افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

راهی جز مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی وجود ندارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 400995
راهی جز مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی وجود ندارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر شیخ قاضی یوسف هانینا ظهر روز جمعه در دیدار با ساکنان اهل سنت و شیعه جزیره خارگ وی تصریح کرد: تفرقه منشأ اصلی فتنه های مختلف در امت اسلامی است. وی افزود: اگر می خواهیم در امت اسلامی زندگی شاد و خداپسندانه ای را تجربه کنیم باید از تفرقه پرهیز کنیم […]

به گزارش خبرنگار مهر شیخ قاضی یوسف هانینا ظهر روز جمعه در دیدار با ساکنان اهل سنت و شیعه جزیره خارگ وی تصریح کرد: تفرقه منشأ اصلی فتنه های مختلف در امت اسلامی است.

وی افزود: اگر می خواهیم در امت اسلامی زندگی شاد و خداپسندانه ای را تجربه کنیم باید از تفرقه پرهیز کنیم و راه برادری را در پیش بگیریم.

رئیس هیئت مدیره اجلاس علمای لبنان افزود: کشورهای استکباری مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی هر کاری که از دستشان بر می آید برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی انجام می دهند.

وی تاکید کرد: تفرقه باعث تسلط آنها بر منابع فراوان و توانمندی های مختلف امت اسلامی می شود. جزیره خارگ می توان به عنوان پرچمدار وحدت اسلامی به سایر مناطق اسلامی توصیه کرد.

شیخ قاضی یوسف هانینا وی خاطرنشان کرد: در لبنان شیعه و سنی یکی هستند و دست به دست هم می دهند. همانطور که امام خمینی (ره) به ما این دستور را دادند، ما با اتحاد خود صهیونیست ها را نابود خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شهید بزرگوار سید حسن نصرالله همواره اندیشه اسلامی و وحدت با آن داشت و در مسیر وحدت شیعه در برابر دشمن از همه امکانات و توانایی هایی که در اختیار داشت استفاده کرد و برای وحدت شیعه و سنی تلاش کرد.

رئیس هیئت مدیره اجلاس علمای لبنان گفت: راهی جز مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و راه حل نهایی تنها با نابودی کامل این رژیم و بازگشت فلسطین به اصل خود امکان پذیر است. دولت.” ملت.”

وی ادامه داد: این دشمن هر روز و با جنایات وحشیانه خود ادامه می دهد استخدام عقلانیت نازیسم منجر به نسل کشی می شود. از غزه و کرانه باختری گرفته تا لبنان و سوریه، رژیم صهیونیستی مردم بیگناه را می کشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.