افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
5

راهنمای خرید سیم کارت در دبی (نحوه فعال سازی + قیمت) – Flytoday

  • کد خبر : 212896
راهنمای خرید سیم کارت در دبی (نحوه فعال سازی + قیمت) – Flytoday

راهنمای خرید سیم کارت در دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که در سفر به این شهر مدرن باید بدانید. با توجه به اینکه استفاده از سیم کارت های دبی هزینه اینترنت و مکالمات تلفنی را به شدت کاهش می دهد و هزینه استفاده از آنها نسبت به رومینگ کمتر است، توصیه می کنیم […]

راهنمای خرید سیم کارت در دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که در سفر به این شهر مدرن باید بدانید. با توجه به اینکه استفاده از سیم کارت های دبی هزینه اینترنت و مکالمات تلفنی را به شدت کاهش می دهد و هزینه استفاده از آنها نسبت به رومینگ کمتر است، توصیه می کنیم حتما از سیم کارت های اپراتورهای مقصد استفاده کنید. ولی چگونه در دبی سیم کارت بخریم؟ چگونه اینترنت را از سیم کارت اماراتی فعال یا شارژ کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات و دانستن راهنمای خرید سیم کارت در امارات متحده عربی با مجله گردشگری امروز پرواز کن بیا همراه

معرفی بهترین اپراتورهای تلفن همراه در دبی

اولین چیزی که در راهنمای خرید سیم کارت در دبی باید بدانید اپراتورهای سیم کارت در امارات است. در زیر به طور خلاصه به معرفی دو مورد از پرکاربردترین و محبوب ترین اپراتورهای تلفن همراه در دبی می پردازیم:

اپراتور اتصالات اتصالات

اپراتور اتصالات، یکی از معروف ترین اپراتورهای سیم کارت در امارات متحده عربی. این اپراتور به دلیل پوشش عالی، قیمت مناسب و ارائه کرایه های متنوع و مقرون به صرفه در بین گردشگران و شهروندان دبی بسیار محبوب است. اتصالات از اینترنت 2G، 3G و 4G پشتیبانی می کند و در تمامی مناطق دبی پوشش آنتن دهی دارد.

اگر می خواهید از این اپراتور سیم کارت بخرید، قیمت سیم کارت دبی معادل 50 درهم می باشد بودن. این سیم کارت تا 25، 50، 200 و 500 درهم قابل شارژ است. در هنگام خرید می توانید از فروشنده بخواهید تا سیم کارت را به اندازه دلخواه بارگذاری کند.

دو اپراتور تلفن همراه Du mobile

دو موبایل از دیگر اپراتورهای فعال در امارات متحده عربی و دبی است. قیمت سیم کارت دو گوشی مانند اتصالات حدود 50 درهم است، با این تفاوت که دو موبایل 20 دقیقه مکالمه رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اپراتور Du Mobile اینترنت 2G، 3G و 4G را در تمامی مناطق دبی پوشش می دهد و از دریافت بسیار خوبی برخوردار است.

این اپراتور به گردشگرانی که تمایل به خرید سیم کارت اماراتی دارند، یک سیم کارت تحت عنوان ارائه می دهد سیم کارت طرح توریستی 75 درهم و 200 مگابایت اینترنت رایگان و 20 دقیقه تماس بین المللی رایگان ارائه می دهد. اعتبار این سیم کارت ها 90 روز است و می توانید با پرداخت 5 درهم و شماره گیری *135# مدت اعتبار آن را تمدید کنید.

این اپراتور طرح دیگری به نام پرداخت آنی برای مسافران نیز دارد که 55 درهم هزینه دارد و 20 دقیقه مکالمه بین المللی و اعتبار رایگان یک روزه را به کاربران ارائه می دهد. این سیم کارت به مدت 9 ماه نیز فعال است.

1 3

مدارک مورد نیاز برای خرید سیم کارت در دبی

خوشبختانه راهنمای خرید سیم کارت در دبی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید و برای خرید سیم کارت اماراتی نیازی به مدارک خاصی نخواهید داشت. به سادگی سیم کارت دبی بخرید اصل و کپی پاسپورت به متصدیان فروشگاه مراجعه کنید و ظرف چند دقیقه سیم کارت خود را دریافت کنید.

همانطور که اشاره شد، هزینه خرید سیم کارت در دبی معمولا 50 تا 75 درهم است. و با توجه به نیازها و برنامه هایی که اپراتورهای مذکور به مشتریان خود ارائه می دهند، می توانید سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

3 1

سیم کارت دبی را از کجا بخریم؟

خرید سیم کارت در فرودگاه دبیسوپرمارکت در این شهر، آژانس های اپراتور تلفن همراه و حتی لابی هتل ها امکان پذیر است و از این بابت مشکلی نخواهید داشت. در صورت تمایل می توانید از فروشنده بخواهید که مبلغ مورد نظر را روی سیم کارت بارگذاری کند.

