افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

راه دسترسی 18 روستای برفی اشنویه افتتاح شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 407558
راه دسترسی 18 روستای برفی اشنویه افتتاح شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی ترابی چهارشنبه شب اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین که از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، راه دسترسی چند روستا بسته شد که با تلاش ماموران راهداری بازگشایی شد. . وی می افزاید: در این مدت راهداران سرنشینان 70 خودرو گرفتار در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی ترابی چهارشنبه شب اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین که از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، راه دسترسی چند روستا بسته شد که با تلاش ماموران راهداری بازگشایی شد. .

وی می افزاید: در این مدت راهداران سرنشینان 70 خودرو گرفتار در برف و کولاک را نجات دادند. بارش برف کار جاده، شن و ماسه و نمک. اسپری انجام داد

فرماندار اشنویه با بیان اینکه عمق برف در این شهرستان به 35 تا 40 سانتی متر رسیده است، گفت: اداره راهداری در چندین نوبت اقدام به برف روبی و نمک پاشی در جاده های شریانی این شهرستان کرده و هم اکنون بارش برف ادامه دارد. روبی راه های روستایی ادامه دارد.

ترابی افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، علاوه بر احتیاط و کاهش سرعت در این گردنه و سایر جاده های کوهستانی، عملکرد صحیح سیستم روشنایی، گرمایشی و ترمز خودرو را بررسی و سپس اقدام به تردد کنند.

فرماندار اشنویه گفت: بارش برف سرد و زودرس در این شهرستان به ویژه در مناطق آنها «دهشتبیل» خسارت زیادی به باغات وارد کرده و بسیاری از باغداران منطقه هنوز سیب برداشت نکرده اند چرا که بارش شدید برف باعث ریزش میوه ها و حتی شکستن شاخ و برگ درختان سیب شده است.

اشنویه در منطقه ای سردسیر و کوهستانی واقع شده و دارای 82 کیلومتر راه اصلی و 180 کیلومتر راه فرعی و 2 راه مرکزی و آقبلگ است. این شهر در امتداد مرزهای ایران با ترکیه و عراق قرار دارد و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.