افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

راه اندازی مبادله مشتقات Arkham Intelligence. قیمت توکن ARKM حدود 16 درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 394127
راه اندازی مبادله مشتقات Arkham Intelligence. قیمت توکن ARKM حدود 16 درصد افزایش یافت

Arkham Intelligence قصد دارد وارد شود ماه آینده یکی صرافی مشتقات ارز دیجیتال راه اندازی انتشار این خبر باعث شد تا قیمت Arkham Token (ARKM) حدود 16 درصد افزایش یابد. به گزارش اسمارتک نیوز، یک فرد مطلع این را گفته است مبادله هوش آرکام این برای استفاده معامله گران کوچک طراحی شده است و مانند […]

Arkham Intelligence قصد دارد وارد شود ماه آینده یکی صرافی مشتقات ارز دیجیتال راه اندازی انتشار این خبر باعث شد تا قیمت Arkham Token (ARKM) حدود 16 درصد افزایش یابد.

به گزارش اسمارتک نیوز، یک فرد مطلع این را گفته است مبادله هوش آرکام این برای استفاده معامله گران کوچک طراحی شده است و مانند Binance به جنگ صرافی ها می رود!

مبادله مشتقات ارزهای رمزنگاری شده Arkham Intelligence

گزارش شده است که Arkham Intelligence قصد دارد صرافی خود را در جمهوری دومینیکن افتتاح کند دریافت مجوز از دولت آن کشور است.

ابزار بررسی بلاک چین هوش آرکام - منبع: آرکام
ابزار بررسی بلاک چین هوش آرکام – منبع: آرکام

بازار مشتقات ارز دیجیتال به سرعت در حال گسترش یکی از نیروهایی که به رشد این بخش کمک می کند، فعالیت است تاجران خرده فروشی است

بر اساس داده ها سی سی می داد (CCData)، حجم معاملات مشتقات ارز دیجیتال در 3 سپتامبر (13 سپتامبر)، از 3 تریلیون دلار او هم جلوتر رفت. این در حالی است که این رقم در سال گذشته حدود 1.5 تریلیون دلار بود.

نیروی دیگری که حجم معاملات مشتقه است افزایش دهد داد، افزایش محصولات معاملات ارز دیجیتال در صرافی ها اعتبار مانند بورس کالای شیکاگو (CME) بوده است

در 29 سپتامبر (8 مهر) قرارداد آتی بیت کوین به نام بیت کوین جمعه فیوچر یا BFFدر CME راه اندازی شد. قراردادی که از آن به عنوان موفق ترین قرارداد آتی ارزهای دیجیتال به یادگار مانده است.

این قراردادها، ثبت کنید حجم معاملات قراردادهای آتی ارز دیجیتال در روز اول شکست سطح پذیرش این قراردادها به حدی بود که به گفته CME، ظرف دو هفته بیش از 31498 قرارداد معامله انجام شد!

هر قرارداد BFF، به اندازه یک پنجاهم (۲٪) بیت کوین بود. مشابه قراردادها نانو (نانو) صرافی آتی بیت کوین کوین بیس که هر کدام برابر با یک صدم (۱٪) بیت کوین هستند.

همچنین، در 8 اکتبر (17 اکتبر)، مشتقات ارز دیجیتال Crypto.com واقع در آمریکای شمالی مبادله می شود. ناداکس (نادکس)، قراردادهای مشتق از میم سکه مانند پپه او PEPE و FLOKI را فهرست کرد. با توجه به پرونده های ثبت شده در کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، این بورس در تاریخ 7 اکتبر (16 مهر) محصولات مشتقه مربوط به دوگلون مارس (ELON) و بونک (BONK) نیز فهرست شد.

طبق اظهارات جیمز سیفرت (جیمز سیفارت)، فعالان بازار انتظار دارند که معاملات گزینه های ETF بیت کوین انجام شود سه ماهه اول 2025 در ایالات متحده راه اندازی شود.

معامله گران ارزهای دیجیتال، اغلب هوش آرکام به عنوان پلتفرمی که ابزارها شناخته می شود ردیابی این تراکنش‌ها بر روی بلاک چین و شناسایی نهادهای پشت کیف پول‌های ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

Arkham Intelligence از پشتیبانی بازار چشمگیری برخوردار است. این شرکت با کمک سرمایه گذارانی مانند سام آلتمن (سام آلتمن)، موسس چت GPT (ChatGPT)، بیش از 12 میلیون تومان جمع آوری سرمایه

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-12 18:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.