افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

ربوده شدن یک تاجر میلیاردر تهرانی از مقابل چشمان همسرش/در کافه تهران رخ داد

  • کد خبر : 400916
ربوده شدن یک تاجر میلیاردر تهرانی از مقابل چشمان همسرش/در کافه تهران رخ داد

به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوانی به یکی از کلانتری های پایتخت رفت و وقتی مقابل مامور امنیتی قرار گرفت گفت: با همسرم به نام بهروز در کافه ای در شمال نشسته بودیم. از تهران که ناگهان دو مرد جوان وارد آنجا شدند و همسرم را با تهدید بردند، سوار خودروی سفید رنگ سمند […]

به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوانی به یکی از کلانتری های پایتخت رفت و وقتی مقابل مامور امنیتی قرار گرفت گفت: با همسرم به نام بهروز در کافه ای در شمال نشسته بودیم. از تهران که ناگهان دو مرد جوان وارد آنجا شدند و همسرم را با تهدید بردند، سوار خودروی سفید رنگ سمند شدند و قبل از رسیدن پلیس متواری شدند.

با شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی تهران، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور بازپرس پرونده وارد عمل شده و خیلی زود برای انجام تحقیقات میدانی پا به سفره خانه گذاشتند.

تیم جنایی که در تحقیقات به وجود دوربین های مداربسته سفره خانه پی بردند، فیلم های آنها را مرور کردند و لحظه به لحظه ماجرا را تماشا کردند. آدم ربایی مشاهده کردند که پلاک خودروی سمند سفید رنگ است.

با دریافت این سرنخ مهم، کارآگاهان اقدامات اطلاعاتی را آغاز کردند و با مراجعه به سامانه های پلیسی متوجه شدند آدم ربایان از پلاک جعلی استفاده می کنند و خودروی آنها به سمت کاشان و جنوب کشور در حرکت است.

در این شعبه تحقیقات، تیم جنایی متوجه شدند که بهروز یک تاجر حرفه ای در این بخش است. ارز دیجیتال او با مردم اختلافات مالی گسترده ای دارد که شک کارآگاهان را برانگیخت.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه همسر بهروز گفت آدم ربایان بارها با او تماس گرفته و او را تهدید کرده اند. قتل در ازای آزادی همسرش از او 3 میلیون یورو در قالب ارز رمزنگاری شده «Tether» درخواست کرده اند.

در مرحله بعد کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و مخابراتی هویت یکی از آدم ربایان را شناسایی و متوجه شدند وی در یکی از روستاهای شیراز زندگی می کند. همین سرنخ مهم کافی بود تا متهم در یک قدمی دستگیری قرار گیرد.

با توجه به حساسیت موضوع، تیم پلیسی با هماهنگی لازم با بازپرس جنایی به مخفیگاه متهم در شیراز رفته و پس از تعقیب و گریز و توجه محتاطانه وی را در عملیاتی هماهنگ دستگیر کردند.

متهم در بازجویی های اولیه ابتدا منکر هرگونه آدم ربایی شد اما پس از مواجهه با مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرد و ماجرا را اینگونه توضیح داد: با بهروز 30 میلیارد تومان اختلاف مالی داشتیم و او حاضر به پرداخت هزینه نبود. پول به همین دلیل به همراه یکی از همدستانم چند نفر را برای ربودن بهروز استخدام کردیم. هم اکنون فرد ربوده شده در حوالی شهرستان آباده است.

تحقیقات برای آزادی گروگان ها ادامه داشت تا اینکه مشخص شد آدم ربایان با اطلاع از دستگیری همدستشان از ترس بهروز را در بیابان های شهر شهرضا اصفهان آزاد کردند و هر کدام به نقاط مختلف متواری شدند.

پس از رهایی بهروز از چنگال آدم ربایان، کارآگاهان مأمور شدند تا با بررسی های اطلاعاتی، هویت سایر متهمان را شناسایی و با هماهنگی های لازم قضایی دستگیر کنند.

با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار پلیس جنایی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان فراری همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.