افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

راهنمای کامل سفارش طراحی وب سایت و هزینه های طراحی وب سایت

  • کد خبر : 152539
راهنمای کامل سفارش طراحی وب سایت و هزینه های طراحی وب سایت

در این مقاله می خواهیم به نکاتی در این زمینه بپردازیم سفارش طراحی سایت برای به دست آوردن بهترین نتایج از خدمات طراحی وب سایت، باید صحبت کردن را در نظر بگیرید. یکی از مواردی که در این راهنمای کامل سفارش در وب سایت به آن می پردازیم این است قیمت طراحی سایت. هزینه طراحی […]

در این مقاله می خواهیم به نکاتی در این زمینه بپردازیم سفارش طراحی سایت برای به دست آوردن بهترین نتایج از خدمات طراحی وب سایت، باید صحبت کردن را در نظر بگیرید. یکی از مواردی که در این راهنمای کامل سفارش در وب سایت به آن می پردازیم این است قیمت طراحی سایت. هزینه طراحی وب سایت یکی از مواردی است که اغلب کارفرمایان را سردرگم می کند. شرکت های طراحی سایت که هر کدام بر اساس تجربه و کیفیت خدمات هستند. هزینه طراحی وب سایت خاص دارند. اما این نرخ طراحی سایت بر چه اساسی تعیین می شود و در انتخاب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ با ما همراه باشید

پنتازوم یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای است. اما چرا باید طراحی سایت حرفه ای را سفارش دهیم؟ روش های فروش و بازاریابی در سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است. اکنون اکثر مردم زمان زیادی را در فضای مجازی می گذرانند. آنها هر آنچه را که نیاز دارند در گوگل جستجو می کنند! کسب و کار شما بدون حضور در دنیای مجازی دوام زیادی نخواهد داشت. به خصوص که در هر صنعتی که تصورش را بکنید، رقبا به سرعت وارد بازار شده اند و با سفارش طراحی سایت، کانال دیگری را به روش های بازاریابی و فروش خود اضافه کرده اند. طراحی یک وب سایت حرفه ای یکی از راه هایی است که به کسب و کار شما اجازه می دهد تا به طور موثر حضور داشته باشد.

اگر می دانستید با طراحی وب سایت چه فرصت های طلایی برای مجموعه شما وجود دارد، برای شروع پروژه طراحی وب سایت یک روز هم درنگ نمی کردید! بعد می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم طراحی سایت حرفه ای وردپرس صحبت. برخلاف تصور برخی افراد، استفاده از وردپرس غیرحرفه ای نیست! بلکه بسیاری از وب سایت های حرفه ای در دنیا از وردپرس استفاده می کنند. اکنون بیش از 34,000,000 وب سایت وردپرس در سراسر جهان فعال است.

طراحی سایت با قالب آماده وردپرس یا کدنویسی اختصاصی

این سوال اساساً می پرسد که چرا به طراحی وب سایت نیاز دارید. یکی از اشتباهاتی که برخی از مدیران کسب و کار مرتکب می شوند این است که فکر می کنند طراحی سایت وردپرس غیرحرفه ای است! اگر بسیاری از قالب های آماده وردپرس برای سایت های مجله و خبری ایده آل هستند، قدرتمندترین برندهای دنیا مانند تد، سونی، مایکروسافت یا دیجی کالا مگ خودمان از وردپرس برای قسمت مجله سایت خود استفاده کرده اند. .

اگر شما یک استارت آپ با ایده های جدید هستید و این ایده ها نیاز به تجزیه و تحلیل دارد و اجرای ایده شما نیاز به کدنویسی دارد، استفاده از سایت های آماده وردپرس (یا هر سیستم دیگری) توصیه نمی شود.

نکات مهم قبل از طراحی سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از طراحی سایت در نظر بگیرید، تعیین هدف از طراحی سایت است. قبل از راه اندازی وب سایت خود، باید نوع وب سایت خود را تعیین کنید. شاید هدف شما از طراحی وب سایت صرفاً ارائه شرکت و محصولات یا خدمات آن باشد. اگر نیازی به فروش آنلاین در سایت ندارید، باید یک وب سایت شرکتی طراحی کنید. اگر محصولاتی برای فروش آنلاین دارید، باید طراحی سایت فروشگاهی را سفارش دهید.

در واقع نوع وب سایت هدف کسب و کار شما را مشخص می کند. هر نوع وب سایت ویژگی های خاص خود را به شما ارائه می دهد.

هنگام تعیین هدف از طراحی وب سایت، نوع وب سایت نیز مشخص می شود. برخی از انواع مختلف طراحی سایت عبارتند از:

  1. طراحی وب شرکتی : رایج ترین نوع وب سایت هایی که شرکت ها و موسسات می توانند برای ارائه خدمات یا محصولات خود از آنها استفاده کنند. سایت های شرکتی معمولاً درگاه پرداخت آنلاین ندارند زیرا محصولات یا خدمات را مستقیماً نمی فروشند.

  2. طراحی سایت فروشگاهی. : با طراحی سایت فروشگاهی می توانید محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین به فروش برسانید. این نوع سایت ها نیاز به دریافت درگاه پرداخت آنلاین و نماد اعتماد الکترونیکی دارند.

  3. طراحی سایت پزشکی. : با طراحی سایت پزشکی می توانید یک برند شخصی برای پزشک ایجاد کنید. جدای از آن، امکان نوبت دهی آنلاین و ارتباط با بیماران از دیگر مواردی است که در این وب سایت ها قابل استفاده است.

  4. طراحی سایت صنعتی: سایت های صنعتی عموما برای صاحبان کارخانه ها و صنعتی طراحی شده اند. فروش آنلاین معمولا در این سایت ها انجام نمی شود. می توان گفت سایت های صنعتی تا حدودی جزو سایت های شرکتی طبقه بندی می شوند.

