افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ربیع خواه: پرسپولیس کار بسیار سختی دارد/ مقایسه برونکو و گاریدو اشتباه است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 332988
ربیع خواه: پرسپولیس کار بسیار سختی دارد/ مقایسه برونکو و گاریدو اشتباه است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقایسه برونکو با سرمربی فعلی این تیم اشتباه است. محسن ربیع خواه درباره شروع فصل بیست و چهارم لیگ برتر گفت: تیم ها در هفته های ابتدایی به دلیل تمرینات فشرده پیش فصل شرایط متفاوتی را تجربه می کنند و باید کمی وقت گذاشت تا به قول فوتبالی ها […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقایسه برونکو با سرمربی فعلی این تیم اشتباه است.

محسن ربیع خواه درباره شروع فصل بیست و چهارم لیگ برتر گفت: تیم ها در هفته های ابتدایی به دلیل تمرینات فشرده پیش فصل شرایط متفاوتی را تجربه می کنند و باید کمی وقت گذاشت تا به قول فوتبالی ها بدنشان آزادتر شود و بتوانند به میدان بروند. نقش ها راحت تر

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: زمانی که در لیست بازیکنان و حتی مربیان یک تیم تغییراتی ایجاد می شود باید منتظر ماند تا ایده های فنی دو طرف در زمین اجرایی شود. فرصتی که یک تیم دارد باعث می شود همان تیم در راستای اهداف خود گام بردارد و قدرت بی حد و حصر خود را نشان دهد.

ربیع خواه درباره تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته اول لیگ برتر تاکید کرد: فکر می کنم پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. بدون شک این تیم از قهرمانی های متوالی اعتماد زیادی به خود دارد و برای همین هدف به بازی خود ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به اینکه هواداران پرسپولیس ناخودآگاه هر مربی خارجی را با برانکو ایوانکوویچ و دوران حضورش در پرسپولیس مقایسه می کنند، تصریح کرد: فکر می کنم هر مربی و هر دو دوره را نمی توان با هم مقایسه کرد. این اشتباه است که در طول زمان سعی کنیم یک تیم را به شکل دیگری تجزیه و تحلیل کنیم. میدان برانکو مختصات خود را دارد و این میدان شرایط مختلفی دارد که باید بررسی شود.

ربیع خواه درباره تغییرات بزرگی که در لیست پرسپولیس به دلیل جدایی بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی و علی نعمتی رخ داده است، یادآور شد: قطعا نام پرسپولیس از همه بزرگتر است. کار بسیار سختی برای این تیم است.” تیم است اما حمایت هواداران اجباری است و می تواند بخشی از مشکلات احتمالی پرسپولیس را حل کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)