علاوه بر این، شما می توانید تقریبا نحوه فعال کردن سیم کارت در دبی از فروشنده بخواهید یا از او بخواهید سیم کارت شما را خودش فعال کند. لازم به ذکر است سیم کارت خریداری شده حتما باید ثبت شود. توصیه می کنیم ثبت نام سیم کارت را به فروشنده بسپارید.

نحوه بارگذاری سیم کارت دبی

درست مانند سیم کارت های داخلی، شما باید سیم کارت دبی را با استفاده از کدهای دستوری بارگیری کنید. قیمت بسته های مکالمه و اینترنت در دبی. با توجه به پلان های مختلف متفاوت است و بسته به مدت اقامت و میزان استفاده می توانید یکی از آنها را به دلخواه انتخاب کنید. روش بارگیری سیم کارت اپراتورهای مختلف امارات در زیر آمده است:

اپراتور اتصالات

برای شارژ سیم کارت اپراتور اتصال ابتدا باید اعتبار خریداری کنید و با شماره گیری *120* #کد اعتباری سیم کارت خود را شارژ کنید. همچنین برای اطلاع از موجودی حساب اعتباری می توانید کد دستوری *121# را شماره گیری کنید.

اپراتور dumobile

برای شارژ مجدد سیم کارت دو اپراتور تلفن همراه باید دقیقاً از همان روش و کد دستوری که در قسمت قبل برای اتصالات توضیح داده شد استفاده کنید. با شماره گیری کد دستوری #135 می توانید از موجودی حساب سیم کارت خود مطلع شوید.

4

هزینه و نحوه فعال سازی اینترنت با سیم کارت دبی

هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در امارات متحده عربی برنامه ها و نرخ های اینترنت خود را دارند. سپس، به طور جداگانه برای هر یک از این اپراتورها، چگونه اینترنت را با سیم کارت در دبی فعال کنیم ارائه شده است.

5

هزینه و نحوه فعال سازی اینترنت سیم کارت اتصالات

برای فعال سازی اینترنت از سیم کارت اتصال دو راه پیش رو دارید: یا باید کد بسته مورد نظر خود را به شماره 1010 ارسال کنید یا کد دستوری *170 را شماره گیری کنید و یکی از گزینه ها را انتخاب کنید تا مورد علاقه خود را انتخاب کنید. نرخ بسته اینترنت سیم کارت اتصال به شرح زیر است:

  • بسته 1 روزه 100 مگابایتی: Dh5 (کد فعال سازی SD)
  • بسته 7 روزه 250 مگابایتی: 10 درهم (کد فعال سازی D250M)
  • بسته 7 روزه 100 مگابایتی: 15 درهم (کد فعال سازی W100M)
  • بسته 7 روزه 500 مگابایتی: 35 درهم (کد فعال سازی W500M)
  • بسته 1 گیگابایتی به مدت 7 روز: 50 درهم (کد فعال سازی W1G)
  • بسته 1 گیگابایتی برای 30 روز: 100 درهم (کد فعال سازی 1G)
  • بسته 3 گیگابایتی برای 30 روز: 1500 درهم (کد فعال سازی 3G)
  • بسته 5 گیگابایتی برای 30 روز: 200 درهم (کد فعال سازی 5G)
  • بسته 7 گیگابایتی برای 30 روز: 250 درهم (کد فعال سازی 7G)
7 6

هزینه و نحوه فعال سازی اینترنت از دو سیم کارت موبایل

برخلاف اتصالات، فعال سازی و خرید بسته اینترنت دو سیم کارت موبایل باید کد فعال سازی بسته اینترنتی مورد نظر خود را به 1355 ارسال کنید. نرخ دو بسته اینترنت با سیم کارت همراه و کد شما در زیر ارائه شده است:

  • بسته 160 مگابایتی: 20 درهم (کد فعال سازی: دیتا 80 مگابایت)
  • بسته 450 مگابایتی: 50 درهم (کد فعال سازی: دیتا 300 مگابایت)
  • بسته 1 گیگابایتی: 100 درهم (کد فعال سازی: داده 1 گیگابایت)
  • بسته 5 گیگابایتی: 200 درهم (کد فعال سازی: داده 5 گیگابایت)
  • بسته 25 گیگابایتی: 500 درهم (کد فعال سازی: داده 25 گیگابایت)

قیمت سیم کارت در دبی

قیمت سیم کارت در دبی به نوع سیم کارت، اپراتور و میزان اعتبار اولیه بستگی دارد. در زیر به بررسی قیمت سیم کارت های دائمی و اعتباری دو اپراتور اصلی دبی یعنی اتصالات (اتصالات) و دو (دو) می پردازیم.

