افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

راه رسیدن به فینال جام ملت ها کافی است

  • کد خبر : 127729
راه رسیدن به فینال جام ملت ها کافی است

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم راه خوبی برای صعود به فینال جام ملت ها در پیش دارد، گفت: فکر می کنم باید به نظر سرمربی در مورد بازیکنان دعوت شده احترام بگذاریم و همه با هم برای موفقیت تلاش کنیم. از تیم ملی به گزارش اسمارتک نیوز، مهدی طارمی در […]

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم راه خوبی برای صعود به فینال جام ملت ها در پیش دارد، گفت: فکر می کنم باید به نظر سرمربی در مورد بازیکنان دعوت شده احترام بگذاریم و همه با هم برای موفقیت تلاش کنیم. از تیم ملی

به گزارش اسمارتک نیوز، مهدی طارمی در جریان تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان که در ورزشگاه دستگری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به تیم جوانان به خاطر مسابقات خوب و کار بزرگی که انجام دادند تبریک می گویم. انجام داده اند. انجام داد. اگرچه آنها در بازی دوم مقابل انگلیس شکست خوردند، اما چیزی در ارزش های این تیم و آنها کم نیست. امیدوارم بازی بعدی را ببرند و صعود کنند.

و افزود: بعد از مدت ها به استادیوم دستگردی رسیدیم که تیمی با ریشه قدیمی مثل پاس در آنجا حضور داشت. تیم هایی که می توانند بازیکنان جوان خوبی را معرفی کنند. امیدوارم به این تیم ها رسیدگی شود تا استعدادهای جوان با فوتبال ایران آشنا شوند.

طارمی اضافه کرد: این اولین اردوی رسمی ما برای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 است و این بازی ها برای ما بسیار مهم است که کارمان را قوی شروع کنیم. ما می خواهیم شخصیت تیم خود را نشان دهیم و مردم را خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه با افزایش سهمیه آسیایی تیم ایران دیگر کار سختی برای صعود به جام جهانی نخواهد داشت، گفت: با شما موافق نیستم! در فصول گذشته 2، 3 بازی مانده بود، صعود کردیم و در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 شرایط خاصی داشتیم، تغییرات و اتفاقات جدید زیادی رخ داد و به هر حال گذشتیم. ما سعی می کنیم مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 را به گونه ای دیگر روبرو کنیم.

طارمی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نقل و انتقالات و شایعاتی مبنی بر انتقالش به تیم های بزرگ در پنجره زمستانی گفت: عذرخواهی می کنم و فقط به سوالات تیم ملی پاسخ می دهم.

وی در خصوص جام ملت های آسیا پیش رو و انتظارات مردم برای موفقیت تیم ملی تصریح کرد: تلاش می کنیم در جام ملت های آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم. شرایط خوبی برای صعود به فینال پیش رو داریم. هر فرد می تواند به انتخاب کمک کند، وارد شود و مانند دفعات قبل با هم مقابله نکند. تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته است و همه برای رسیدن به موفقیت دست به دست هم داده اند. الان حتی یک کلمه هم در مورد مسائل حاشیه ای از بازیکنان شنیده نمی شود و شرایط سختی را پشت سر می گذاریم.

طارمی در خصوص انتقاداتی که برای دعوت مجدد بازیکنان باتجربه به تیم ملی وجود دارد، افزود: هرکسی نظری دارد و نمی توانیم جلوی نظر و گفتار دیگران را بگیریم. در پورتو، در 40 سالگی، پپه برای باشگاه و تیم ملی بسیار خوب بازی می کند. فوتبال پیشرفت کرده و بازیکنان می توانند تا سنین بالا بازی کنند و با رعایت برخی مشکلات سطح کیفی خود را حفظ کنند. نمی توانم از سطح فنی یک بازیکن صحبت کنم اما سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته است و فکر می کنم باید به تصمیم مربی احترام بگذاریم تا با هر بازیکنی در جام ملت ها به موفقیت برسیم.

تیم فوتبال ایران از ساعت 18 امروز پنجشنبه در اولین مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 میزبان هنگ کنگ خواهد بود و این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.