افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

راه اندازی مرحله سوم رویدادهای ماینینگ با پاداش 1 میلیارد توکن KONAN

  • کد خبر : 410341
راه اندازی مرحله سوم رویدادهای ماینینگ با پاداش 1 میلیارد توکن KONAN

به گزارش بازار، در یک اطلاعیه رسمی، کوینکس از راه اندازی مرحله سوم رویداد ماینینگ CET خود در تاریخ 3 نوامبر 1403 رونمایی کرد. این آخرین مرحله از رویداد است که فرصت جذابی را برای دارندگان CET برای کسب سهم یک سهم فراهم می کند. میلیارد توکن KOAN. این رویداد تا 17 آبان ماه برگزار […]

به گزارش بازار، در یک اطلاعیه رسمی، کوینکس از راه اندازی مرحله سوم رویداد ماینینگ CET خود در تاریخ 3 نوامبر 1403 رونمایی کرد. این آخرین مرحله از رویداد است که فرصت جذابی را برای دارندگان CET برای کسب سهم یک سهم فراهم می کند. میلیارد توکن KOAN. این رویداد تا 17 آبان ماه برگزار می شود و مسیر موفقیت آمیز مراحل قبل را ادامه می دهد. نسخه های قبلی این رویداد به شرکت کنندگان با توکن های فراکتال بیت کوین (FB) و SCRGame (SGM) پاداش داده است. این رویداد جدید در کنار پاداش 1 میلیارد توکن KONAN، نشانه مهمی از ادامه برنامه های ماینینگ کوینکس است.

رمز این مرحله، KONAN ($KONAN)، به لطف ترکیب منحصر به فرد جذابیت محبوب و ارزش های واقعی، از ممکوین های پیشرو در بازار جدا است. KONAN که بر روی بلاک چین راه اندازی شد، از یک سگ نظامی قهرمان الهام گرفته شده است که در سراسر جهان به دلیل خدمات و شجاعتش شناخته شده است. این روایت پروژه را از سایر ممکوین های رایج با بوی وفاداری، وحدت و صلح جهانی متمایز می کند.

رویکرد جامعه محور KONAN با فلسفه کاربر محور Quinx سازگار است. مدل 100% راه اندازی منصفانه KONAN با حذف هزینه های تیم یا پیش فروش، عدالت و شفافیت را تضمین می کند. حاکمیت غیرمتمرکز KONAN همچنین صدای همه دارندگان این نشانه در هنگام انتخاب جهت پروژه می شود. موضوعی که می تواند برای آن دسته از دارندگان CET که به دنبال مشارکت قابل توجه در ارزهای دیجیتال در حال رشد هستند بسیار جذاب باشد.

این رویداد ماینینگ بخشی از برنامه گسترده‌تر Quinx برای فعال کردن CET است که برای بهبود کاربرد و ارزش توکن‌های CET طراحی شده است. Coinx با فراهم کردن دسترسی انحصاری به پروژه‌های نوظهور مانند KONAN، فرصت‌های منحصر به فردی را برای کاربران فراهم می‌کند تا سبدهای خود را متنوع کنند و در رشد ارزهای دیجیتال نوآورانه مشارکت کنند.

نحوه شرکت در ماینینگ KONAN

مرحله سوم ماینینگ به دارندگان CET این فرصت را می دهد که 1 میلیارد توکن KONAN را در 7 روز استخراج کنند. دوره سپرده اولیه از ساعت 11:30 اول نوامبر آغاز می شود و در 3 نوامبر 1403 ساعت 11:30 پایان می یابد.

دوره رسمی معدن در ساعت 11:30 3 نوامبر 1403 آغاز و در ساعت 11:30 8 نوامبر 1403 به پایان رسید.

شرکت کنندگان در مرحله سوم این رویداد Coinx می توانند حداقل 100 CET و حداکثر 50000 CET برای هر حساب واریز کنند. افرادی که خواهان جزئیات بیشتر هستند می توانند به صفحه اصلی این رویداد مراجعه کنند. www.coinex.network/fa/mining رجوع شود

به طور خلاصه، مرحله سوم رویداد ماینینگ Quinx به دارندگان CET فرصتی جذاب برای شرکت در یک رویداد معدنی دیگر با پاداش خیره کننده 1 میلیارد KONAN ارائه می دهد. پس از موفقیت در مراحل قبلی، این پروژه بخش مهمی از برنامه توانمندسازی مداوم کوینکس برای توکن CET است. این برنامه با هدف ارائه طیف گسترده ای از فرصت ها برای دارندگان این توکن است. علاقه مندان به شرکت می توانند جزئیات بیشتر را در صفحه رسمی رویداد دریافت کنند. از آنجایی که انتظارات روز به روز در حال افزایش است، دارندگان CET تشویق می شوند تا در این رویداد امیدوار کننده شرکت کنند.

درباره کوینکس

کوینکس یک صرافی جهانی ارز دیجیتال است که در سال 2017 تأسیس شد و متعهد به آسان‌تر کردن تراکنش‌ها است. این پلتفرم طیف گسترده ای از خدمات از جمله معاملات نقطه ای و حاشیه ای، معاملات آتی، تبدیل، ایجاد بازار خودکار (AMM) و خدمات مالی را به بیش از 10 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان ارائه می دهد. از ابتدای تأسیس، Quinx به طور جدی به اصل خدمات “اول کاربران” پایبند بوده است. کوینکس با هدف صادقانه ایجاد یک محیط تجارت ارزهای دیجیتال امن، محترمانه و برابر، دسترسی آسان به دنیای ارزهای دیجیتال را با ارائه خدمات آسان برای استفاده برای افراد با هر سطح تجربه امکان پذیر می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.