افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

راه های مهاجرت به روسیه / یعنی تو بزرگترین کشور دنیا یه خونه و کار توپ سهممون نباشه

  • کد خبر : 92731
راه های مهاجرت به روسیه / یعنی تو بزرگترین کشور دنیا یه خونه و کار توپ سهممون نباشه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- مسلما تو مصاحبه های مختلفی که توی فضای مجازی و اینستاگرام گذاشته میشه متوجه شدید که این روزا مهاجرت تبدیل شده به یکی از هدف های اصلی در زندگی خیلی ها و برنامه ریزی در زندگی این افراد حداقل تا زمانی که به این […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- مسلما تو مصاحبه های مختلفی که توی فضای مجازی و اینستاگرام گذاشته میشه متوجه شدید که این روزا مهاجرت تبدیل شده به یکی از هدف های اصلی در زندگی خیلی ها و برنامه ریزی در زندگی این افراد حداقل تا زمانی که به این هدف برسن به کلی تحت الشعاع اون هست یعنی شاید اگر یه دوست در اطراف خودتون داشته باشید که برای مهاجرت برنامه داره هر موقع که بهش میگید که بیاد برید مسافرت از کلاس زبان و کارهای عقب افتاد اش و این که باید پولاشو پس انداز کنه حرف میزنه که خب حق هم داره چون در این مورد زمان خیلی مهمه، حالا در طول این مقاله میخواهیم مهاجرت به روسیه رو بررسی کنیم.

اما نظرتون چیه در خصوص مهاجرت به روسیه یه مقدار راجبه این کشور بدونید؛ احتمالا بدونید که روسیه عنوان پهناورترین کشور جهان رو به خودش اختصاص داده و جمعیت اون چیزی حدود 146 میلیون نفر هست. از لحاظ مکان قرار گیری باید بگیم که این کشور در بخش شمالی اوراسیا واقع شده. شما بیشترین مقدار جمعیت رو در روسیه میتونید توی پایتخت اون یعنی مسکو مشاهده کنید. زبان رسمی مردم این کشور روسی هست و واحد پول رایج اون ها روبل. در خصوصی که تحمل آب و هوی سرد رو ندارید احتمالا روسیه انتخاب خوبی نباشه براتون چون به خاطره نزدیکی به قطب حسابی سرده، حالا در ادامه به راه های مهاجرت به روسیه اشاره خواهیم کرد.

مهاجرت به روسیه از طریق کار

مهاجرت شغلی به روسیه رو میشه از بهترین راه ها برای رفتن به این کشور دونست که مسلما برای هر کسی پیشرفت شغلی بینظیری رو به همراه خواهد داشت چرا که این کشور به علت داشتن عضویت توی کشورهایی که مشترک المنافع هستن و ملقب به cis دارای اقتصاد پایدار و نسبتا خوبی هست که همین موضوع موجب ترغیب شدن خیلی از افراد خارجی برای مهاجرت به این کشور میشه. اما لازم هست که بدونید بازار کار در این کشور رقابتیه؛ یعنی یه رقابت بین متخصصان و فارغ التحصیل های روسی با افراد خارجی که واقعا میتونه دشوار باشه و تا زمانی که یه روسی بتونه از پس کار بربیاد دیگه نیازی به یه فرد خارجی نیست!

بنابراین از این نظر شرایط برای افرادی که قصد پیدا کردن کار در این کشور رو دارن سخت میشه و شما باید حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید تا بتونید برای خودتون جایگاهی در این خصوص پیدا کنید. دریافت مجوز کار برای این کشور با توجه به شغل و ملیت افراد متفاوته ولی در حالت کلی که برای این امر وجود داره اون دسته از افرادی که تخصص خاصی دارن و یا از مدیران ارشد و اجرایی باشن و به زبان این کشور هم تسلط داشته باشن شانس بیشتری برای این که بتونن از این طریق به کشور روسیه مهاجرت کنن دارن و بعد از یک سال میتونن اقامت دائم و بعد از پنج سال پاسپورت این کشور رو دریافت کنن.

