افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

راهنمای خرید مکمل های بدنسازی از داروخانه آنلاین

  • کد خبر : 265699
راهنمای خرید مکمل های بدنسازی از داروخانه آنلاین

اکنون که برنامه تمرینی خود را تنظیم کرده اید و رژیم غذایی عضله ساز مربی را دریافت کرده اید، وقت آن است که به مکمل های ورزشی توجه کنید. به خصوص اگر می خواهید در تناسب اندام به سطح بالاتر و حرفه ای تری برسید و عضلات خوبی داشته باشید، مکمل را جدی بگیرید. فرقی […]

اکنون که برنامه تمرینی خود را تنظیم کرده اید و رژیم غذایی عضله ساز مربی را دریافت کرده اید، وقت آن است که به مکمل های ورزشی توجه کنید. به خصوص اگر می خواهید در تناسب اندام به سطح بالاتر و حرفه ای تری برسید و عضلات خوبی داشته باشید، مکمل را جدی بگیرید.

فرقی نمی کند هدف شما عضله سازی باشد یا بهبود عملکرد کلی بدن، در هر صورت افزودن مکمل ها به برنامه روزانه می تواند نیازهای شما را برآورده کند. فراموش نکنید که هیچ مکمل، قرص یا پودر جادویی وجود ندارد که به شما کمک کند یک شبه به این هدف برسید! اما استفاده از مکمل ها در کنار ورزش و رعایت رژیم غذایی قطعا در درازمدت به عضله سازی و تناسب اندام کمک می کند.

انتخاب مکمل های مناسب از میان هزاران محصول موجود در بازار ممکن است در ابتدا سخت و گیج کننده به نظر برسد، اما راهنمای خرید مکمل های بدنسازی از داروخانه آنلاین به شما کمک می کند مکمل مورد نیاز بدن خود را انتخاب و خریداری کنید.

عناوین مقاله را ببینید

مکمل هایی که باید در وعده صبحانه مصرف کنید

به عنوان یک ورزشکار حرفه ای، باید روز خود را با مکمل شروع کنید و دو تا از بهترین مکمل های صبحانه پروتئین آب پنیر و روغن ماهی هستند.

1. مکمل پروتئین آب پنیر

اگر می خواهید آمپر انرژی شما صبح زود پس از بیدار شدن از خواب به بالاترین مقدار خود برسد، مکمل پروتئین آب پنیر را انتخاب کنید! پروتئین آب پنیر یکی از پروتئین های سریع هضم است که به سرعت جذب بدن می شود و با رساندن اسیدهای آمینه ضروری به سلول ها می تواند سرعت رشد عضلات بدن را افزایش داده و انرژی مورد نیاز برای انجام تمرینات ورزشی را در اختیار سلول های بدن قرار دهد. بدن

برای به حداکثر رساندن اثر پروتئین آب پنیر، مقداری کربوهیدرات به صبحانه خود اضافه کنید، مانند میوه یا یک کاسه بلغور جو دوسر. ترکیب کربوهیدرات ها و پروتئین ها باعث افزایش آنابولیک می شود. این ترکیب همچنین به اطمینان از وجود سوخت کافی در بدن شما در زمانی که برای تمرین وزنه آماده هستید کمک می کند. اگر به دنبال بهترین مکمل پروتئین وی هستید، پیشنهاد می کنیم پروتئین وی شکلات کلم را خریداری کنید.

2. مکمل روغن ماهی

روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب ضروری است و منبع عالی امگا 3 است. بنابراین فواید زیادی برای بدن از جمله تامین انرژی و سلامت قلب و عروق دارد.

امگا 3 باعث کاهش درد عضلانی پس از تمرین شدید می شود و به عنوان یک مکمل ایده آل به خصوص در هنگام تمرین با شدت بالا در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، ترکیب امگا 3 با کربوهیدرات ها باعث افزایش سرعت سنتز پروتئین و افزایش توده عضلانی می شود. در یک کلام پروتئین آب پنیر و روغن ماهی بهترین مکمل های صبحانه هستند.

مکملی که باید 1 ساعت قبل از تمرین مصرف کنید

قبل از اینکه چمدان‌های خود را ببندید و به باشگاه بروید، یک مکمل انرژی مصرف کنید تا بتوانید بیشترین مقدار و شدت تمرین را در طول مدت زمانی که در باشگاه هستید انجام دهید.

مکمل کافئین، انرژی زا و چربی سوز.

کافئین یک محرک طبیعی است که در بسیاری از محصولات به ویژه قهوه یافت می شود. تحقیقات نشان داده است که کافئین تاثیر مثبتی بر افزایش متابولیسم، کاهش وزن و سوزاندن چربی بدن دارد. همچنین به عنوان یک گزینه عالی برای ورزش های استقامتی مانند دوی سرعت با کاهش احساس خستگی شناخته می شود. بنابراین مکمل کافئین جایگاه ویژه ای در بین بدنسازان و ورزشکاران دارد.

مکملی که باید بعد از تمرین مصرف کنید

آیا پروتئین وی را که برای صبحانه خورده اید به خاطر دارید؟ این گزینه همچنین یک مکمل کلیدی بعد از تمرین است. مصرف 20 گرم پروتئین آب پنیر تا یک ساعت پس از تمرین می تواند سرعت انتقال و جذب اسیدهای آمینه به عضلات اسکلتی را افزایش دهد. بنابراین توصیه می شود خرید پروتئین آب پنیر را در اولویت قرار دهید.

پروتئین آب پنیر را به صورت آنلاین از داروخانه آنلاین خریداری کنید

برای خرید مکمل های بدنسازی بهتر است آنها را از داروخانه های آنلاین معتبر خریداری کنید. زیرا فروشگاه های مختلف می توانند محصولات تقلبی و تقلبی یا محصولات تاریخ مصرف گذشته را تحویل دهند. در این صورت نه تنها به نتیجه مطلوبی برای عضله سازی و رشد بدن نخواهید رسید، بلکه کبد و کلیه های خود را نیز با خطرات جبران ناپذیری تهدید خواهید کرد.

اگر قصد خرید پروتئین وی را دارید بهترین گزینه خرید پروتئین وی کلم از داروخانه آنلاین دارو دارو می باشد. محصولی کامل که نیازهای رشد عضلانی شما را به خوبی برآورده می کند و به شما امکان می دهد در مدت زمان معقولی اندامی زیبا و خوش فرم داشته باشید.

خرید آنلاین مکمل های بدنسازی

خلاصه و نتیجه گیری

در این مقاله شما را با مکمل هایی که به عنوان یک ورزشکار حرفه ای برای عضله سازی نیاز دارید آشنا می کنیم و راهنمای خرید مکمل های بدنسازی از داروخانه آنلاین را در اختیار شما قرار می دهیم. گفتیم بهترین مکمل قبل و بعد از ورزش و فعالیت بدنی پروتئین آب پنیر است.

برای خرید پروتئین آب پنیر نیازی به مراجعه حضوری به بازار و جستجو در فروشگاه های اینترنتی مختلف ندارید. بلکه می توانید مکمل مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از داروخانه دارودرگ سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن در محل کار یا منزل خود تحویل بگیرید.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.