افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

راه های درمان دل درد / بدی را که ریشه وجودتان را می سوزاند از خود دور کنید

  • کد خبر : 316744
راه های درمان دل درد / بدی را که ریشه وجودتان را می سوزاند از خود دور کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه مراقبت از پوست و مو بسیار مهم است زیرا پوست صاف و شفاف با موهای سالم و درخشان همیشه زیبایی محسوب می شود و از زمان های قدیم این مشکل وجود داشته و دارد و قرار نیست این مشکل وجود داشته باشد. وقتی از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه مراقبت از پوست و مو بسیار مهم است زیرا پوست صاف و شفاف با موهای سالم و درخشان همیشه زیبایی محسوب می شود و از زمان های قدیم این مشکل وجود داشته و دارد و قرار نیست این مشکل وجود داشته باشد. وقتی از آن غفلت می‌شود، به همین دلیل است که بسیاری از افراد توصیه می‌کنند که یک روتین پوستی ارزان داشته باشید تا با پیروی از آن به پوست دلخواهتان برسید تا هرکس شما را می‌بیند راز موفقیت شما در داشتن موهای سالم را بپرسد. همچنین ماسک های طبیعی مو را امتحان کنید و از آن ها برای نرمی و درخشندگی موهایتان استفاده کنید.

اما در این میان این مشکل وجود دارد که برخی از روش های رسیدن به زیبایی پوست و مو شیمیایی و برخی طبیعی هستند، پس این شما هستید که کدام را انتخاب کنید، البته روش های گیاهی و طبیعی بسیار بهتر است، مثلا برای مراقبت از پوست خود می توانید از ماده طبیعی سفید آب برای لایه برداری آن استفاده کنید که خواص زیادی دارد و مفید است یا یک سری اقدامات اساسی برای جلوگیری از سوختگی عرق وجود دارد که دلیل خوبی است. برای جلوگیری از این مشکل به سراغ آن ها بروید اما اگر این اتفاق برای شما افتاد می توانید با روش های گیاهی درمان کنید که در ادامه این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

دوش آب سرد گرفتن

وقتی دستتان را با بخار آب یا روغن کتری می سوزانید، اولین چیزی که برای کاهش درد در همان لحظه اول به ذهنتان می رسد چیست؟ البته به سراغ آب سرد بروید و دست هایتان را زیر آن بگذارید، زیرا آب سرد از نظر بسیاری از ما مسکن است، بنابراین وقتی عرق می کنید، گرفتن دوش آب سرد یا قرار گرفتن در وان سرد می تواند کمک زیادی به شما کند. به کاهش التهاب پوست و کاهش و از بین بردن احساس سوزش ناشی از تعریق کمک می کند. این را هم باید اضافه کنیم که اگر وارد وان سرد شدید، بهتر است کمی جوش شیرین در آب بریزید و سپس در آن بمانید زیرا این ماده التهاب پوست را کاهش می دهد.

راه های درمان سوزش سر دل

برای پوست ملتهب از ماست کمک بگیرید.

موادی وجود دارد که در سوختگی و التهاب پوست تا زمانی که زخم باز نباشد می توان از آنها استفاده کرد که دمای پوست را کاهش می دهد و یکی از آنها ماست است، بنابراین اگر از بیرون احساس تعریق کردید. خانه اگر سوختگی شدید دارید بهتر است به محض رسیدن به خانه کمی ماست به محل آسیب دیده بمالید تا دمای آن پایین بیاید و اجازه دهید ماست به مدت یک ربع روی پوست شما بماند و بعد از این مدت بهتر است به قسمت قبل توجه کنید، دوش آب سرد بگیرید و دمای بدن و در نهایت ناحیه سوختگی را کاهش دهید تا درد و سوزش کاهش یابد.

راه های درمان سوزش سر دل

برای درمان عرق سوز از وازلین کمک بگیرید

در مورد استفاده از وازلین بین مردم اختلاف نظر وجود دارد، چرا که برخی معتقدند وازلین خواص زیادی دارد، به عنوان مثال می توان از آن برای رشد ابروها، نرمی و لطافت لب ها و … استفاده کرد. در حالی که برخی دیگر می گویند این ماده چنین خاصیتی ندارد، معتقدند وازلین دسته اول درد و سوزش بعد از عرق سوزی را تسکین می دهد که احتمالاً ارزش دارد با چشمان خود ببینید که آیا کار می کند یا خیر.

برای استفاده برای این منظور ابتدا باید قسمتی از پوست که در اثر تعریق سوخته است را با آب سرد خیلی خوب بشویید و با یک حوله تمیز و نرم خشک کنید و حالا یک لایه بسیار نازک وازلین بزنید. آن را به محل مورد نظر بمالید و بگذارید یک ساعت بماند و بعد از این مدت پوست خود را بشویید.

راه های درمان سوزش سر دل

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316744

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.