افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

راه حل اسرائیل برای تونل های حماس در غزه

  • کد خبر : 144961
راه حل اسرائیل برای تونل های حماس در غزه

ایسنا: در گزارش این روزنامه آمریکایی آمده است که در اواسط نوامبر، ارتش رژیم صهیونیستی نصب حداقل پنج بمب را در فاصله حدود یک مایلی از اردوگاه الشطی به پایان رساند و این بمب ها می توانند هزاران بمب را حمل کنند. متر مکعب آب در ساعت به داخل این تونل ها ریخته می شود […]

ایسنا: در گزارش این روزنامه آمریکایی آمده است که در اواسط نوامبر، ارتش رژیم صهیونیستی نصب حداقل پنج بمب را در فاصله حدود یک مایلی از اردوگاه الشطی به پایان رساند و این بمب ها می توانند هزاران بمب را حمل کنند. متر مکعب آب در ساعت به داخل این تونل ها ریخته می شود که تا چند هفته دیگر به طور کامل زیر آب خواهند رفت.

بر اساس گزارش این روزنامه آمریکایی، مشخص نیست رژیم صهیونیستی قصد دارد از این بمب ها قبل از آزادی تمامی اسرا استفاده کند یا خیر. حماس پیشتر اعلام کرده بود که اسرای صهیونیست را در «تونل ها و مکان های امن» مخفی کرده است.

رویترز نوشت که یک مقام آمریکایی در واکنش به این گزارش وال استریت ژورنال اعلام کرد که بستن این تونل ها از سوی رژیم صهیونیستی منطقی است و به همین دلیل راه های مختلفی را برای این کار در نظر می گیرد.

وال استریت ژورنال در ادامه این گزارش نوشت که یکی از مقامات رژیم صهیونیستی از اظهار نظر درباره این برنامه غرق شدن تونل خودداری کرد و گفت: ارتش اسرائیل به روش های مختلف و با استفاده از فناوری ها و ارتش های مختلف به دنبال نابودی توانمندی های حماس است. ابزار.”

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، رژیم صهیونیستی ماه گذشته برای اولین بار این گزینه را به آمریکا اطلاع داد و اکنون مقامات این رژیم نمی دانند که اجرای این طرح توسط دولت بنیامین نتانیاهو چقدر نزدیک است. رژیم است.

مقامات به نقل از وال استریت ژورنال گفتند که اسرائیل هنوز تصمیم نهایی در مورد اجرای یا رد این پروژه نگرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.