افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

راهنمای جامع خرید بهترین لپ تاپ های اچ پی موجود در بازار – لپ تاپ اچ پی چه مدلی خوبه بخرم | اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 95013
راهنمای جامع خرید بهترین لپ تاپ های اچ پی موجود در بازار – لپ تاپ اچ پی چه مدلی خوبه بخرم | اسمارتک نیوز

لپ تاپ های HP سالیان سال است که به عضوی ثابت از بازار لپ تاپ ایران تبدیل گشته اند. شرکت آمریکایی HP ، افزون بر فروش دستگاه های کپی و چاپگر، لپ تاپ هایی با کیفیت بالا نیز تولید می نماید که دارای شهرت جهانی می باشند.چند نکته مهم به منظور خریداری بهترین لپ تاپ […]

لپ تاپ های HP سالیان سال است که به عضوی ثابت از بازار لپ تاپ ایران تبدیل گشته اند. شرکت آمریکایی HP ، افزون بر فروش دستگاه های کپی و چاپگر، لپ تاپ هایی با کیفیت بالا نیز تولید می نماید که دارای شهرت جهانی می باشند.
چند نکته مهم به منظور خریداری بهترین لپ تاپ های اچ پی (HP)
1) انتخاب نوع کاربری
بدین ترتیب ، ضروری است تا تصمیم بگیرید که لپ تاپ را برای چه کاری می خواهید ؛ به عنوان سیستم دانشجویی یا گیمینگ و …
2) توجه به CPU
قلب هر سیستمی پردازنده هایی است که ضروری است تا ساختار فنی آنان برای شما بسیار مهم باشد. البته برند HP برای هر کدام از لپ تاپ های خود در هر رده ، بهترین پردازنده را استفاده می کند.
3) حافظه RAM و هارد
توصیه می شود تا محصولی را خریداری نمایید که دارای حافظه داخلی مناسب برای پاسخگویی به نیازهای تان و پاسخگویی به انتظارات شما باشد.
در قسمت حافظه خارجی ، باید دقت کنید که لپ تاپ شما بر حسب ساختار فنی عمومی ، چه مقدار حافظه را پشتیبانی می نماید.
4) توجه به گرافیک لپ تاپ
چنانچه فکر می کنید به هنگام انجام کارهای دانشگاهی خود نیاز به بهره گیری از نرم افزارهای سنگین و گرافیکی دارید ؛ بهتر است تا موقع خرید به این موارد توجه نمایید.
5) مشخصات نمایشگر
آیا صفحه لپ تاپ انتخابی تان دارای توانایی پشتیبانی از میلیون ها رنگ می باشد و یا وضوح آن چه اندازه است و آیا دارای توانایی چرخش 360 درجه می باشد که از جمله ویژگی های جذاب و شگفت انگیز لپ تاپ های جدید و مدرن می باشد و یا خیر ؛ این از دیگر نکاتی است که می توانید مدنظر داشته باشید.

امروز می خواهیم به بررسی پرفروش ترین لپتاپ های اچ پی موجود در بازار پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

1 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل RA008NIA – 15

لپ ‌تاپ‌ های شرکت اچ ‌پی همواره به کیفیت و تنوع بالا معروف بوده ‌اند و پاسخ ‌گوی انواع نیازها و سلیقه ‌ها هستند. یکی از محصولات ساخت این شرکت سری HP RA008NIA – 15 نام دارد. اچ ‌پی در پیکره‌ بندی سخت‌ افزاری این محصول از پردازنده‌‌ی Intel Celeron 3060 به همراه 2 مگابایت حافظه کش در کنار پردازشگر گرافیکی Intel HD 400 استفاده کرده است. گنجایش رم 4 گیگابایت است که قابل ارتقا می ‌باشد و حافظه ‌ی داخلی هم 500GB از نوع حافظه معمولی 5400RPM است . با در نظر گرفتن این مشخصات فنی، می ‌توان گفت لپ تاپ RA008NIA برای انجام امور روزانه روی این لپ ‌تاپ حساب کرد.

. . .

