افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون و بررسی مدل های پرفروش

  • کد خبر : 378794
راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون و بررسی مدل های پرفروش

1. قبل از خرید میز، تلویزیون را اندازه بگیرید بهترین میز تلویزیون این چیزی است که ابعاد آن با اندازه تلویزیون شما سازگار است. نکته مهم این است که بسیاری از اوقات اندازه ای که برای تلویزیون در نظر گرفته شده است شامل قاب صفحه نمایش نمی شود. بنابراین باید از لبه چپ تا لبه […]

1. قبل از خرید میز، تلویزیون را اندازه بگیرید

بهترین میز تلویزیون این چیزی است که ابعاد آن با اندازه تلویزیون شما سازگار است. نکته مهم این است که بسیاری از اوقات اندازه ای که برای تلویزیون در نظر گرفته شده است شامل قاب صفحه نمایش نمی شود. بنابراین باید از لبه چپ تا لبه سمت راست قاب تلویزیون را با متر اندازه بگیرید و ارتفاع و عمق را نیز محاسبه کنید. به این ترتیب می توانید بدانید که تلویزیون چقدر فضای اتاق را اشغال می کند و کدام میز برای آن مناسب است.

2. عرض میز تلویزیون ایده آل را تعیین کنید

هنگامی که ابعاد دقیق تلویزیون خود را به دست آوردید، قدم بعدی تعیین عرض ایده آل برای پایه تلویزیون است. قاعده کلی این است که پایه تلویزیونی را انتخاب کنید که 7 تا 8 سانتی متر پهن تر از تلویزیون در هر طرف باشد. این قانون در مورد الف مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک. این نیز صدق می کند و فرقی نمی کند کدام مدل را انتخاب کنید. میزهای کوچکتر باعث واژگونی تلویزیون می شوند و میزهای بزرگتر تعادل و هماهنگی عناصر مختلف دکور اتاق را به هم می زند.

3. ارتفاع بهینه میز تلویزیون را محاسبه کنید.

ارتفاع میز تلویزیون مهم است زیرا تماشای راحت را تضمین می کند. برای اینکه گردن خود را خم نکنید و چشمان خود را خسته نکنید، لازم است ارتفاع بهینه میز تلویزیون و حتی یک میز تلویزیون کلاسیک اگر در ارتفاع مناسب نباشد به درستی کار نخواهد کرد. برای این کار ابتدا روی کاناپه بنشینید و میانگین فاصله چشمان خود از زمین را محاسبه کنید که معمولاً حدود 44 اینچ (111.8 سانتی متر) است.

قدم بعدی این است که مرکز صفحه تلویزیون خود را پیدا کنید. برای به دست آوردن این اندازه، ارتفاع تلویزیون را به نصف تقسیم کنید. سپس ارتفاع مرکز تلویزیون را از فاصله چشم تا زمین کم کنید تا بهترین ارتفاع میز تلویزیون را بدست آورید. به عنوان مثال، اگر سطح چشم شما 44 اینچ و ارتفاع تلویزیون شما 24 اینچ باشد، مرکز تلویزیون 12 اینچ خواهد بود. کم کردن این مقدار از سطح چشم به این معنی است که پایه تلویزیون باید تقریباً 32 اینچ ارتفاع داشته باشد.

4. فاصله دید از تلویزیون را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب بهترین میز تلویزیون فاصله دید است. قاعده کلی برای قرار دادن تلویزیون این است که آن را تقریباً دو برابر اندازه صفحه نمایش قرار دهید تا به چشمان شما فشار نیاورد. به عنوان مثال، اگر یک تلویزیون 55 اینچی دارید، فاصله دید ایده آل حدود 8 فوت یا 2.35 متر خواهد بود. اگر با خرید میز تلویزیون زمینی این فاصله کمتر شد، بهتر است به دنبال بهترین میز تلویزیون دیواری باشید و دور مدل های کفی که فضای بیشتری را اشغال می کنند، خط بکشید.

راهنمای خرید میز تلویزیون

5. سبک میز تلویزیون را با اتاق هماهنگ کنید

هنگام انتخاب کابینت تلویزیون، ضروری است که سبک آن با دکوراسیون کلی اتاق همخوانی داشته باشد. میزها در سبک های مختلفی از جمله روستیک، سنتی و مدرن عرضه می شوند. به عنوان مثال، میزهای مدرن اواسط قرن، اغلب دارای اشکال ظریف، چهارپایه های مخروطی و درهای ارسی کشویی هستند. علاوه بر این، گاهی اوقات آنها قفسه هایی برای قرار دادن سیستم هایی مانند پلی استیشن دارند. اگر سبک مینیمالیستی معاصر را دوست دارید، کابینت های تلویزیون را با خطوط تمیز و رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و قهوه ای روشن انتخاب کنید. این رنگ ها فضای اتاق را جادارتر و سرزنده تر نشان می دهند. در نهایت، اگر سبک های سنتی را دوست دارید، باید به دنبال بهترین پایه تلویزیونی چوبی باشید.

6. با بهترین و پرفروش ترین پایه های تلویزیون آشنا شوید

در پایان برای انتخاب بهترین میز تلویزیون موجود در بازار، آشنایی با مدل های پرفروش ضروری است. از جمله مدل های میز تلویزیون که در بازار ایران بسیار پرطرفدار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میز تلویزیون ساده و مینیمال: طراحی ساده با خطوط صاف، مناسب برای دکوراسیون مدرن و مینیمال.
  • میز تلویزیون با قفسه و کشو: با فضای ذخیره سازی لوازم جانبی مانند کنسول بازی های ویدئویی و دی وی دی.
  • میز تلویزیون دیواری: دیواری مناسب برای آپارتمان ها و فضاهای کوچک.
  • میز تلویزیون ترکیبی: میزهایی ساخته شده از ترکیب چوب، فلز و شیشه که ظاهری مدرن و شیک دارند.

پرفروش ترین میز تلویزیون

بهترین میز تلویزیون را از گروه تولیدی بلژ در اسرع وقت خریداری کنید!

در این مطلب راهنمای خرید بهترین پایه تلویزیون را آماده کرده و مدل های پرفروش را ارائه می دهیم. مهم ترین نکته در خرید بهترین پایه تلویزیون، دسترسی به فروشگاهی است که محصولات باکیفیت و خوش ساخت را با تنوع بسیار زیاد ارائه می دهد. برای این امر خرید از گروه بلژ را توصیه می کنیم که سابقه درخشانی در زمینه تولید و عرضه محصولات چوبی بسیار بادوام و باکیفیت دارد. شما می توانید از طریق وب سایت این گروه تولیدی به طیف گسترده ای از محصولات دسترسی داشته باشید، بهترین میز تلویزیون مورد نظر خود را با چند کلیک سفارش دهید و در هر نقطه از ایران درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر، اکنون به وب سایت بلژ مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.