افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

راهنمای خرید جامع پر فروش ترین میخکوب های موجود در بازار | میخکوب پر قدرت چی بخرم خوبه | اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 92151
راهنمای خرید جامع پر فروش ترین میخکوب های موجود در بازار | میخکوب پر قدرت چی بخرم خوبه | اسمارتک نیوز

میخ کوب ها ، دستگاه های پرکاربردی در حوزه های گوناگون کاری می باشند که به کمک آنان ، می توان روزانه صدها میخ را بر حسب کیفیت و نوع دستگاه و اتصال میان قطعات مختلف صنعتی به بهترین صورت در سطوح گوناگون چکش زد.این روز ها ، این نوع ابزارها ، دارای چندین مدل […]

میخ کوب ها ، دستگاه های پرکاربردی در حوزه های گوناگون کاری می باشند که به کمک آنان ، می توان روزانه صدها میخ را بر حسب کیفیت و نوع دستگاه و اتصال میان قطعات مختلف صنعتی به بهترین صورت در سطوح گوناگون چکش زد.
این روز ها ، این نوع ابزارها ، دارای چندین مدل و گزینه می باشند که موجب سردرگمی و پیچیدگی روند خرید میخ کوب می شود ؛ لذا باید آگاهی لازم را داشت .
معرفی انواع مختلفی از میخ کوب ها
مدل بادی
از این نوع ، با فشار هوا بهره برده می شود. به منظور بهره گیری از آنان ، ضروری است تا یک کمپرسور باد مناسب را انتخاب کرد.
به موجب کمبود منبع برق ، می توان از آنان برای مکانهایی که دارای پریز برق نمی باشند ؛ استفاده کرد. آنان ، دارای قدرت بیشتری در مقایسه با مدل های برقی و گازی دارند.
البته به موجب ورود و خروج هوا به درون سیلندرهای دستگاه ، شیوه نگهداری آنان ، کمی دشوارتر از دو مدل دیگر می باشد.
مدل گازی
میخ گاز به مانند مدل بادی ، به برق نیاز ندارد. این نوع دستگاه قادر است به میخ ها و منگنه های مورد نظر تان ، تا اندازه خاصی برخورد کند ؛ بی آنکه به شلنگ و سیم برق متصل بشود.
بهره گیری از آنان ، در مقایسه با مدل های برقی و بادی دشوارتر است. کار با آنان به موجب بهره گیری از منبع گاز قابل اشتعال ممکن می باشد شما را در معرض خطر قرار دهد.
مدل برقی
این نوع محصول ، با عنوان اتصال سیمی به منبع برق شهری کار می نماید ؛ لذا برخلاف میخ کوب های بادی و گازی نمی توان از آنان در هیچ کجا بهره برد.
عموما قیمت و توان این نوع محصولات الکتریکی به نسبت مدل های بادی و گازی ، کمتر می باشد.
البته مسلماً کار با این مدل از میخکوب ها نیز دارای صدای کمتری می باشد که برای کار در کارگاه های داخلی ، بسیار مهم می باشد.
به موجب عدم نیاز به پمپ هوا و یا گاز قابل اشتعال ، می توان آن را به راحتی جابجا نمود.
امروز می خواهیم به بررسی پرفروش ترین میخکوب های پر قدرت موجود در بازار پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

1 میخ کوب و منگنه کوب برقی المکس مدل S.G 502

محصول ناموجود می باشد.

. . .

2 میخ کوب بادی اکتیو مدل AC1030F

604ca9f6283f9 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

. . .

3 میخ کوب آنکور مدل F50

604ca9f68af48 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

. . .