2 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DA2211-A

604f2c2663903 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

لپ‌تاپ‌های شرکت «اچ‌پی» همواره به کیفیت و تنوع بالا معروف بوده‌اند و پاسخ‌گوی انواع نیازها و سلیقه‌ها هستند. یکی از محصولات ساخت این شرکت سری «DA2211» نام دارد. اچ‌پی در پیکره‌بندی سخت‌افزاری این محصول از آخرین نسل پردازنده‌‌های خود یعنیi7 10510U در کنار پردازشگر گرافیکی مجزای GeForce MX130 چهار گیگابایتی استفاده کرده است. بدنه پلاستیکی با رنگ یکدست نقره ای، که با رنگ داخلی دستگاه تضاد رنگی چشم گیری ایجاد کرده در کنار کیبورد با کلید های مناسب تایپ طولانی مدت و تاچ پد بزرگ، لذت کار کردن با این دستگاه را چند برابر کرده است. با درنظرگرفتن این مشخصات فنی، می‌توان برای انجام امور نیمه حرفه‌ای کاملاً روی این لپ‌تاپ حساب کرد. پورت‌های ورودی و خروجی این لپ‌تاپ تنوع خوبی دارند. درمجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ برای کاربری نیمه حرفه‌ای و استفاده‌ی روزمره هستید، اچ‌پی گزینه‌های متعددی برای شما دارد که DA2211 یکی از آن‌هاست .

. . .

3 لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل Pavilion 15-dk0056wm

604f2c2697290 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

شرکت HP محصولات گیمینگ و رده بالای خود را به اسم Pavilion عرضه می کند که دارای مشخصات و سخت افزار قوی هستند و امکانات مختلفی دارند.یکی از جدیدترین لپ تاپ های Pavilion یعنی لپ تاپ گیمینگ Pavilion 15-DK0056، دارای پردازنده قدرتمند Core i5 نسل 9، پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 1650 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 اختصاصی و 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 استفاده کرده است که برای اجرای بازی‌های جدید هیچ مشکلی ندارند و با جزییات بالا و روی حالت high و Ultra قابل بازی هستند.

حافظه‌ی داخلی این دستگاه از 256 گیگابایت SSD تشکیل شده است که سرعت بالایی به لطف ssd فراهم می کند.

. باتری این لپ‌تاپ از نوع سه سلولی با ظرفیت 52.5 وات ساعت است که تا 4 ساعت روشن‌ماندن دستگاه را در شرایط کاری سبک تضمین می‌کند.

این لپ‌تاپ برای افرادی که بازی و یا کارهای سنگین طراحی و گرافیک انجام می دهند، مناسب است.

صفحه‌نمایش این مدل اندازه‌ 15.6 اینچی دارد و به پنل IPS با وضوح FULL HD و روکش مات و تکنولوژی G-Sync 144 مجهز شده است. این صفحه‌‌نمایش یکی از بهترین انتخاب ها برای گیمرها محسوب می‌شود.

این لپ‌تاپ ضخامتی حدودا 24 میلی‌متری و وزن 2.2 کیلوگرمی دارد که اندازه مناسبی برای لپ تاپی با این مشخصات حساب می شود.کیبورد جزیره‌ای دارای نور پس‌زمینه، تاچ‌پد یک‌تکه‌ی بزرگ با حساسیت بالا و تنوع خوب پورت‌ها ازجمله امکانات این محصول هستند؛ همچنین انتقال پورت ها به پشت دستگاه باعث شده تا اطراف دستگاه خلوت باشد که برای گیمیر ها مهم میباشد.

. . .

