افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

راهنمای خرید بهترین قیچی های برقی بازار – بررسی بهترین مارک قیچی برقی خیاطی | اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 90800
راهنمای خرید بهترین قیچی های برقی بازار – بررسی بهترین مارک قیچی برقی خیاطی | اسمارتک نیوز

این روز ها ، دستگاه ها و ابزارآلات گوناگونی به منظور ایجاد برش بر روی انواع و اقسام ورقه های فلزی ، فولادی ، آلومینیومی و حتی سطوح پارچه ای موجود است که قیچی های برقی جزو مهمترین این دسته از وسایل محسوب می شوند.نکات مهم هنگام خرید قیچی برقیمنبع تغذیه: منبع تغذیه این نوع […]

این روز ها ، دستگاه ها و ابزارآلات گوناگونی به منظور ایجاد برش بر روی انواع و اقسام ورقه های فلزی ، فولادی ، آلومینیومی و حتی سطوح پارچه ای موجود است که قیچی های برقی جزو مهمترین این دسته از وسایل محسوب می شوند.
نکات مهم هنگام خرید قیچی برقی
منبع تغذیه: منبع تغذیه این نوع از وسایل برش دهنده ، یا به شکل شارژی و یا نیز بصورت سیم دار با امکان اتصال به برق شهری می باشد.
سهولت در استفاده: بدین منظور ، ضروری است تا پیش از خریداری ، از طراحی بدنه ، شیوه کار با قیچی و نیز وزن و پنل کنترلی نهاده شده روی بدنه محصول بازدید نمایید و خیال خود را آسوده کنید که به هنگام کار با چنین ابزاری از راحتی فراوانی برخوردار خواهید شد.
میزان برش: این مدل از قیچی ها عموما از توان یکسانی به منظور برش انواع ورقه های فلزی برخوردار نمی باشند ؛ لذا توصیه می شود با توجه به نیاز کاری خود ، اقدام به تهیه یک مدل مناسب از آن بکنید.
توان موتوری: بر حسب حجم و اندازه قیچی های برقی ، می توان توان موتوری آنها را در دو بازه ۰ تا ۵۰۰ واتی و نیز ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ واتی تقسیم کرد.
تیغه محصول: ضروری است تا تبغه محصول انتخابی تان ، امکان تعویض آسان داشته باشد ؛ البته ناگفته نماند که در بعضی مدل ها ، بخشی به منظور تیز کردن لبه های تیغه این نوع از قیچی های کاری نهاده شده است.
قابلیت تنظیم سرعت: با این قابلیت شما می توانید به منظور برش های دقیق از دورِ کند دستگاه و برای برش های متداول خود نیز از سرعت های بالاتر دستگاه بهره ببرید.
طول سیم برق: چنانچه طول سیم برق ، کوتاه باشد ؛ بی شک مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد .
امروز می خواهیم به بررسی محبوب ترین قیجی های برقی موجود در بازار پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

1 قیچی هشت پر اکتا مدل RS-100

. . .

2 قیچی برقی مدل ای اند ال کد 3225

6048f1b2a720e راهنمای خرید قیچی برقی پر قدرت

. . .

3 قیچی برقی مدل T1

6048f1b2ec936 راهنمای خرید قیچی برقی پر قدرت

قیچی برقی خیاطی دستگاهی با تیغه‌ی هشت گوش و مناسب جهت برش انواع پارچه‌ها نظیر پارچه‌های تریکو، کِشی، ساتَن، مخمل، حریر و موارد مشابه دیگر می‌باشد. هم‌چنین این دستگاه مجهز به تیز کنِ اتوماتیک بوده و تیغه‌ی آن نیز به راحتی قابل تعویض می‌باشد. لازم به‌ذکر است که ابتدا طرح و الگوی مورد نظر برای برش باید روی پارچه کشیده شود و سپس با حرکت قیچی، پارچه‌ها بُرش بخورند.

. . .

4 قیچی برقی مدل KS-100

6048f1b34f463 راهنمای خرید قیچی برقی پر قدرت

. . .

5 قیچی برقی دی سی ای مدل AJJ32

6048f1b3821a7 راهنمای خرید قیچی برقی پر قدرت

. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=90800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.