4 میخ کوب جیتول مدل 1850A

604ca9f6ee28b بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

امروزه به سبب سرعت و راحتی کار در صنایع چوبی استفاده از میخ کوب به جای چکش رواج بیشتری دارد. میخ کوب‌ها با توجه به نحوه‌ی عملکردشان در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. یکی از انواع میخ کوب‌ها، نوع بادی آن است. میخ کوب‌های بادی با فشرده کردن هوا کار می‌کنند. بنابراین برای استفاده از این مدل میخ کوب‌ها به منبع تولید هوای فشرده نیاز دارید. میخ کوب بادی مدل (1850A) به فشار هوای بین 60 تا 100 پی اس آی (PSI) نیاز دارد. این محصول یک خشاب کشویی سخت‌کاری شده دارد که از ظرفیت 100 عدد سوزن برخوردار است. این محصول را شرکت «Jitool» تولید می‌کند. به کمک این میخ می‌توانید از میخ‌هایی با طول 15 تا 50 میلی‌متر استفاده کرده و اجناس چوبی را به هم وصل کنید. این مدل سبک و قدرتمند با وزن و ابعاد مناسبی ساخته می‌شود. همراه این دستگاه یک شیلنگ فنری، دو عدد آچار آلن و روغن‌دان موجود است.

. . .

5 میخکوب بادی اکتیو مدل AC2050T

604ca9f70ebd1 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

میخکوب بادی ابزاری جهت زدن میخ بر قطعات چوبی و غیره است. میخکوب بادی به دستگاه کمپرسور هوا متصل شده و با فشار ماشه این دستگاه، تیغه (سنبه) این دستگاه توسط هوای فشرده به حرکت در آمده و میخ نواری مخصوص داخل خشاب دستگاه را با فشار استاندارد وارد قطعه کار می نماید. میخ کوب بادی اکتیو مدل AC2050T دارای بدنه ارگونومیک خوشدست ضد خستگی هست. همچنین در قسمت دسته از روکش نرم جهت جلوگیری از عرق کردن دست نیز استفاده شده است. این دستگاه دارای خشاب مستحکم جهت قرار گیری میخ نواری (تی پو) در سایز 20 الی 50 میلیمتر هست. ظرفیت خشاب این دستگاه 90 عدد میخ نواری تی پو است. تیغه (سنبه) و پیستون از قطعات پر کار در این دستگاه بوده و از این رو، از تیغه و پیستون تقویت شده در این دستگاه استفاده شده است. از این دستگاه عمدتا جهت ساخت مبلمان، تخته کوبی کف زمین(کف پوش)، کابینت سازی، قاب سازی، رویه کوبی، پالت و بسته بندی و کاربردهای همانند دیگر استفاده می شود. بر روی این دستگاه یک عدد دنباله ¼” نیز است تا خریدار پس از خرید این کالا براحتی و به سرعت آن را به شلنگ هوا متصل نماید. در بسته بندی این دستگاه، به همراه این دستگاه یک عدد شلنگ فنری 10 متری با کیفیت با مارک اکتیو و از جنس پولی یورتان نیز ارائه می شود. این دستگاه دارای سرعت میخ کوبی بالا است تا کابر در حداقل زمان بتواند حداکثر بازده را از این دستگاه داشته باشد.توجه: هنگام استفاده از این دستگاه اطمینان حاصل نمایید فشار کاربردی کمپرسور بین 60 الی 100 پوند بر اینچ مربع (60PSI~100PSI) باشد. میخکوب بادی اکتیو مدل AC2050T دارای 18ماه گارانتی طلایی و 5سال پشتیبانی قطعات وخدمات پس از فروش در سراسر ایران است.

. . .

6 میخ کوب بادی رونیکس مدل RA-T50

604ca9f74d9e7 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

میخکوب بادی تی پو Ronix مدل RA-T50 دارای کاور اگزوز قابل تنظیم کشویی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم Die-cast است که باعث استحکام دستگاه و افزایش طول عمر آن می‌شود. روی دسته دستگاه با یک لایه ی ضربه‌گیر و ضدتعریق لاستیکی پوشیده شده‌است که کار با دستگاه را آسان‌تر کرده‌است. این دستگاه بسیار سبک و پر قدرت است. این محصول همراه با یک عدد شلنگ فنری ساخت کره ارائه خواهدشد. همچنین این دستگاه علاوه‌بر داشتن سرعت بالا در میخکوبی دارای صدای بسیار کمی است.

. . .

7 میخکوب بادی تیوان کد 1850

604ca9f823c74 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

محصول ناموجود می باشد.

. . .

8 میخ کوب بادی وسترن مدل YP02

604ca9f873654 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

. . .