4 لپ تاپ 17 اینچی اچ پی مدل OMEN 17t-CB100-Y

604f2c26b0d56 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

سری لپ‌تاپ‌های Omen شرکت «HP» از محصولات حرفه‌ای این شرکت هستند که سخت‌افزارهای قوی و امکانات متعددی دارند و مخصوص کاربری‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند. یکی از جدیدترین مدل‌های این سری «OMEN 17-CB100» نام دارد و همان‌طورکه از اسم آن پیداست، یک مدل 17اینچی است. صفحه‌نمایش این مدل اندازه‌ی دقیق 17.3اینچی دارد و به پنل IPS با وضوح FULL HD ، روکش مات با فرکانس 144 هرتز مجهز شده است. این صفحه‌‌نمایش باکیفیت، نمونه‌ای ایده‌آل برای گیمرها محسوب می‌شود که می‌توان ساعت‌ها بدون خستگی چشم به آن نگاه کرد. این لپ‌تاپ با ضخامت حدودا 29 میلی‌متری و وزن 3.2 کیلوگرمی، اندازه‌ی معقول و خوبی دارد که از نسل قبلی خود حدود یک کیلوگرم سبک تر می باشد و برای جابه‌جایی دائمی هم مناسب است. کیبورد جزیره‌ای مجهز به نور پس‌زمینه، تاچ‌پد یک‌تکه‌ی بزرگ با حساسیت بالا و تنوع خوب پورت‌ها ازجمله امکانات این محصول هستند؛ همچنین در آن از پورت‌های حرفه‌ای و جدید مانند USB Type-C هم استفاده شده است. اچ‌پی در پیکره‌بندی این لپ‌تاپ حرفه‌ای خود از پردازنده‌ی مرکزی جدید و قدرتمند Core i7 10750H اینتل، پردازشگر گرافیکی GeForce RTX 2070 Super انویدیا با 8 گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 اختصاصی و 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 استفاده کرده است که هنگام اجرای بازی‌های روز، سرعت و کارایی بالایی از خود نشان می‌دهند. حافظه‌ی داخلی هم از یک هارددیسک با گنجایش یک ترابایت به‌‌همراه 512 گیگابایت NVMe™ M.2 SSD تشکیل شده است که ظرفیت زیاد برای ذخیره‌ی انواع فایل‌های حجیم و پرسرعت را هم‌زمان ارائه می‌دهد. باتری این لپ‌تاپ از نوع 4 سلولی با ظرفیت 67 وات ساعت است که به‌گفته‌ی اچ‌‌پی تا 3 ساعت روشن‌ماندن دستگاه را در شرایط وبگردی با اتصال WiFi تضمین می‌کند. در کل این لپ‌تاپ برای افرادی که به بازی و یا کارهای سنگین می‌پردازند، پیشنهاد می‌شود

. . .

5 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل G7 255 – H

604f2c28500f2 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

لپ‌تاپ‌های شرکت «اچ‌پی» همواره پاسخ‌گوی انواع نیازها و سلیقه‌ها هستند. یکی از محصولات میان رده ساخت این شرکت سری «255 G7» نام دارد. اچ‌پی در پیکره‌بندی سخت‌افزاری این محصول از پردازنده‌‌ Ryzen 5 سری 3500U همراه گرافیک یک گیگابایتی Radeon Vega 8 استفاده کرده است. بدنه پلاستیکی با رنگ یکدست تک رنگ با پوششی مقاوم در برابر خط و خش های احتمالی، که در کنار کیبورد مشکی رنگ با کلید های مناسب تایپ طولانی مدت و تاچ پد بزرگ، لذت کار کردن با این دستگاه را چند برابر کرده است. با درنظرگرفتن این مشخصات فنی، می‌توان برای انجام امور نیمه حرفه‌ای کاملاً روی این لپ‌تاپ حساب کرد. پورت‌های ورودی و خروجی این لپ‌تاپ تنوع خوبی دارند. درمجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ برای کاربری نیمه حرفه‌ای و استفاده‌ی روزمره هستید، اچ‌پی گزینه‌های متعددی برای شما دارد که 255 G7 یکی از آن‌هاست .

. . .

6 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15db1100ny – J

604f2c287c745 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

لپ‌تاپ‌های شرکت «اچ‌پی» همواره به کیفیت و تنوع بالا معروف بوده‌اند و پاسخگوی انواع نیازها و سلیقه‌ها هستند. یکی از محصولات ساخت این شرکت db1100ny نام دارد. اچ‌پی در پیکره‌بندی سخت‌افزاری این محصول از پردازنده‌‌ی کم‌مصرف AMD با فرکانس پایه 2.3 گیگاهرتز در کنار پردازشگر گرافیکی AMD Radeon Rx Vega 8 با دو گیگابایت حافظه اختصاصی گرافیک استفاده کرده است. همچنین رم این لپ‌تاپ برابر با 12 گیگابایت از نوع DDR4 و حافظه‌ی داخلی 1000 گیگابایت از نوع HDD دارد. صفحه‌نمایش 15.6اینچی این دستگاه با دقت FHD است که یک نمونه‌ی خوب و کاربردی محسوب می‌شود. باید گفت این دستگاه از نظر اتصالات ارتباطی، چیزی کم ندارد. شبکه‌ی بی‌سیم Wi-Fi و بلوتوث، راه‌های ارتباطی بی‌سیم دستگاه هستند. البته نبود پورت VGA می‌تواند یکی از کمبودهای آن به‌شمار رود. در لبه‌ی بالایی قاب صفحه‌نمایش، یک وب‌کم HD با فناوری HP TrueVision قرار گرفته که برای برقراری تماس‌های تصویری مناسب است. ضخامت این محصول حدوداً 20 میلی‌متر و وزن آن 2000 گرم است که در بین لپ‌تاپ‌های 15.6اینچی، نمونه‌‌ای کاملاً مناسب برای جابه‌جایی است. باتری 3 سلولی لیتیوم‌یونی آن‌هم در شرایط وب‌گردی با اتصال WiFi تا حدود 7 ساعت و 30 دقیقه شارژ خواهد داشت. همچنین این لپ تاپ از امکان شارژ سریع باتری پشتیبانی میکند و این امکان را برای شما فراهم میکند که 50 درصد شارژ را در 45 دقیقه انجام پذیرد.