مهاجرت به روسیه

مهاجرت به روسیه از طریق تحصیلی

از دیگر راه مهاجرت به روسیه رو میشه تحصیل در این کشور دونست که در همین ابتدا باید به اطلاعتون برسونیم که اگر مایل باشید که بورسیه های تحصیلی این کشور رو دریافت کنیم باید بگیم که دانشگاه های این کشور تنوع زیادی توی آموزش دارن و این آموزش ها توی نوبت های مختلف مثل شبانه، پاره وقت و تمام وقت به دانشجوها ارائه میشه و یه شهروند خارجی که در این کشور دانشجو شده میتونه با یه تبعه ی روسی تو یه کلاس بشینه و در مقاطع مختلف تا دکتری به تحصیل بپردازه.

این نکته رو هم که خیلی جذابه اضافه کنیم که اون دسته از دانشجوهایی قبل از ورودشون به دانشگاه و یا در طول تحصیل بتونن به زبان روسی به صورت کامل تسلط پیدا کنن و توی آزمون های ورودی قبول بشن میتونن از هر شرایطی که یه شهروند روسی در طول تحصیل از اون ها برخورداره، بهره مند بشن.

 در خصوص شهریه ها باید بگیم که در صورت تحصیل در دانشگاه های این کشور سالانه چیزی حدود سه هزار تا هفت هزار دلار باید هزینه کنید و در صورتی که تصمیم دارید که توی دانشگاه هایی که تدریسشون به زبان انگلیسی هست تحصیل کنید این هزینه ها بالاتر خواهد بود و همچنین رشته و مقطع شما هم مهمه. 

در صورتی هم که قصد اد امه تحصیل توی دانشگاه دولتی این کشور رو دارید مسلما که باید به زبان روسی تحصیل کنید و برای این امر اول باید دوره ی پادفکت رو بگذرونید و بعد با گذروندن دوره ی کالج در صورتی که نمرات بالا کسب کنید میتونید از تحصیل در دانشگاه های دولتی بهره مند بشید. هزینه های مربوط به این دوره حدود دو هزار تا پنج هزار در سال هست.

مهاجرت به روسیه

مهاجرت به روسیه از طریق سرمایه گذاری

شاید خیلی ها در ابتدای امر این راه مهاجرتی رو به علت داشتن سرمایه بهترین و راحت ترین راه تلقی کنن ولی خب موضوعی که در این خصوص مهم هست اینه که روسیه هم مثل خیلی از کشورهای دیگه برای اعطای این ویزا به مهاجرها قواعد و اصول خودش رو داره؛ یکی از این قواعد مهم که توی سرمایه گذاری در این کشور باید به اون توجه کنید دموکراسی موجود و نحوه ی اجرای اون هست چون مسلما اون کشوری که مردم توی اون به اطلاعات دسترسی ندارن و مردم اون در صدد مهاجرت به کشورهای دیگر هستن نمیتونه مکان خوبی برای سرمایه گذاری باشه.

موضوعی که در رابطه با سرمایه گذاری در این کشور وجود داره این هست که دولت با سرمایه گذار های خارجی با تبعیض برخورد میکنه و امکان داره که یه فرد سرمایه گذار در این کشور بدون هیچ جبرانی از سرمایه اش محروم بشه و این سرمایه توسط دولت مصادره بشه، بنابراین در صورتی که قصد سرمایه گذاری در این کشور رو دارید بهترین راه ثبت شرکت هست و افراد کارآفرین و سرمایه گذار میتونن به داشتن یه بیزینس پلان قوی و سرمایه گذاری به ارزش 162.000 دلار، اقامت سه ساله ی این کشور رو به دست بیارن که قابل تمدید هست.

مهاجرت به روسیه




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=92731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.