افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

رایزنی وزرای دفاع آمریکا و اسرائیل

  • کد خبر : 400271
رایزنی وزرای دفاع آمریکا و اسرائیل

آفتاب نیوز: روز پنجشنبه به وقت محلی، سی ان ان گزارش داد: یک مقام دفاعی به خبرنگارانی که با وزیر دفاع ایالات متحده سفر می کردند، گفت که لوید آستین روز پنجشنبه با یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل صحبت کرده است. آستین در حال حاضر برای نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل است. سی ان […]

آفتاب نیوز:

روز پنجشنبه به وقت محلی، سی ان ان گزارش داد: یک مقام دفاعی به خبرنگارانی که با وزیر دفاع ایالات متحده سفر می کردند، گفت که لوید آستین روز پنجشنبه با یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل صحبت کرده است.

آستین در حال حاضر برای نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل است.

سی ان ان همچنین گزارش داد که یک مقام دفاعی دیروز گفت که یادداشتی در رابطه با ترور ادعایی یحیی سنوار رهبر حماس در جریان نشست ناتو به آستین داده شده است.

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه بار دیگر مدعی شد که یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه را ترور کرده است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، ارتش و سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شبک در بیانیه ای اعلام کرد که السنوار در حملات این رژیم در جنوب غزه به هلاکت رسیده است.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه، تاکید کرد لندن بر برقراری آتش بس در این منطقه متمرکز است. .

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این تصاویر جسد یحیی السنوار است و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال بررسی «DNA» جسد مذکور است که شبیه به یحیی السنوار است. .

این در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که اولین آزمایش “DNA” انجام شده و شهادت یحیی السنوار را تایید کردند.

این چهارمین بار است که رژیم اسرائیل مسئولیت ترور السنوار را بر عهده می گیرد. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هنوز به این اظهارات رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.