9 میخکوب بادی دامار مدل DMًQB-F50

604ca9f8ed5ad بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

امروزه به سبب سرعت و راحتی کار در صنایع چوبی استفاده از میخ کوب به جای چکش رواج بیشتری دارد. میخ کوب‌ها با توجه به نحوه‌ی عملکردشان در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. یکی از انواع میخ کوب‌ها، نوع بادی آن است. میخ کوب‌های بادی با فشرده کردن هوا کار می‌کنند. بنابراین برای استفاده از این مدل میخ کوب‌ها به منبع تولید هوای فشرده نیاز دارید. میخ کوب بادی مدل دامار مدلDMًQB-F50 نسل جدید میخ کوب های دمار است که به تازگی وارد بازار ایران شده است و به فشار هوای بین 7-4 bar نیاز دارد. این محصول یک خشاب کشویی سخت‌کاری شده دارد که از ظرفیت 100 عدد سوزن برخوردار است.داخل بسته بندی این محصول یک سنبه و اورینگ یدکی به همراه روغن قرار دارد.

. . .

10 میخ کوب بادی کرون مدل CT38070

604ca9f93ca86 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

. . .

11 میخ کوب رونیکس مدل 7514

604ca9f97bb96 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

. . .

12 میخ کوب بادی کرون مدل CT38106

604ca9f9a8a53 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

محصول شرکت کرون می باشد که با استفاده از باکیفیت ترین مواد و به صورت راه اندازی مرحله ای تکی، طراحی و ساخته شده است.

شرکت کرون بیشترین فشار مجاز برای میخکوب CT38106، را برابر 120 پوند بر اینچ مربع (psi) در نظر گرفته و میزان هوا جهت کار با این ابزار را مابین 70 الی 110 پوند بر اینچ مربع (psi) پیشنهاد می کند.

نوع میخ قابل استفاده برای میخکوب بادی کرون، میخ F یا اسکا می باشد که با توجه به میزان ظرفیت 100 عددی این ابزار، کاربر به راحتی می تواند از این میخکوب برای اتصالات قطعه کار مورد نظر خود استفاده نماید.

از دیگر مشخصه های بارز میخکوب بادی کرون مدل CT38106، می توان به وزن کم، حمل آسان و همچنین دستگیره ی پلاستیکی استفاده شده در این نوع ابزار اشاره کرد که باعث کاهش خستگی کاربر هنگام استفاده طولانی مدت از میخکوب بادی کرون خواهد شد.قابل ذکر است این میخکوب بادی، نیاز به روغن کاری مداوم دارد تا به طول عمر دستگاه کمک نماید، بدین جهت شرکت سازنده ی این ابزار (شرکت کرون) درون جعبه ی مستحکم این محصول، بطری روغن مخصوص روغنکاری میخکوب بادی، جهت سهولت استفاده ی کاربر قرار داده است.
افزون بر روغن مخصوص، یک عدد عینک محافظ ویژه جهت حفاظت و ایمنی بیشتر کاربر درون جعبه تعبیه شده است.

. . .

13 تفنگ میخکوب بتن والته مدل PT45

604ca9f9e39af بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

. . .

14 میخ کوب بادی هاردکس مدل HX-1850

604ca9fa2b35c بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

. . .

15 میخکوب بادی شیلدر مدل SH50

604ca9fa9fe89 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

میخکوب بادی ابزاری جهت زدن میخ بر قطعات چوبی و غیره است. میخکوب بادی به دستگاه کمپرسور هوا متصل شده و با فشار ماشه این دستگاه، تیغه (سنبه) این دستگاه توسط هوای فشرده به حرکت در آمده و میخ نواری مخصوص داخل خشاب دستگاه را با فشار استاندارد وارد قطعه کار می‌نماید. میخکوب بادی شیلدر مدل SH50 دارای بدنه ارگونومیک خوشدست ضد خستگی هست. همچنین در قسمت دسته از روکش نرم جهت جلوگیری از عرق کردن دست نیز استفاده شده است. این دستگاه دارای خشاب مستحکم جهت قرار گیری میخ نواری در سایز 30 الی 50 میلیمتر و ظرفیت خشاب این دستگاه 120 عدد میخ نواری است. تیغه (سنبه) و پیستون از قطعات پر کار در این دستگاه بوده و از این رو، از تیغه و پیستون تقویت شده در این دستگاه استفاده شده است. از این دستگاه عمدتا جهت ساخت مبلمان، تخته کوبی کف زمین(کف پوش)، کابینت سازی، قاب سازی، رویه کوبی، پالت و بسته بندی و کاربردهای همانند دیگر استفاده می‌شود. بر روی این دستگاه یک عدد دنباله اتصال مدل ژاپنی نیز است تا خریدار پس از خرید این کالا براحتی و به سرعت آن را به شلنگ هوا متصل نماید.

