افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

رایزنی مصر برای برقراری آتش بس فوری میان حزب الله و اسرائیل

  • کد خبر : 387617
رایزنی مصر برای برقراری آتش بس فوری میان حزب الله و اسرائیل

آفتاب نیوز: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مصر در راستای تلاش های خود برای میانجیگری میان حزب الله لبنان و تل آویو، رایزنی های دیپلماتیک گسترده ای را برای برقراری هر چه سریعتر آتش بس میان دو طرف آغاز کرده است. روزنامه عبری «اسرائیل هوم» امروز یکشنبه نوشت: بر اساس گزارش‌های دیپلمات‌ها و مقامات […]

آفتاب نیوز:

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مصر در راستای تلاش های خود برای میانجیگری میان حزب الله لبنان و تل آویو، رایزنی های دیپلماتیک گسترده ای را برای برقراری هر چه سریعتر آتش بس میان دو طرف آغاز کرده است.

روزنامه عبری «اسرائیل هوم» امروز یکشنبه نوشت: بر اساس گزارش‌های دیپلمات‌ها و مقامات نظامی که نشان می‌دهد اسرائیل برای تشدید حملات در دو هفته آینده آماده می‌شود، مصر نگران عواقب حمایت آمریکا از جنگ علیه حزب‌الله است.

به نوشته این روزنامه، در این راستا مصر در حال انجام رایزنی های دیپلماتیک گسترده برای برقراری هر چه سریعتر آتش بس میان دو طرف است.

در ادامه روزنامه لبنانی «الاخبار» نوشت: برخی مقامات مصری حملات اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان را تلاشی برای تخریب حومه جنوبی بیروت توصیف می کنند.

در همین رابطه یک مقام مصری گفت: با توجه به تلاش اسرائیل برای تخریب کامل این منطقه از جمله ساختمان های مسکونی، پیش بینی می شود در روزهای آینده حملات به ضاحیه تشدید شود.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا حملات هوایی شدیدی را علیه چندین منطقه از حومه جنوبی بیروت انجام داد که به شهادت برخی از مقامات و نیروهای حزب الله لبنان به رهبری سید حسن نصرالله دبیرکل این حزب انجامید.

در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت، مناطق سفیر، برج البرجنه، الماموره، بزرگراه فرودگاه بین المللی بیروت و صحرای الشعیفات مورد هدف قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.