افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

ربودن دو معتاد برای کشف گنج – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 373738
ربودن دو معتاد برای کشف گنج – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی پیش دو جوان با دستور قضایی به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کردند و اظهار داشتند: ما بودیم. معتاد به مواد مخدر بودیم و در یک خانه زندگی می کردیم، در یک محله فقیرنشین زندگی می کردیم، مشغول تماشای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی پیش دو جوان با دستور قضایی به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کردند و اظهار داشتند: ما بودیم. معتاد به مواد مخدر بودیم و در یک خانه زندگی می کردیم، در یک محله فقیرنشین زندگی می کردیم، مشغول تماشای برنامه تلویزیونی بودیم که ناگهان ماموران یک کمپ ترک اعتیاد به آنجا رسیدند و بعداً متوجه شدیم که 3 جوانان؛ آنها از مسئولان اردوگاه خواستند که ما را به قصد ربودن به کمپ ببرند.

می خواستند ما را از خانه بیرون کنند تا در جستجوی گنجینه های زیرزمینی در زمین حفر کنند.

وقتی از اردوگاه آزاد شدیم، به خانه برگشتیم و متوجه شدیم که وسایلمان را نیز دزدیده‌اند و حیاط را کنده‌اند. حالا ما از آنها به خاطر آدم ربایی و سرقت شکایت می کنیم.

وی افزود: با شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در تحقیقات مقدماتی متوجه شدند که 3 مرد میانسال از آنها خواستار انتقال پرونده به روستا شدند اعتیاد .

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در مرحله بعدی تیم جنایی با شناسایی هویت 3 متهم متوجه شدند که یکی از آنها بر اثر تصادف فوت کرده و سپس 2 نفر از متهمان دستگیر شدند.

سردار ولی پور گودرزی بیان کرد: به این ترتیب متهم هدف تحقیقات قرار گرفت و ماجرا را اینگونه توضیح داد. در گذشته شخصی به ما اطلاع داده بود که در حیاط خانه مورد نظر گنجینه ای نفیس زیرزمینی وجود دارد، اما 2. معتادان در آنجا زندگی می کنند.

ما هم تصمیم گرفتیم وارد خانه شویم و حفاری کنیم، آنها را با کمک عوامل کمپ مواد مخدر از خانه بیرون کنیم. وقتی طرح ما اجرا شد شروع به حفاری کردیم اما گنجی پیدا نکردیم. دوستان ما که به این داستان ختم شدند. نقشه کشیده بود، تصادف کرد و افتاد و مرد.

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: در پی اعترافات این متهمان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی مامور شدند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره ۱۱ پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.