افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

راهپیمایی یوم الله 22 آبان ماه در قم برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403921
راهپیمایی یوم الله 22 آبان ماه در قم برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسن زکری بعدازظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ آبان ماه که در ساختمان آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، اظهار داشت: ۲۲ آبان از نظر رویدادهای مهم تاریخی. . در تاریخ انقلاب اسلامی و همزمانی آن با حوادث، جبهه مقاومت از اهمیت خاصی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسن زکری بعدازظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ آبان ماه که در ساختمان آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، اظهار داشت: ۲۲ آبان از نظر رویدادهای مهم تاریخی. . در تاریخ انقلاب اسلامی و همزمانی آن با حوادث، جبهه مقاومت از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: برای گرامیداشت یوم الله 22 آبان اردویی تحت عنوان «سیزده آبان» به سرپرستی و نظارت اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شده است.

وی ادامه داد: هر ساله برنامه های متعددی در این اردو در خصوص رویدادهای مهم 22 آبان برگزار می شود.

حجت الاسلام زکری تصریح کرد: همه دستگاه ها باید برای برگزاری هرچه باشکوه یوم الله 13 آبان و مبارزه با استکبار همکاری و تعامل داشته باشند تا این یوم الله به گونه ای متفاوت برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: برای اجرای برنامه های 22 آبان باید از همه توانمندی ها استفاده و اقدامات و فعالیت های خلاقانه و موثر انجام شود.

وی اذعان داشت: باید در سطح مدارس برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان اجرا شود که برگزاری گروه های سرود، مسابقات ورزشی و نمایشگاه عکس ضمن یادآوری این مهم از جمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام زکری گفت: راهپیمایی 22 آبان که هر ساله در این روز برگزار می شود تاثیر بسزایی دارد و باید چنین برنامه هایی نیز اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 آبان از مسیرهای منتهی به بلوار امین، نیروگاه، انگبال و 28 دی ماه به مصلی قدس به سمت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.