سیم کارت های اعتباری

اتصالات: قیمت سیم کارت های اعتباری اتصالات از 25 درهم شروع می شود. این سیم کارت ها با اعتبار اولیه 20 درهم عرضه می شوند.

Do: قیمت سیم کارت های اعتباری Do از 25 درهم شروع می شود. این سیم کارت ها با اعتبار اولیه 25 درهم عرضه می شوند.

سیم کارت های دائمی

اتصالات: قیمت سیم کارت های دائمی اتصالات از 50 درهم شروع می شود. این سیم کارت ها بدون اعتبار اولیه عرضه می شوند.

دوم: قیمت دو سیم کارت دائمی از 50 درهم شروع می شود. این سیم کارت ها بدون اعتبار اولیه عرضه می شوند.

8 4

نحوه دریافت سیم کارت رایگان در دبی

برای افزایش راحتی و آسایش مسافران در این شهر، شهر دبی در بدو ورود سیم کارت رایگان در اختیار آنها قرار می دهد. این سیم کارت شامل 20 مگابایت اینترنت و 3 دقیقه مکالمه رایگان می باشد. پس از اتمام اعتبار اینترنت و بارگیری مجدد آن، می توانید با شماره گیری کد *122# آن را شارژ کنید. فعال سازی این سیم کارت نیز با همین کد دستوری انجام می شود. لازم به ذکر است این سیم کارت تنها به گردشگران بالای 18 سال داده می شود.

خرید سیم کارت دبی در فرودگاه امام خمینی

اگر می خواهید سیم کارت امارات بخرید و خرید سیم کارت در ترکیه اگر در ایران هستید، می توانید سیم کارت مورد نظر خود را از فرودگاه امام خمینی (ره) خریداری کنید. توجه داشته باشید با توجه به اینکه در فرودگاه های دبی سیم کارت به مسافران ارائه می شود، بهتر است خرید سیم کارت را تا رسیدن به دبی به تعویق بیندازید. حتی اگر موفق به دریافت سیم کارت رایگان نشدید، می توانید به راحتی آن را از آن دریافت کنید فروشگاه ها و نمایندگی های اپراتور سیم کارت در دبی سیم کارت بخر.

6

خرید سیم کارت دبی در تهران

سیم کارت دبی را می توان به صورت آنلاین از یک یا دو سایت اتصالات خریداری کرد. لطفا توجه داشته باشید که برخی از وب سایت ها و روش های پرداخت ممکن است برای ایرانیان کار نکنند. برای دریافت سیم کارت باید روش ارسال را نیز در نظر بگیرید. همچنین در صورت خرید سیم کارت از ایران، ممکن است برای فعال سازی سیم کارت به کمک شخص ثالث در دبی نیاز داشته باشید. به طور کلی بهتر است سیم کارت دبی را در فرودگاه دبی یا از نمایندگی های مجاز سیم کارت در دبی خریداری کنید.

خرید سیم کارت دبی

به طور کلی برای برقراری ارتباط با خارج از کشور می توانید از خدمات رومینگ استفاده کنید. رومینگ همراه اول و از ایرانسل استفاده کنید و برای مقصد مورد نظرتان سیم کارت بخرید. خرید سیم کارت در دبی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. با ارائه اصل و کپی پاسپورت یا ویزای خود می توانید سیم کارت دبی را به صورت رایگان در فرودگاه دبی تهیه کنید و یا از مغازه های داخل شهر یا لابی هتل خریداری کنید. در این مقاله با شما در مورد راهنمای خرید سیم کارت در دبی صحبت می کنیم و اطلاعات لازم برای استفاده از سیم کارت های اماراتی در دبی را در اختیار شما قرار می دهیم.

برای سفر به دبی، بلیط هواپیما، هتل و ویزای دبی را در وب سایت یا اپلیکیشن اسمارتک نیوز دریافت کنید. با خدمات آنلاین ویزای دبی دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. آیا تجربه استفاده از سیم کارت های دبی را داشته اید؟ به نظر شما بهترین سیم کارت در دبی کدام است؟

سوالات متداول خرید سیم کارت در دبی

سیم کارت دبی را از کجا می توان تهیه کرد؟

در بدو ورود به دبی می توانید از غرفه های اپراتورهای تلفن همراه در فرودگاه سیم کارت تهیه کنید و یا از فروشگاه های اتصالات و دو در شهر دیدن کنید.

برای خرید سیم کارت دبی چه مدارکی لازم است؟

پاسپورت و ویزا

بهترین اپراتور موبایل در دبی کدام است؟

هزینه خرید و راه اندازی سیم کارت دبی چقدر است؟

هزینه خرید سیم کارت در دبی معمولا 50 تا 75 درهم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.