افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

رایزنی امیر عبداللهیان با ابراهیم طاها درباره آخرین وضعیت غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 159064
رایزنی امیر عبداللهیان با ابراهیم طاها درباره آخرین وضعیت غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترحسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز در گفتگوی تلفنی با حسین ابراهیم طاها دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص آخرین وضعیت فلسطین اشغالی و وقایع مربوط به تجاوزات اخیر این رژیم به نوار غزه و همچنین تحرکات سازمان همکاری اسلامی در این زمینه بحث و تبادل نظر کرد. . […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترحسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز در گفتگوی تلفنی با حسین ابراهیم طاها دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص آخرین وضعیت فلسطین اشغالی و وقایع مربوط به تجاوزات اخیر این رژیم به نوار غزه و همچنین تحرکات سازمان همکاری اسلامی در این زمینه بحث و تبادل نظر کرد. . . .

وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس تلفنی اظهار داشت متاسفم محکومیت و محکومیت تداوم حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت حدود 20 هزار نفر از ساکنان غزه از جمله تعداد زیادی از زنان و کودکان بی گناه شده است و نمونه بارز جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت و نسل کشی بین بین المللی و به ویژه سازمان همکاری اسلامی خواستار توقف این حملات شد.

امیر عبداللهیان وی با اشاره به وضعیت وخیم انسانی در غزه و مشکلات و محدودیت‌های پزشکی و بهداشتی ایجاد شده، بر لزوم اتخاذ تدابیر مناسب و فوری برای تسهیل ارسال محموله‌های کمک‌ها و کمک‌های بشردوستانه به‌ویژه اقلام پزشکی و دارویی بر اساس قطعنامه‌های کشور تاکید کرد. اجلاس اخیر در ریاض و برای اعزام کشورمان آمادگی خود را برای دریافت چنین کمک هایی اعلام کرد.

وی همچنین برخی اقدامات و ابتکارات جمهوری اسلامی ایران را در زمینه حمایت از مردم مظلوم فلسطین در شرایط وحشتناک کنونی به اطلاع دبیرکل داد.

حسین ابراهیم طاها دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در این تماس تلفنی ضمن ابراز نگرانی و محکومیت تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های سازمان همکاری اسلامی و دبیرخانه بر اساس قطعنامه های اخیر اجلاس سران و استقبال از اقدامات و ابتکارات جمهوری اسلامی ایران در این زمینه و اعلام آمادگی برای توسعه همکاری های سازمان همکاری اسلامی با کشورمان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.