افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
17

راهنمای خرید ویلا در کردان | قیمت زمین در کردان چقدر است ؟

  • کد خبر : 15398
راهنمای خرید ویلا در کردان | قیمت زمین در کردان چقدر است ؟

کردان از سرسبز ترین مناطق در نزدیک تهران است که در سال های اخیر ، ساخت و ساز در این منطقه افزایش یافته و همچنان ادامه دارد. خرید ویلا در کردان معمولا به منظوره سرمایه گذاری بوده و تعداد زیادی نیز برای تفریح در منطقه زیبای کردان ویلا خریداری میکنند تا در آخر هفته خود چند روزی […]

کردان از سرسبز ترین مناطق در نزدیک تهران است که در سال های اخیر ، ساخت و ساز در این منطقه افزایش یافته و همچنان ادامه دارد. خرید ویلا در کردان معمولا به منظوره سرمایه گذاری بوده و تعداد زیادی نیز برای تفریح در منطقه زیبای کردان ویلا خریداری میکنند تا در آخر هفته خود چند روزی را دور از آلودگی و سر و صدا در کنار خانواده زندگی کنند. اما پیش از خرید ملک در کردان میبایست مشورت و راهنمایی اصولی دریافت کنید تا دچار کلاه برداری و نا رضایتی بعد از خرید نشوید که در ادامه به شما برای راهنمایی خرید ویلا در کردان خواهیم گفت.

در ادامه میخوانیم:

  • قیمت ویلاهای نقلی کردان چقدر است؟
  • بهترین روش خرید ویلا کدام است؟
  • با چه مبلغی در کردان میتوان زمین خرید

 

قیمت ویلاهای نقلی کردان چقدر است؟

در کردان ویلاهای فراوانی نظیر : لاکچری ، دوبلکس ، استخردار و… وجود دارد که یکی از پر فروش ترین ویلاهای موجود در کردان ، ویلاهای نقلی آن بوده که چه از نظر قیمت و چه از نظر متراژ باب میل افراد زیادی است و شما با بودجه محدود میتوانید خریداری کنید. فروش ویلا نقلی کردان به طور معمول بنایی 80 تا 100 متری و زمینی 300 متری دارد و برای افرادی که میخواهند آخر هفته خود را کنار خوانواده در منطقه ای خوش آب و هوا و بکر سپری کنند بسیار مناسب بوده . قیمت ویلاهای نقلی در کردان نسبت به منطقه آن متفاوت است که شما میتوانید ویلایی از 2 تا 4 میلیارد در منطقه های مختلف کردان خریداری کنید . از زیبا ترین مناطق به روستاهای سهیلیه میتوان اشاره کرد که ویلاهای فوق العاده زیبا و مدرنی دارد که با قیمت ارزان میتوانید خریداری کنید و حتی میتوانید با این روش کسب درآمد هم انجام دهید. مطمئن باشید مناطق کردان از ارزش قیمت خارق العاده ای برخوردار هستند. اگر تمایل داشتید میتوانید با ورود به سایت زاویلا قیمت ویلاهای نقلی در کردان را مشاهده کنید .

 

بهترین روش خرید ویلا کدام است؟

از رایج ترین روش ها برای خرید ویلا یا حتی فروش ملک ، رفتن به مشاور املاک در آن منطقه است که این امر زمان زیادی از شما میگیرد و شما باید هروز یک مسیر طولانی را تا آن منطقه سپری کنید. اما امروزه سایت های زیادی طراحی شده تا به آسانی ویلای مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس به آن منطقه برای بازدید بروید که هم در وقت شما صرفه جویی میشود و هم دیگر نیاز نیست هروز مسافتی را طی کنید تا به آن شهرک برسید. سایت زاویلا ( (zavilla.irو سایت زمین (zamiin.ir) دوتا از حرفه ای ترین سایت های حال حاضر میباشند که در تمامی مناطق کردان تسلط دارند و مشاوره رایگان و دلسوزانه ای به شما خواهند داد . شما برای فروش ملک میتوانید از این سایت ها استفاده کنید که بازدید های زیادی در روز دارند و هرچه زودتر ملک شما به فروش میرود.

 

 

با چه مبلغی در کردان میتوان زمین خرید؟

یکی از پرسش های زیادی که فکر افراد را درگیر خود کرده این است که، با چه مقدار پولی میتوانیم در کردان زمین بخریم ؟ آیا خرید زمین در کردان به صرفه است یا خیر ؟ در جواب به این پرسش ها باید گفت که قیمت زمین در کردان نسبت به شهرک های آن متغییر است به عبارتی اگر شما محدودیت مالی ندارید و میتوانید حدود 8 تا 10 میلیارد خرج کنید، ما به شما شهرک طاووسیه و زعفرانیه را پیشنهاد میکنیم که از لاکچری ترین شهرک های کردان کرج محسوب میشوند . اما اگر میخواهید با قیمت هایی حدود 1 تا 3 میلیارد خرج کنید تا یک زمین با متراژ مناسب خریداری کنید ، روستاهای سهیلیه برای خرید مناسب اند . برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت زمین در کردان همین حالا وارد سایت های زاویلا یا زمین شوید و قیمت های بروز زیمن را مشاهده کنید و در صورت نیاز با شماره موجود تماس بگیرید تا از مشاوره مشاورین مجرب این سایت ها استفاده کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به شما برای خرید ویلا و زمین راهنمایی بدهیم تا بدون هیچ مشکلی خرید یا فروش خود را انجام دهید. از قیمت های زمین در مناطق مختلف کردان آگاهی مختصری پیدا کردید و میتوانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان ، از دو سایتی که پیش تر به شما معرفی کردیم استفاده کنید . سایت های زمین و زاویلا دو سایت برتر در حوزه ملک میباشد که از امنیت بالایی برخوردارند و شما میتوانید به آسانی در این سایت ها ویلا خریداری کنید . یکی از نکات مثبت آن ها ، وجود مشاور املاک در منطقه کردان است که نشان دهنده حرفه ای بودن این سایت ها دارد. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا وارد سایت ها شوید و ویلای رویایی خود را پیدا کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1
  1. واقعا مطلب مفیدی بود👌

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.