افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

رای دادن به هریس به معنای جنگ هسته ای است

  • کد خبر : 409287
رای دادن به هریس به معنای جنگ هسته ای است

آفتاب نیوز: کندی، یک دموکرات که تلاش کرد جو بایدن و هریس را به چالش بکشد، در ماه اوت از ترامپ جمهوری خواه حمایت کرد. به گزارش شبکه خبری راشاتودی، رابرت اف. کندی جونیور در پیامی ویدئویی گفت: رای امروز به کامالا هریس، رای دیک چنی است که در زمان خود درباره جنگی که میلیون […]

آفتاب نیوز:

کندی، یک دموکرات که تلاش کرد جو بایدن و هریس را به چالش بکشد، در ماه اوت از ترامپ جمهوری خواه حمایت کرد.

به گزارش شبکه خبری راشاتودی، رابرت اف. کندی جونیور در پیامی ویدئویی گفت: رای امروز به کامالا هریس، رای دیک چنی است که در زمان خود درباره جنگی که میلیون ها نفر را کشته بود به ما دروغ می گفت.

به گفته کندی، چنی در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش (2009-2001) یک نومحافظه کار برجسته بود و منجر به آغاز جنگ آمریکا در عراق در سال 2003 شد که منجر به کشته شدن یک میلیون عراقی و 480 سرباز آمریکایی شد. متحدان تبدیل شود.

وی افزود: آمریکا مدعی شد که این جنگ را به عنوان اقدامی پیشگیرانه علیه سلاح های کشتار جمعی عراق آغاز کرده است، اما هیچ سلاح کشتار جمعی وجود ندارد. این در اصل یک دروغ نئوکان بود.

کندی جونیور استدلال کرد که این اولین بار نیست که بخشی از تشکیلات آمریکایی برای شروع جنگ دروغ می گویند. او در سال 1961 به دوایت دی هشدار داد. آیزنهاور، رئیس جمهور وقت ایالات متحده، از “مجتمع نظامی-صنعتی” نام برد که به دنبال درگیری با اتحاد جماهیر شوروی بود.

عموی او، رئیس جمهور وقت ایالات متحده، جان اف کندی، پیشنهادات مبنی بر اینکه حمله هسته ای غافلگیرکننده به اتحاد جماهیر شوروی، یا سرنگونی یک هواپیمای مسافربری غیرنظامی، بهانه ای برای حمله به کوبا باشد را رد کرد.

کندی جونیور در ادامه گفت که پس از ترور جی اف زمانی که سازمان اطلاعات نظامی آمریکا برای توجیه جنگ در ویتنام یک حمله ساختگی در خلیج تونکین ترتیب داد.

وی با اشاره به اینکه روسیه سلاح‌های هسته‌ای بیشتری نسبت به آمریکا دارد و در برخی موارد تسلیحات بهتری دارد، خاطرنشان کرد که ایالات متحده همین چند هفته پیش به جنگ نزدیک شد، زمانی که بایدن تقریباً به اوکراین اجازه داد از موشک‌های آمریکایی علیه روسیه استفاده کند و به او داد. مسکو

کندی جونیور همچنین گفت که سخنرانی هریس در کنوانسیون دموکرات ها در ماه آگوست برای پذیرش نامزدی ریاست جمهوری این حزب نشان داد که او در صورت انتخاب شدن، برای اثبات خود مبارزه خواهد کرد. یک جنگ هسته ای در عرض دو ساعت 5.8 میلیارد نفر را می کشد و آنهایی که زنده می مانند آرزو می کنند آرزو کنند که ای کاش می مردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.