. . .

16 میخ کوب جیتول مدل CT64

604ca9fae7460 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

امروزه به سبب سرعت و راحتی کار در صنایع چوبی استفاده از میخ کوب به جای چکش رواج بیشتری دارد. میخ کوب ها با توجه به نحوه ی عملکردشان در مدل های مختلفی تولید می شوند. یکی از انواع میخ کوب ها، نوع بادی آن است. میخ کوب های بادی با فشرده کردن هوا کار می کنند. بنابراین برای استفاده از این مدل میخ کوب ها به منبع تولید هوای فشرده نیاز دارید. میخ کوب بادی مدل (CT64) به فشار هوای بین 75 تا 120 پی اس آی (PSI) نیاز دارد. این محصول یک خشاب کشویی سخت کاری شده دارد که از ظرفیت 80 عدد سوزن برخوردار است. این محصول را شرکت کره ای Jitool تولید می کند. به کمک این میخ می توانید از میخ هایی با طول 15 تا 64 میلی متر استفاده کرده و اجناس چوبی را به هم وصل کنید. این مدل سبک و قدرتمند با وزن و ابعاد مناسبی ساخته می شود. همراه این دستگاه یک شیلنگ فنری، دو عدد آچار آلن و روغن دان موجود است.

. . .

17 میخ کوب بادی ماکیتا مدل AF505N

604ca9fb1cbfd بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

محصول ناموجود می باشد.

از میخ کوب های بادی برای پرتاب میخ و درنتیجه اتصال قطعات چوبی استفاده می کنند. مدل AF505N ازجمله میخ کوب های بادی است که شرکت ماکیتا (Makita) آن را تولید کرد. این مدل با وزن و ابعاد مناسبی ساخته می شود. طول های مختلفی از میخ ها را می توان با استفاده از این محصول پرتاب کرد. گفتنی است برای استفاده از میخ کوب بادی، به یک منبع تولید هوای فشرده نیاز دارید. شرکت ماکیتا این مدل را با وزنی حدود از 1360 گرم تولید می کند. به کمک این وسیله، می توانید از میخ هایی با طول 0.6 تا 5 سانتی متر استفاده کرده و اجناس چوبی را به هم وصل کنید. این محصول ویژگی های جالبی دارد. این مدل مجهز به پیچ تنظیم فشار برای پرتاب سوزن شده است. در مخزن این محصول، می توانید 100 عدد سوزن را قرار دهید. همچنین این مخزن دارای نشانگری است که پر بودن یا خالی شدن مخزن را نشان می دهد. اگر به هر دلیلی سوزن در دستگاه گیر کند، درپوشی برای محل پرتاب در نظر گرفته شده که با باز کردن آن می توانید سوزن معیوب را خارج کنید. روغن کاری محل پرتاب برای استفاده هرچه بهتر از دستگاه، اهمیت بالایی دارد.

. . .

18 میخ کوب بادی ماکیتا مدل AF505

604ca9fc22a48 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

محصول ناموجود می باشد.

. . .

19 میخکوب بادی دامار مدل ST64

604ca9fcabd46 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

. . .

20 میخ کوب پوکا مدل BNF501

604ca9fced636 بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

محصول ناموجود می باشد.

. . .

21 میخ کوب بادی رنوایر مدل Ry-1664

604ca9fd3a58c بررسی پر قدرت ترین میخکوب های موجود در بازار

. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=92151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.