افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

راه اندازی USDT و XAUT در شبکه TON. هزینه برداشت USDT در کیف پول تلگرام به طور موقت حذف شده است

  • کد خبر : 244520
راه اندازی USDT و XAUT در شبکه TON.  هزینه برداشت USDT در کیف پول تلگرام به طور موقت حذف شده است

تتر اعلام کرد که قصد دارد توکن‌های USDT و XAUT را در شبکه TON برای پرداخت‌های همتا به همتا با هدف قرار دادن پایگاه 900 میلیونی تلگرام راه‌اندازی کند. کیف پول تلگرام نیز چندین به روز رسانی از جمله پشتیبانی از کاربران را اعلام کرده است برای انتقال رایگان USDT به مخاطبین تلگرام و مجوز […]

تتر اعلام کرد که قصد دارد توکن‌های USDT و XAUT را در شبکه TON برای پرداخت‌های همتا به همتا با هدف قرار دادن پایگاه 900 میلیونی تلگرام راه‌اندازی کند. کیف پول تلگرام نیز چندین به روز رسانی از جمله پشتیبانی از کاربران را اعلام کرده است برای انتقال رایگان USDT به مخاطبین تلگرام و مجوز برداشت بدون کارمزد USDT به کیف پول های خارجی TON تا پایان خرداد اشاره شده.

به گزارش اسمارتک نیوز بر اساس بیانیه تتر که دیروز در کنفرانس Token 2049 در دبی اعلام شد، قصد دارد ارزهای پایدار USDT (با پشتوانه دلار آمریکا) و XAUT (با پشتوانه طلا) را برای “پرداخت های بدون مرز و همتا به همتا” در شبکه تون و کیف پول تلگرام راه اندازی کند. .

ورود تتر به شبکه تون کوین و کیف پول تلگرام

شرکت تتر دلیل این اقدام را تقویت فعالیت و نقدینگی در شبکه TON، ساده‌سازی دسترسی توسعه‌دهندگان و کاربران به سرمایه در موارد مختلف اعلام کرد. در عین حال، مزایایی برای کاربران دارد که به آنها امکان می دهد USDT را در کیف پول TON خود نگه دارند و انتقال دهند.

پائولو آردوینو، مدیر عامل تتر، این موضوع را تایید کرد و افزود که هدف این ابتکار “تقویت زیرساخت های مالی باز در سراسر فضای بلاک چین” است.

پس از این ادغام، استیبل کوین USDT اکنون فعال است 15 شبکه بلاک چین فعال است.

کیف پول تلگرام چه مشوق هایی برای کاربران اولیه دارد؟

در حالی که کیف پول ارز دیجیتال تلگرام از بلاک چین های مختلف برای واریز و برداشت پشتیبانی می کند، هلیل میرخمد، مدیر عامل کیف پول تلگرام گفت:

برای تشویق پذیرش TON، کارمزد تراکنش به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

پس از اعلام این خبر، Ramp Network، یک شرکت فین‌تک که ارزهای دیجیتال را به حساب‌های بانکی سنتی متصل می‌کند، اعلام کرد که امکان خرید و برداشت USDT را در شبکه TON فراهم می‌کند.

شایان ذکر است برداشت استیبل کوین USDT از جانب کیف پول TON به یک کیف پول خارجی تا ژوئن 2024 رایگان خواهد بود. این باعث می شود که کاربران تلگرام بدون بهانه از سرویس های رمزنگاری استفاده یا امتحان کنند.

بنیاد TON همچنین اعلام کرده است که راه اندازی بزرگترین استیبل کوین جهان، در داخل یکی از بزرگترین پیام رسان های جهان و در یکی از سریع ترین بلاک چین های جهان، باید بسیار خاص باشد. از این رو، این بنیاد 11 میلیون تن سکه متعهد شده است که پذیرش USDT را در شبکه TON تشویق کند:

  • 5 میلیون تن سکه به کاربرانی که USDT را به کمپین Earn کیف پول تلگرام واریز کنند تعلق می گیرد. کاربران فقط باید USDT را خریداری یا واریز کنند و بابت مبلغی که به برنامه واریز کرده اند سود دریافت کنند.
  • 5 میلیون تون کوین برای افزایش پاداش استخرهای نقدینگی در 2 مورد از بزرگترین ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز شبکه Ton، Ston.fi و DeDust اختصاص خواهد یافت. افرادی که توکن های TON و USDT را به میزان مساوی به این استخرها عرضه می کنند، سود دریافت خواهند کرد.
  • 1.2 میلیون تن سکه با برداشت رایگان در صرافی های متمرکز که شرکای شبکه TON هستند. افرادی که USDT یا هر دارایی مبتنی بر TON را خریداری کرده اند، می توانند آن را به صورت رایگان در قالب توکن های TON برداشت کنند.

لازم به ذکر است که تمامی این مشوق ها برای مدت محدودی در دسترس هستند.

قیمت TonCoin ابتدا در واکنش به انتشار این خبر افزایش یافت، سپس پس از انتشار این خبر 15 درصد کاهش یافت. توکن TON در 24 ساعت گذشته حدود 12 درصد کاهش یافته است، اما امسال سه برابر شده است و ارزش بازار آن تقریباً 21 میلیارد دلار است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-04-20 15:58:30

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.