افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

راهنمای سریع خرید اکانت Game Pass Xbox

  • کد خبر : 372967
راهنمای سریع خرید اکانت Game Pass Xbox

سرویس Gamepass یک سرویس ماهانه است که از طریق آن می توانید به بیش از 300 بازی مختلف و جذاب دسترسی داشته باشید. این سرویس با فعال سازی امکان خرید اکانت کامل Game Pass در فروشگاه، شرایطی را برای شما فراهم می کند تا طیف وسیعی از بازی های ویدئویی مرتبط با نسل های مختلف […]

سرویس Gamepass یک سرویس ماهانه است که از طریق آن می توانید به بیش از 300 بازی مختلف و جذاب دسترسی داشته باشید. این سرویس با فعال سازی امکان خرید اکانت کامل Game Pass در فروشگاه، شرایطی را برای شما فراهم می کند تا طیف وسیعی از بازی های ویدئویی مرتبط با نسل های مختلف کنسول ایکس باکس را تجربه کنید. کارت هدیه بازی ماتریکس، می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از پاس های بازی ارزان لذت ببرید. در مقاله بعدی قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم خرواز سروبه g بشمارومترو سپس aوسازمان بهداشت جهانی جعبه بگذارید کمی شما را راهنمایی کنیم.

مزایای خرید اشتراک بازی سپس aیکی جعبه

خرید اشتراک Game Pass برای Xbox مزایای زیادی دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می شود:

  • دسترسی به چند بازی
  • قیمت مناسب
  • امکان انجام بازی به صورت آفلاین
  • امکان اشتراک گذاری بین چندین حساب.
  • دسترسی به تخفیف های ویژه

روش هاو خرید حساب کاربری بازی بنابراین xbox

روش های مختلفی برای خرید اکانت Game Pass Xbox وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

خرید بازیبنابراین وقتی وارد حساب کاربری می شوید ایکس باکس

در این روش خرید Game Pass، شخص یا گروهی فعال در این زمینه وارد حساب XBOX خود می شوند و با کمک حساب های بانکی موجود، هزینه فعال سازی Game Pass را پرداخت می کنند. یکی از مزایای استفاده از این روش ارزانتر بودن آن در برخی مناطق است.

پس از آن، نیازی به انجام هیچ کاری از طرف خود ندارید و فقط اطلاعات اکانت ایکس باکس خود را در اختیار شخص پرداخت کننده قرار دهید تا این فرآیند را برای شما انجام دهد. یکی از معایب این روش خرید اکانت Game Pass Xbox این است که این فرآیند باید توسط شخص پرداخت کننده انجام شود و مدت زمان فرآیند بستگی به مجموعه انتخابی شما دارد و می تواند کندتر از برخی روش ها باشد!

خرید بازی سپس با روش پرداخت. از قیرآره گرفت کارت Aیکی جعبه

در این روش خرید سریع حساب Xbox Game Pass، باید هزینه اشتراک Game Pass را از موجودی حساب خود پرداخت کنید. ابتدا باید اکانت خود را با دریافت گیفت کارت Xbox بارگذاری کنید و سپس Game Pass را خریداری کنید.

مزیت این روش این است که خرید گیفت کارت ایکس باکس را معمولا می توان به صورت آنی انجام داد. فرآیند خرید Game Pass به راحتی توسط شما شخصا و همزمان انجام می شود و نیازی به تاخیر و انتظار نخواهد بود. پس از آن نیازی نیست اطلاعات خود را در اختیار گروه یا شخص خاصی قرار دهید.

یکی از معایب این روش این است که در برخی مناطق احتمال افزایش هزینه در مقایسه با خرید مستقیم وجود دارد. سفارش و خرید حق عضویت Game Pass باید توسط خود فرد انجام شود که ممکن است برای برخی افراد سخت باشد.

امکان بازی های آفلاین با اشتراک Gamepass Ultimate

خرید بازی بنابراین با گذشتیم گرفت کارت Aیکی جعبه

اگر قصد خرید اکانت Game Pass Xbox با این روش را دارید، باید به دو نکته مهم زیر توجه کنید:

  • IP که برای استفاده از گیفت کارت استفاده می کنید.
  • آدرس محل سکونت ثبت شده در سایت XBOX.

اکانت شما از هر منطقه ای که باشد، IP شما نیز باید از این کشور باشد. به عنوان مثال، برای استفاده از کارت هدیه ایکس باکس بریتانیا نمی توانید از IP ترکیه استفاده کنید.

البته می توانید در فروشگاه بازی Matrix حساب‌های ظرفیت کامل Gamepass مزیت این روش این است که ارزان تر و مقرون به صرفه تر از کارت هدیه Redeem Game Pass است. پس از اینکه بازی Matrix حساب شما را ثبت کرد، دسترسی را برای شما ارسال می کند و می توانید به راحتی از اشتراک استفاده کنید…

خرید بازی پس با هدایا بازی با ورق بنابراین

خرید مستقیم گیفت کارت Game Pass یکی از راه هایی است که طرفداران آن روز به روز در حال کاهش است. یکی از بزرگترین معایب این روش این است که در برخی مناطق مانند ترکیه یافتن این نوع کارت های هدیه به سختی انجام می شود و همین امر باعث می شود قیمت های بالاتری داشته باشند.

