افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
10

رایان دی در مورد وضعیت CFP OSU پس از باخت USC پرسید

  • کد خبر : 2475
رایان دی در مورد وضعیت CFP OSU پس از باخت USC پرسید

باکی ها پس از سقوط تروجان ها به یوتا در مسابقات قهرمانی Pac-12 جان تازه ای گرفتند. همین یک هفته پیش، رایان دی وایالت اوهایودر خانه به رقیب اصلی میشیگان سقوط کرد و آنها را از بازی Big Ten Championship و چهار تیم برتر رده بندی پلی آف فوتبال کالج حذف کرد. اما، کمتر از […]



باکی ها پس از سقوط تروجان ها به یوتا در مسابقات قهرمانی Pac-12 جان تازه ای گرفتند.

همین یک هفته پیش، رایان دی وایالت اوهایودر خانه به رقیب اصلی میشیگان سقوط کرد و آنها را از بازی Big Ten Championship و چهار تیم برتر رده بندی پلی آف فوتبال کالج حذف کرد. اما، کمتر از هفت روز بعد، باکی ها زندگی جدیدی دارند.

یوتا شماره 4 USC را در جمعه شب در بازی قهرمانی Pac-12 ناراحت کرد، احتمالاً تروجان ها را از جایگاه پلی آف خارج کرده و راه را برای شماره 5 فعلی ایالت اوهایو باز می کند. نیازی به گفتن نیست، این یک ترن هوایی هیجانی برای Day and the Buckeyes در هفته گذشته بود، احساسی که او آن را گسترش داد. در طول یک حضور در روز بازی کالجشنبه.

همانطور که گفتید، این یک ترن هوایی احساسی بوده است. وقتی چند روزی را پشت سر می گذارید که فکر می کنید شاید تمام فصل شما تمام شده باشد و ناگهان شروع به ایجاد امید می کنید و شروع به دیدن فرصتی می کنید که همه چیز درست در مقابل شماست. این تقریباً مانند یک اجاره دوم است.» دی توضیح داد. بنابراین ما بسیار هیجان زده هستیم.

“در 24 ساعت گذشته یک نوسان کامل در برنامه وجود داشته است. هیجان زیادی وجود دارد… شما فرصتی پیدا می کنید که در این بازی بازی کنید، پس از اینکه احساس کردید چند روز پیش، فصل شما تمام شده است، دو بازی تا یک قهرمانی ملی فاصله دارید.

ایالت اوهایو (11-1) فقط یک نقص در رزومه خود دارد و احتمالاً بدون توجه به نتایج سایر مسابقات قهرمانی کنفرانس، در نتیجه پاداش دریافت خواهد کرد. در واقع، بسته به اینکه بذر چگونه از بین برود، این شانس وجود دارد که باکی ها بتوانند از ولورینز در نیمه نهایی انتقام بگیرند.

اما در حال حاضر، دی و برنامه اش کاری جز تماشای مسابقات قهرمانی کنفرانس شنبه ندارند. پس از پایان روز، ایالت اوهایو درک بسیار بهتری از گام بعدی خود خواهد داشت.

  • CFB بیشتر:کریس “خرس” فالیکا ESPN را ترک می کند
  • گزارش: کلرادو بیش از 5 میلیون دلار در سال به Deion Sanders پیشنهاد داد
  • کالب ویلیامز: آسیب همسترینگ شبیه “بند لاستیکی قدیمی” بود
  • Buckeyes Now:کایل ویتینگهام از یوتا به رایان روز از ایالت اوهایو پس از ناراحتی USC: “خوش آمدید”
  • برای پوشش بیشتر ایالت اوهایو، بهBuckeyes در حال حاضر. 





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.