. . .

7 لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل DB1069AU – B

604f2c28a8f87 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

لپ تاپ HP مدل DB1069AU که مناسب امور روزمره و اداري تا استفاده های مهندسی نظیر نقشه کشی است و از جدید ترین نسل پردازنده های شركت AMD بهره می برد تا بسته به مشخصات فني خیال شما از بابت کارهای پردازشی هم راحت باشد. این لپ تاپ با وزن 2.04 كيلوگرم به راحتی قابل حمل است. صفحه نمايش لپ تاپ DB1069AU دارای کیفیت خوبی از نظر روشنایی و کنتراست وکیفیت نمایش است، تقریبا همان چیزی است که انتظار دارید. یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر 768×1366 HD با روکش مات که خیالتان را از بابت انعکاس نور و خستگي چشم راحت خواهد کرد. صفحه نمایش لپ تاپ DB1069AU اچ پی دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ است. حافظه رم 8 گیگابایت از نوع DDR4 است. در سمت راست این دستگاه یک شیار کارتخوان، یک درگاه USB 2.0 و شیار قفل دستگاه و در سمت چپ سوکت پاور، HDMI ، Lan RJ45 ، دو پورت USB و سوکت هدست قرار گرفته است. دكمه پاور براي داشتن ظاهري زيبا و روان برروي كيبورد طراحی شده است. در مجموع می‌توان این مدل از لپ‌تاپ‌ اچ‌پی را یک دستگاه حرفه‌ای و زیبا برای این برند نام برد که نظر بسياري از کاربران را جلب خواهد كرد.

. . .

8 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DA2204-A

604f2c28c1d19 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

لپ‌تاپ‌های شرکت «اچ‌پی» همواره به کیفیت و تنوع بالا معروف بوده‌اند و پاسخ‌گوی انواع نیازها و سلیقه‌ها هستند. یکی از محصولات ساخت این شرکت سری «DA2204» نام دارد. اچ‌پی در پیکره‌بندی سخت‌افزاری این محصول از آخرین نسل پردازنده‌‌های خود یعنیi7 10510U در کنار پردازشگر گرافیکی مجزای GeForce MX130 دو گیگابایتی استفاده کرده است. بدنه پلاستیکی با رنگ یکدست نقره ای، که با رنگ داخلی دستگاه تضاد رنگی چشم گیری ایجاد کرده در کنار کیبورد با کلید های مناسب تایپ طولانی مدت و تاچ پد بزرگ، لذت کار کردن با این دستگاه را چند برابر کرده است. با درنظرگرفتن این مشخصات فنی، می‌توان برای انجام امور نیمه حرفه‌ای کاملاً روی این لپ‌تاپ حساب کرد. پورت‌های ورودی و خروجی این لپ‌تاپ تنوع خوبی دارند. درمجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ برای کاربری نیمه حرفه‌ای و استفاده‌ی روزمره هستید، اچ‌پی گزینه‌های متعددی برای شما دارد که DA2204 یکی از آن‌هاست .

. . .

