افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

راه اندازی بورس جدید در ایران

  • کد خبر : 137517
راه اندازی بورس جدید در ایران

به گزارش بازار، محمدعلی شیرازی مدیرعامل بورس فراا با بیان اینکه اصلاحیه دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در بورس فراتر از هفته گذشته ابلاغ شد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین تغییرات، اصلاحیه دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در بورس فرا بورس است. تشکیل «بازار نوآفرین» در […]

به گزارش بازار، محمدعلی شیرازی مدیرعامل بورس فراا با بیان اینکه اصلاحیه دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در بورس فراتر از هفته گذشته ابلاغ شد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین تغییرات، اصلاحیه دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در بورس فرا بورس است. تشکیل «بازار نوآفرین» در قالب دو هیئت مجزا و هیئت پذیرش جداگانه در بورس فرا.

وی مهمترین مفاد اصلاحیه جدید را راه اندازی بازار نوآوری دانست و گفت: بر اساس این دستورالعمل بازار نوآور در دو حوزه «رشد» و «دانش بنیان» ایجاد شد که رشد ویژه ای است. . داشبورد برای شرکت های دولتی و داشبورد دانش بنیان برای شرکت ها و شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور در این بخش اقتصاد دیجیتال است.

شیرازی ادامه داد: با راه اندازی این بازار، حضور شرکت های دانش بنیان در فرابورس نیز تسریع می یابد.

به گفته وی، حداقل سرمایه برای پذیرش در بازار نوآور 10 میلیارد تومان و حداکثر 500 میلیارد تومان است و قوانین معاملات در این بازار کاملا مشابه بازار اول و دوم است.

شیرازی خاطرنشان کرد: در این بخشنامه برای حضور شرکت های بزرگتر که امکان حضور در بازار اول و دوم را ندارند، تذکر داده شده است.

مدیرعامل فرابورس از انتخاب اعضای هیات پذیرش بازار نوآور و برگزاری اولین جلسه هیات پذیرش در هفته آینده خبر داد و افزود: روند بررسی و پذیرش شرکت ها برای ورود به فرابورس انجام می شود. بازارها از هفته آینده با حضور دو هیئت پذیرش شتاب خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.