افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

راهپیمایی «جمعه خشم» در سراسر کشور برگزار می شود/ایرانیان به شدت از فلسطین و حزب الله حمایت می کنند

  • کد خبر : 375413
راهپیمایی «جمعه خشم» در سراسر کشور برگزار می شود/ایرانیان به شدت از فلسطین و حزب الله حمایت می کنند

اطلاع رسانی کند آیرین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: روز 15 مهرماه راهپیمایی «جمعه های خشم» در حمایت از محور مقاومت و حزب الله لبنان و در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی برگزار می شود. در متن این اطلاعیه آمده است: پس از گذشت تقریباً یک سال از جلاد وحشی، خونخوار […]

اطلاع رسانی کند آیرین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: روز 15 مهرماه راهپیمایی «جمعه های خشم» در حمایت از محور مقاومت و حزب الله لبنان و در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

در متن این اطلاعیه آمده است: پس از گذشت تقریباً یک سال از جلاد وحشی، خونخوار و گرگ‌خوار رژیم وحشی و وحشی اسرائیل، در سایه سکوت سرد و مرگبار سازمان‌های بین‌المللی که خواستار حقوق بشر و بی‌قید و شرط آن هستند. پشتیبانی . و اطلاعات مالی، تسلیحاتی، نظامی و غربی توسط آمریکا جنایتکار هدایت می شود.

دوازدهمین ماه جنگ غزه در شرایطی به پایان می رسد که اسرائیل نه تنها به هیچ یک از اهداف خود (یعنی خلع سلاح غزه، نابودی مقاومت، اخراج فلسطینی ها) ناکام مانده است، بلکه با تعداد جنایاتی که انجام داده است. در غزه انجام شد. افکار عمومی مردم آزاده جهان را علیه او بسیج کرده است.

رژیم موقت صهیونیستی کنونی که با توسل به اقدامات کور و جنون آمیز، حملات بدخواهانه و کشتار وحشیانه در جنوب لبنان، نتوانسته به تمام اهداف از پیش تعیین شده خود در میدان و صحنه نبرد با مقاومت فلسطین دست یابد، در صدد انجام آن است. پروژه و فرار از واقعیت صحنه و میدان نبرد در غزه خونین برای جلوگیری از سقوط و مرگ زودرس او با تنفس مصنوعی، اما برنده این نبرد بدون شک حزب الله رشید و غزه مقاوم است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت سکوت مرگبار مجامع بین المللی و انفعال کشورهای اسلامی، از مردم مقاوم ایران اسلامی در سراسر کشور به حمایت از محور مقاومت و محکومیت جنایات وحشیانه صهیونیست ها به حزب الله لبنان دعوت می کند رژیم با حضور ضد دوست و حضور وحدت آفرین. در راهپیمایی جمعه های خشم این هفته در 6 اکتبر، آنها حمایت قاطع خود را از حزب الله لبنان و فلسطین اعلام می کنند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.