مزیت این روش خرید اکانت Xbox Game Pass این است که نیازی به شارژ حساب یا پرداخت حق عضویت از طریق موجودی ندارید و Game Pass مستقیما برای شما فعال می شود.

بهترین مجموعه برای خرید سریع حساب بازی سپس aیکی جعبه

اگر به دنبال بهترین مجموعه برای خرید سریع اکانت Game Pass Xbox هستید، بازی معروف Matrix! آن را در اولویت خود قرار دهید زیرا مجموعه بازی های ماتریکس بیش از 15 سال سابقه درخشان در این زمینه دارد و همچنین جزو موفق ترین سایت ها در زمینه فروش گیفت کارت های محبوب است.

یکی از مزیت های انتخاب بازی Matrix پشتیبانی بی نظیر آن است. شما عزیزان همیشه می توانید روی کارشناسان این مجموعه حساب کنید و در صورت داشتن ابهام یا سوال از آنها بپرسید.

چرا از هدیه استفاده کنیم؟ کارت برایو خرید اشتراک بازی خیلی بهترهین یاردهاینه است

بدون شک یکی از بهترین راه های خرید اشتراک Game Pass برای بازیکنان ایرانی استفاده از گیفت کارت است. این روش مشکل یافتن کارت اعتباری خارجی و محدودیت های پرداخت ارزی به دلیل تحریم ها را ندارد.

لازم به ذکر است که خرید غیرمستقیم Game Pass از طریق مراکز غیرقابل اعتماد ممکن است خطر تحریم کنسول شما را به همراه داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر نمی توانید از Xbox خود استفاده کنید. پس از خرید گیفت کارت، باید آن را فعال کنید. این کار فرآیند پیچیده ای نیست و به راحتی در چند مرحله انجام می شود.

Game Pass را در ویندوز اجرا کنید

از کجا بیایید درک کنیم بازی بعد تمام شد است

اگر می‌خواهید درباره زمان باقی‌مانده اشتراک Game Pass خود اطلاعاتی کسب کنید، به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در مرحله اول وارد حساب کاربری Gamepass خود شوید و گزینه Sign in را انتخاب کنید.
  • اکنون باید منوی راهنما را باز کنید. برای این کار باید دکمه Xbox را در گیم پد فشار دهید.
  • وارد قسمت پروفایل و سیستم شوید.
  • در قسمت تنظیمات کنسول خود گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • وارد قسمت Account شده و گزینه Subscriptions را انتخاب کنید.
  • در این قسمت می توانید به راحتی تاریخ انقضای اشتراک معمولی یا Ultimate Game Pass خود را بررسی کنید.

برای بررسی زمان باقی مانده از اشتراک بازی خود از طریق ویندوز، می توانید موارد زیر را انجام دهید:

  • ابتدا باید نرم افزار XBOX را روی ویندوز اجرا کنید.
  • برای ورود به قسمت پروفایل روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.
  • با ورود به این بخش، گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • به بخش حساب بروید و اشتراک ها را انتخاب کنید.
  • در این بخش می توانید تاریخ انقضای اشتراک Game Pass خود را مشاهده کنید.

نتیجه گیری در مورد خرید سریع اشتراک Xbox Game Pass

در این مقاله اطلاعاتی در مورد خرید سریع اکانت Game Pass Xbox در اختیار شما قرار می دهیم. خرید این سرویس یکی از بهترین راه ها برای تجربه تعداد زیادی بازی خوب و هیجان انگیز است.

اگر کنسول ایکس باکس دارید، خرید Game Pass یک گزینه ایده آل برای شماست و می تواند تجربه متفاوتی را در این بازی به شما بدهد. برای بهترین نتیجه، توصیه می کنیم از سایت های معتبر و فعال در این زمینه دیدن کنید، یکی از بهترین و معتبرترین سایت هایی که در متن به شما ارائه می کنیم.

سوالات متداول اشتراک Xbox

1. چگونه از Game Pass در پلتفرم رایانه شخصی استفاده کنیم؟

برای خرید Game Pass برای رایانه شخصی، اولین قدم این است که مشترک شوید. نرم افزار Xbox را روی سیستم ویندوز خود نصب کنید و بازی های مورد نظر خود را دانلود کنید. کارت بازی شما تا زمانی که شارژ شود موجود است و می توانید از بازی های خود استفاده کنید.

2. مزایای Game Post Ultimate برای Xbox One و Series S and X چیست؟

مزایای Game Pass Ultimate برای Xbox One و Series S and X شامل موارد مختلفی از جمله عدم نیاز به خرید بازی‌های جدید، خرید اشتراک Xbox Live Gold بدون پرداخت هزینه بیشتر و دسترسی به بازی‌های EA Play است.

3. قیمت Game Pass برای Xbox و Ultimate چقدر است؟

قیمت Game Pass Xbox و Ultimate ممکن است بسته به تخفیف یا پیشنهاد ویژه در زمان خرید متفاوت باشد. در برخی موارد، مایکروسافت همچنین ممکن است به کاربران خود معاملاتی مانند خرید اشتراک اولیه با تخفیف ارائه دهد.

هدف: می‌توانید حساب‌های Game Pass با ظرفیت کامل را در فروشگاه Matrix Game دریافت کنید. مزیت این روش این است که ارزان تر و سودآورتر از بازخرید کارت هدیه Game Pass است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.