  5. طراحی وب سایت تجاری : تمامی شرکت های تجاری می توانند از خدمات طراحی وب سایت تجاری پنتازوم برای معرفی خود در فضای مجازی استفاده کنند. سایت های تجاری نیز سایت های شرکتی محسوب می شوند.

  6. طراحی سایت آرایشگاه. : در طراحی سایت آرایشگاه، مواردی مانند دوستیابی آنلاین، گنجاندن نمونه کارهای سالن، و وجود یک بخش وبلاگ برای آموزش خودآرایی و نکات مهم آرایش می تواند به ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان و مشتریان کمک کند.

  7. طراحی سایت شخصی : طراحی وب سایت شخصی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد و توسعه یک برند شخصی است. درج نمونه کار در زمینه تخصصی خود و توضیحاتی در مورد نوع و نوع کار یا خدمات مهم ترین نکته ای است که در این نوع وب سایت باید در نظر گرفته شود.

  8. طراحی سایت مجله یا محتوا: وردپرس برای راه اندازی این سایت ها ایده آل است.

  9. طراحی سایت تبلیغاتی. : در سایت های تبلیغاتی باید امکان ثبت نام و درج آگهی برای همه وجود داشته باشد. این آگهی ها می توانند رایگان و یا با شرایط مورد نظر کارآفرین (مثلا درج در صفحه اول و …) شامل کارمزد باشند.

قیمت طراحی سایت.

قیمت طراحی سایت یک مشکل ثابت نیست. در هر شرکتی فرآیند طراحی وب سایت بر اساس استانداردهای خاص همان گروه انجام می شود. بنابراین قبل از هر چیز تجربه و دامنه شرکت طراحی سایت نقش حیاتی در تعیین نرخ طراحی وب دارد. در برخی موارد ممکن است شرکت های نام تجاری در این زمینه به دلیل شناخته شده بودن (نسبت به امکاناتی که ارائه می دهند) هزینه های بالاتر از حد معمول را اعلام کنند. یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام سفارش طراحی سایت باید به آن توجه کرد، کیفیت و پشتیبانی از خدمات طراحی سایت است. هزینه طراحی وب سایت در یک نگاه به عوامل زیر بستگی دارد:

  • سابقه کار در یک شرکت طراحی سایت.

  • نوع وب سایت (طراحی اختصاصی یا استفاده از قالب آماده)

  • تعداد صفحات وب سایت

  • مدت زمان پشتیبانی سایت پس از طراحی

  • نوع وب سایت از نظر کارایی: فروشگاهی، شرکتی و …

  • اندازه سایت (که بستگی به اندازه هاست درخواستی دارد)

درباره هزینه طراحی وب سایت برای به روز رسانی می توانید این لینک را بررسی کنید:

https://pentazoom.ir/website-price/

هزینه طراحی سایت وردپرسی

برخی افراد فکر می کنند که چون وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است و هسته آن رایگان است، پس هزینه طراحی وب سایت با آن رایگان یا ناچیز است. این اشتباه است! قالب های حرفه ای وردپرس آماده برای استفاده در بازارهای جهانی از 30 تا 100 دلار شروع می شود. این قالب ها پس از خرید نیاز به کور شدن دارند. علاوه بر کور کردن، هر قالب باید بسته به نوع سایت مشتری تنظیم شود و جزئیات بهینه سازی برای هر پروژه متفاوت است و این نیاز به استفاده از متخصص وردپرس دارد.

کارفرما برای صرفه جویی در هزینه طراحی سایت وردپرسی می تواند از قالب های آماده وردپرس موجود در بازار ایران مانند ژاکت یا راستچین استفاده کند. در این صورت هزینه قالب اولیه به دلار محاسبه نمی شود. اما این قالب ها نیز باید برای هر پروژه بهینه شوند.

این بهینه سازی مهمترین کاری است که هر طراح سایت های با موضوع وردپرس خارج از جعبه باید انجام دهد. زیرا معمولا هدف از طراحی وب سایت این است که سایت در صفحه اول گوگل ظاهر شود.

محل

درست است که فرآیند سئوی که برای نمایش سایت شما در گوگل انجام می شود شامل تولید محتوا، تبلیغات، بهینه سازی مداوم سایت و افزونه های وردپرس و موارد دیگر است. اما اگر وب سایت شما دارای مشکلات فنی باشد، کار سئوی سایت در مرحله اول به خوبی پیش نمی رود.

شماره طراحی سایت

اگر می خواهید تعدادی طراحی سایت حرفه ای داشته باشید، Pentazom را به شما معرفی می کنیم. برای استفاده از خدمات مشاوره طراحی سایت رایگان ما می توانید با این شماره ها تماس بگیرید:

  • شماره تلفن طراحی سایت. : 02166053250

  • شماره موبایل طراحی سایت. : 09223896531

  • آدرس سایت طراحی سایت. : https://pentazoom.ir/

برخی دیگر برای کسب و کار خود ایده های جدیدی دارند که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس قابل پیاده سازی نیستند و نیاز به کدنویسی خاصی دارند.

نکات مهم هنگام ثبت سفارش طراحی سایت:

  • قبل از سفارش طراحی وب سایت، هدف از داشتن وب سایت را مشخص کنید.

  • برنامه ریزی پشتیبانی سایت

  • از خدمات شرکتی استفاده کنید که پشتیبانی پس از طراحی وب سایت را ارائه می دهد.

  • فقط هزینه را در نظر نگیرید، برای استفاده از خدمات بی کیفیت باید چندین بار هزینه کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.