افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

راهنمای هتل های آنتالیا در نزدیکی مراکز خرید

  • کد خبر : 370533
راهنمای هتل های آنتالیا در نزدیکی مراکز خرید

به گزارش بازار، بیشتر هتل های آنتالیا در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه های گردشگری ایجاد شده اند تا سفر مسافران را کوتاه کنند. این گردشگران ممکن است زمان بیشتری برای بازدید و بازدید از بازار داشته باشند. در آنتالیا مراکز خرید معتبری وجود دارد که برندهای معروف و باکیفیت را ارائه می دهند. هر […]

به گزارش بازار، بیشتر هتل های آنتالیا در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه های گردشگری ایجاد شده اند تا سفر مسافران را کوتاه کنند. این گردشگران ممکن است زمان بیشتری برای بازدید و بازدید از بازار داشته باشند. در آنتالیا مراکز خرید معتبری وجود دارد که برندهای معروف و باکیفیت را ارائه می دهند. هر کدام از این بازارها یک نام محبوب دارند که همه آن را به یاد دارند. مردم از سرتاسر دنیا برای خرید محصولات ترکی با کیفیت و لباس های بسیار ارزشمند به آنتالیا می روند. در این مقاله هتل های آنتالیا نگاهی به مراکز خرید بیندازید.

هتل آدونیس

آدونیس یکی از هتل های آنتالیا است که جذابیت خاصی دارد. این هتل زیبا در نزدیکی مرکز خرید Terra Center واقع شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ و جادار است و انواع برندها و لباس ها را در این بازار می توانید پیدا کنید. 180 مغازه و رستوران های متعدد بازار Terra Center را تشکیل داده اند. برندهای اروپایی و ترکیه ای طرفداران زیادی دارند و با قیمت های مناسب به فروش می رسند. این هتل امکانات لوکسی را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا مسافران ساعات خوش و دلپذیری را در آرامش سپری کنند.

نمای استخر، باغ و شهر را می توان از پنجره های اتاق هتل دید. نمای اتاق ها بسیار مهم است تا گردشگران بتوانند از اقامت خود لذت ببرند. علاوه بر شنا برای بزرگسالان، استخرهای سرپوشیده و روباز نیز فضایی را برای کودکان تداعی می کند. به این ترتیب بدون دغدغه به همراه خانواده سفر کرده و از محیط آبی هتل لذت خواهید برد.

حمام بخار، ماساژ، سالن زیبایی، حمام ترکی و غیره. امکانات مختلفی هستند که برای گردشگران در نظر گرفته می شوند. ورزشکاران به یک فضای اختصاصی برای بازی پینگ پنگ و بیلیارد نیاز دارند. هتل های آنتالیا با امکانات مختلفی ساخته شده اند. هتل آدونیس اتاق بیلیارد و میز پینگ پنگ را طراحی کرده است تا گردشگران ورزشی بتوانند بدون دغدغه به ورزش خود ادامه دهند یا افراد عادی بتوانند از زمان خود نهایت استفاده را ببرند.

هتل گرن پارک لارا

هتل گرند پارک لارا یکی از هتل های آنتالیا است که اقامتگاه های چهار ستاره ایمن را ارائه می دهد. بازار بزرگ و زیبای M Migros در منطقه کنیالتی واقع شده است. هتل گرند پارک لارا علاوه بر نزدیک بودن به ساحل، در چند قدمی بازار ام میگروس واقع شده است. تنها 200 متر با ساحل فاصله دارد و با چند پله می توانید به ساحل برسید.

منظره اتاق های رو به دریا احساس آرامش را ایجاد می کند. علاوه بر این، تأمل در دریای بیکران عظمت الهی را نشان می دهد. اگر قصد خرید در مرکز ام میگروس را دارید، بهترین و نزدیک ترین هتل گرند پارک است. بیلیارد، دارت و باشگاه برای کودکان 4 تا 12 سال از جاذبه های مهم این هتل است.

خانواده هایی که با فرزندان خود به آنتالیا سفر می کنند، نگران اوقات فراغت فرزندان خود نیستند. هتل گرند پارک راه حل هایی برای سرگرمی شما ارائه کرده است. این کمک بزرگ می تواند بهترین امکانات برای بزرگسالان باشد. اتاق های هتل استاندارد و مناسب خانواده هستند و لحظات شیرینی را برای شما رقم می زند. سایر امکانات لوکس این هتل عبارتند از:

  • دو استخر روباز
  • سرسره آبی
  • استخر کودکان
  • رستوران و غذای ترکی.
  • خدمات اسپا
  • مراکز زیبایی
  • گاو نقدی
  • سیستم تهویه مطبوع

راهنمای هتل های آنتالیا در نزدیکی مراکز خرید

هتل آتالا

رزرو هتل در آنتالیا شما را یاد یک اقامت ناب می اندازد. مرکز خرید آنتالیا به عنوان بزرگترین مرکز خرید و سرگرمی در دریای مدیترانه شناخته می شود و فروشگاه های بزرگ محصولات با کیفیت خود را در این بازار به فروش می رسانند. برندها و طرح های خاص جهانی در این بازار وجود دارد. این فرودگاه در نزدیکی بازار آنتالیا قرار دارد و در چند کیلومتری مرکز خرید هتل آتالا افتتاح شده است. هتل آتالا در منطقه Kaleici به فعالیت خود ادامه می دهد و یکی از هتل های سه ستاره آنتالیا می باشد.

هتل آتالا در منطقه تاریخی و رومی فعالیت می کرد و گردشگران می توانند علاوه بر استراحت در هتل و رفتن به مراکز خرید، برای بازدید از آثار تاریخی به این موزه رفته و از زمان سفر خود نهایت استفاده را ببرند. امنیت و آسایش گردشگران یکی از مهم ترین برنامه های هتل است و اهمیت زیادی به آن داده می شود. حتما برای سفر به آنتالیا از هواپیما استفاده کرده اید. بنابراین، شما نیاز به حمل و نقل دارید. هتل آتالا در نزدیکی ایستگاه های مترو و اتوبوس قرار دارد تا گردشگران بتوانند به راحتی از نقاط مختلف آنتالیا دیدن کنند.

حرف آخر

هتل های آنتالیا در داخل و اطراف این شهر زیبا ساخته شده اند و هر کدام به یکی از مراکز خرید بزرگ نزدیک هستند. برخی از ماه های سال به دلیل کاهش گردشگران، تخفیف های قابل توجهی در هتل ها و پوشاک در نظر گرفته می شود. اگر برای خرید به آنتالیا سفر می کنید، بهتر است زمان مناسب را انتخاب کنید. تابستان نیز می تواند زمان ایده آلی برای سفر به آنتالیا باشد. علاوه بر خرید از امکانات و جاذبه های گردشگری این شهر لذت خواهید برد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.