افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

رای کمیته انضباطی درباره امید نورافکن اعلام شد/مشخص شدن تخلف قبل از بازی با پرسپولیس

  • کد خبر : 139176
رای کمیته انضباطی درباره امید نورافکن اعلام شد/مشخص شدن تخلف قبل از بازی با پرسپولیس

به گزارش رکنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره گزارش داور از تخلف باشگاه. پرسپولیس در بازی با سپاهان اصفهان در خصوص عدم حضور دکتر علیرضا حقگیت پزشک رسمی باشگاه و حضور علی اسدی کارشناس تغذیه به جای ایشان و بدون مجوز و صدور کارت و استفاده از اصل کارت پزشکی در در مسابقه […]

به گزارش رکنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره گزارش داور از تخلف باشگاه. پرسپولیس در بازی با سپاهان اصفهان در خصوص عدم حضور دکتر علیرضا حقگیت پزشک رسمی باشگاه و حضور علی اسدی کارشناس تغذیه به جای ایشان و بدون مجوز و صدور کارت و استفاده از اصل کارت پزشکی در در مسابقه فوق الذکر علی اسدی با توجه به تخلف ماده 36 آیین نامه لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب 1377 و با در نظر گرفتن مواد 51 و 117 آیین نامه انضباطی به مدت 18 ماه محروم شد. . حضور در کلیه استادیوم های فوتبال، فوتبال سرپوشیده و فوتبال ساحلی و علیرضا حچیکات به دلیل عدم حضور در مسابقه بدون اطلاع کمیته پزشکی مسابقات لیگ و تحویل کارت خود به دیگری به یک هزار میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی و قصور در تعویض پزشک رسمی و عدم گزارش عدم حضور پزشک بر اساس مواد 50 و 77 آیین نامه انضباطی یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره در خصوص سلب صلاحیت، اجرائی بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر می باشد.

* در خصوص گزارش داور مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه استقلال در بازی با تراکتورسازی به دلیل عدم حضور پزشک رسمی باشگاه، دکتر محمدعلی زارع و حضور سید محمد آقا محمدآبادی که به جای وی دندانپزشک بود. بدون اجازه و صدور کارت و با استفاده از کارت اصلی پزشک. در بازی قبل، سید محمد آقا محمد آبادی به مدت 18 ماه از حضور در کلیه استادیوم های فوتبال، فوتبال داخل سالن و فوتبال ساحلی و دکتر محمدعلی زارع به دلیل سهل انگاری در این بازی محروم شدند. بدون اطلاع ایفمارک (کمیته پزشکی لیگ) و تحویل کارت خود به دیگری به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت مشترک و قصور در تعویض پزشک رسمی و عدم اعلام غیبت پزشک بر اساس مواد 50 و 77 آیین نامه انضباطی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

رأی صادره در خصوص سلب صلاحیت، اجرائی بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر می باشد.

* درباره شکایت باشگاه پرسپولیس تهران نور امید بازیکن سپاهان اصفهان در خصوص رفتار توهین آمیز فرد مذکور نسبت به تماشاگران این تیم قبل از بازی دو تیم در ورزشگاه نقش جهان، با توجه به محتوای پرونده و با توجه به بررسی تصاویر و اظهارات و دفاعیات مذکور، جرم منسوب به محرز بوده و صحت و سقم وی محرز و با عنایت به ندامت و عذرخواهی شخص مذکور به جلسه محرومیت و یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

ضمناً با توجه به صدور قرار تعلیقی برای وی، این کمیته با رعایت بند 5 ماده 107 آیین نامه انضباطی قابل اجرا در جلسه محکومیت تعلیقی مذکور می باشد.

این رأی در صورت عدم صلاحیت اجرایی و قطعی است و در مورد جزای نقدی غیرقابل اجرا ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.