افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

راه اندازی سامانه پیامکی برای گزارش مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال

  • کد خبر : 408565
راه اندازی سامانه پیامکی برای گزارش مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال

به گزارش بازار وزارت نیرو، «محمد اله داد» روز پنجشنبه ادامه داد: پس از ارائه گزارش و حفظ محرمانه بودن، پاداش در مدت زمان کوتاهی پرداخت می شود. وی با توجه به ضرورت و اهمیت ارائه گزارش های مردمی خاطرنشان کرد: این دستگاه ها باعث افت ولتاژ در شبکه و آسیب به دستگاه های برقی […]

به گزارش بازار وزارت نیرو، «محمد اله داد» روز پنجشنبه ادامه داد: پس از ارائه گزارش و حفظ محرمانه بودن، پاداش در مدت زمان کوتاهی پرداخت می شود.

وی با توجه به ضرورت و اهمیت ارائه گزارش های مردمی خاطرنشان کرد: این دستگاه ها باعث افت ولتاژ در شبکه و آسیب به دستگاه های برقی مشترکان می شود.

توانیر معاون انتقال و تجارت خارجی گفت: تاکنون بیش از 270 هزار معدنچی غیرمجاز با مصرف انرژی 700 مگاوات کشف و ضبط شده است.

اله داد در خصوص سازوکار استخراج قانونی ارز رمزنگاری شده گفت: سازوکار و قوانین مربوط به ماینینگ رمزارز تدوین و به صورت رسمی ابلاغ شده است تا علاقه مندان بتوانند بدون دغدغه به صورت قانونی در این تجارت فعالیت کنند و از این فرصت ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون به 250 شعبه پروانه بهره برداری داده شده است، افزود: برخی همچنان از انشعابات غیرمجاز برای استخراج غیرمجاز استفاده می کنند.

معاون نقل و انتقالات و تجارت خارجی توانیر ادامه داد: این اقدام غیرقانونی موجب فشار به شبکه و آسیب به دستگاه های برقی شهروندان می شود و در این زمینه افرادی که این اقدام غیرقانونی را گزارش کنند از یک تا 25 میلیون تومان پاداش دریافت می کنند. .

اله داد در خصوص نحوه محاسبه پاداش گفت: این پاداش بر اساس تعداد ماینرها و مصرف انرژی محاسبه و پرداخت می شود.

و افزود: اکثر معدنچیان به صورت غیرقانونی وارد کشور می شوند.

مجری طرح شناسایی و جمع‌آوری مراکز استخراج غیرمجاز ارزهای دیجیتال خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به کسب درآمد از این حوزه می‌بایست با پرداخت هزینه‌های مناسب در دستورالعمل‌ها و قوانین، در مکانی که زیرساخت‌های لازم ایجاد شده است، استخراج کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.