افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

ربات چت هوش مصنوعی اینستاگرام به زودی

  • کد خبر : 22383
ربات چت هوش مصنوعی اینستاگرام به زودی

به نظر می رسد شبکه اجتماعی متا اینستاگرام به زودی از ربات چت هوش مصنوعی خود رونمایی خواهد کرد و پاسخی به ربات MyAI اسنپ چت خواهد داد. به گفته متا، این ربات قرار است چت ها را «مفرح تر و جذاب تر» کند. شما می توانید جزئیات بیشتر را در زیر بررسی کنید. بر […]

به نظر می رسد شبکه اجتماعی متا اینستاگرام به زودی از ربات چت هوش مصنوعی خود رونمایی خواهد کرد و پاسخی به ربات MyAI اسنپ چت خواهد داد. به گفته متا، این ربات قرار است چت ها را «مفرح تر و جذاب تر» کند. شما می توانید جزئیات بیشتر را در زیر بررسی کنید.

بر اساس اطلاعاتی که یکی از محققان این اپلیکیشن به نام الساندرو پالوزی توییت کرده است، به نظر می رسد اینستاگرام در حال کار بر روی یک چت بات هوش مصنوعی برای استفاده در پلتفرم شبکه های اجتماعی است. این محقق با مهندسی معکوس کدهای اینستاگرام توانست ردپایی از عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی را در این شبکه بیابد.

طبق اسکرین شات پیوست شده توسط Palozzi، چت ربات هوش مصنوعی اینستاگرام می تواند به سوالات کاربران پاسخ دهد و به آنها مشاوره دهد. همچنین این ربات ارتباط با مخاطب را تسهیل می کند و به افراد کمک می کند تا احساسات خود را بهتر منتقل کنند. همچنین، می‌توانید از بین 30 کاراکتر هوش مصنوعی، یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است.

در حال حاضر، این تنها چیزی است که در مورد چت ربات هوش مصنوعی اینستاگرام می دانیم. مشخص نیست اینستاگرام چگونه قصد دارد هوش مصنوعی را با پلتفرم رسانه اجتماعی خود ادغام کند. چندین سوال و عدم قطعیت دیگر وجود دارد، مانند اینکه اینستاگرام از چه ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت چت بات خود استفاده می کند. آیا این ربات چت مبتنی بر ChatGPT خواهد بود؟ قابلیت های تولید هوش مصنوعی آن چه خواهد بود؟ متا چگونه از چت ربات هوش مصنوعی خود برای کمک به سازندگان محتوا و صاحبان مشاغل استفاده خواهد کرد؟ اقدامات امنیتی و حفاظت از حریم خصوصی چه خواهد بود؟ همه اینها سوالاتی است که باید در زمان مناسب به آنها پاسخ داده شود.

چت ربات هوش مصنوعی اینستاگرام

اگر به خاطر داشته باشید، اسنپ چت اولین پلتفرم رسانه اجتماعی بود که با چت ربات MyAI خود وارد عرصه چت بات هوش مصنوعی شد. با این حال، نحوه پیاده سازی و ادغام این ربات در اسنپ چت در ابتدا بسیار بحث برانگیز بود. با این حال، از آن زمان، اسنپ چت توانسته است ربات چت MyAI خود را تغییر دهد و اکنون برای دسترسی به ربات MyAI مبتنی بر GPT-4 نیازی به اشتراک Snapchat Plus ندارید.

نکته اصلی این است که مانند اسنپ چت، اینستاگرام نیز جای زیادی برای خطا دارد. در واقع چت ربات هوش مصنوعی هم می تواند یک دارایی و هم نقطه ضعف برای این شبکه اجتماعی باشد. بنابراین، برای متا مهم است که چت ربات هوش مصنوعی خود را به طور کامل آزمایش کند و قبل از انتشار رسمی از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.