رحمتی باعث شد تا اعضای کمیته فنی نظر مثبتی نسبت به او نداشته باشند تا شانس کمتری نسبت به مسعود شجاعی و حسین عبدی داشته باشد اما به عنوان یکی از گزینه ها روی میز باقی بماند.

یکی دیگر از گزینه های مد نظر این کمیته مسعود شجاعی سرمربی فصل گذشته هوادار است که در این فصل هیچ تیم لیگ برتری را مدیریت نکرد تا مورد ارزیابی قرار گیرد اما سه نفر از اعضای کمیته فنی ارزیابی او را مثبت می بینند.

حسین عبدی مربی تیم فوتبال جوانان ایران که با درخشش در رده جوانان توانست هدایت تیم زیر 20 سال کشور را بر عهده بگیرد یکی از جدی ترین گزینه های فدراسیون فوتبال است. کمیته فنی با توجه به خالی بودن تقویم مسابقات زیر 23 سال امسال حسین عبدی به کار خود تا پایان مرحله نهایی جام ملت های جوانان آسیا در تیم زیر 20 سال ادامه خواهد داد تا او و تیمش بر اساس این گزارش، جوانان نمی توانند روی کسب سهمیه جام جهانی تمرکز کنند، اما باید دید فدراسیون فوتبال تا قبل از پایان سال سرمربی جدید خود را انتخاب می کند یا تصمیم دیگری در این خصوص خواهد گرفت. فشار کارشناسان فوتبال

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.