9 لپ تاپ 13 اینچی اچ‌پی مدل ENVY x360 13z-AY000

604f2c2b8170d بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

با به روی کار آمدن تبلت‌ها و گجت‌هایی با صفحات نمایش لمسی، رفته رفته لپ‌تاپ‌ها هم از این مزیت بهره بردند. تنوع لپ‌تاپ‌های لمسی در بازار امروز کم نیست، اما کمتر لپ‌تاپی وجود دارد که بتوان هم به عنوان یک کامپیوتر از آن استفاده کرد و هم به عنوان یک تبلت. نوع جدیدی از لپ‌تاپ‌ها که غالبا مالتی‌مدیا هستند به عنوان لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر فراگیر شده‌اند. لپ‌تاپ ENVY x360 13z-AY000 شرکت HP یکی از همین دستگاه‌هاست که در اندازه 13 اینچی تولید شده است. ویژگی این لپ‌تاپ به غیر لمسی بودن صفحه‌‌نمایش، گردش 360 درجه‌ای لولاها و وزن بسیار کم آن است که لپ‌تاپ را به حالت تبلت تبدیل می‌کند. صرف نظر از کارایی، این دستگاه بدنه مقاومی هم دارد. شاسی دستگاه از آلمینیوم نوک مدادی رنگ ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار یا ضربه دارد. وقتی لپ‌تاپ را باز کنید با کیبورد و فضای استراحت دست روبرو می‌شوید که یک روکش آلومینیومی برس خورده آن را مزین کرده است. کلیدها بزرگ و فاصله دار هستند، عمل تایپ را لذت‌بخش کرده و درصد خطا هنگام کار با دستگاه را بسیار کم خواهند کرد. شرکت HP برای این دستگاه از پنل IPS WLED-backlit استفاده کرده که میزان زاویه‌ی دید و کیفیت رنگ‌ها بی‌نظیر و بی‌نقص است. این صفحه‌‌نمایش روکش براق دارد.حسگرهای لمسی صفحه‌‌نمایش بسیار حساس هستند و به راحتی تا 5 لمس همزمان را می‌توانند به خوبی پشتیبانی کنند. سخت‌افزار این لپ‌تاپ‌ها متشکل از جدیدترین پردازنده‌های مرکزی شرکت AMD، پردازشگر گرافیکی آنبرد سی پی یو همین مدل،یعنی Ryzen 3 4300U، حافظه ی رم DDR4 و حافظه‌ی داخلی از نوع SSD M.2 NVMe هستند. انرژی مصرفی همه‌ی این سخت‌افزار توسط یک باتری لیتیوم-یونی تامین می‌شود که می‌تواند تا بیش از 4 ساعت کار مداوم با دستگاه را تضمین کند.

. . .

10 لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل Pavilion x360 15t-DQ100-A2

604f2c2bb9146 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

«Pavilion X360 15» شرکت «اچ‌پی» یکی از جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌هایی محسوب می‌شود که تاکنون در این خانواده تولید شده است. طراحی این لپ‌تاپ دقیق و منحصر‌به‌فرد است. از طراحی بدنه، لولاها، محل قرارگیری پورت‌ها، کیبورد و اسپیکرها گرفته تا رنگ‌بندی آن، همه‌چیز دست به دست هم داده‌اند تا با یک محصول کامل سروکار داشته باشیم. این لپ‌تاپ 1.9 کیلوگرم وزن و 20 میلی‌متر ضخامت دارد. لولاهای متصل‌کننده‌ی صفحه‌نمایش به بدنه هم طراحی عالی دارند و به کم‌شدن این ضخامت کمک شایانی کرده‌اند. صفحه‌نمایش 15.6اینچی این آلترابوک، پنل IPS با وضوح Full HD و روکش براق دارد و از قابلیت ده لمس هم‌زمان در کنار قلم HP Active بهره می‌برد. کیفیت، شفافیت و روشنایی این صفحه‌نمایش قابل قبول بوده و برای کاربری‌های مالتی‌مدیا و استفاده‌ی روزمره کاملا ایدئال است. بلندگوهای Pavilion X360 15T DQ100 توسط شرکت صاحب‌نام Bang & Olufsen ساخته شده و بالای کیبورد قرار گرفته‌اند. برای خروج صدا هم دریچه‌های توری‌شکل با طراحی بسیار زیبایی در نظر گرفته شده که به جذابیت ظاهری این محصول افزوده است. کیبورد جزیره‌ای نرم و روان و تاچ‌پد عریض هم از دیگر ویژگی‌های مثبت Pavilion X360 15T DQ100 هستند. همه‌ی نقاط قوت این کالا به طراحی ظاهری و امکانات ختم نمی‌شود و از نظر سخت‌افزاری هم در بین لپ‌تاپ‌ها یک مدل قدرتمند به‌‌شمار می‌رود. پردازنده‌ی مرکزی از جدید ترین نسل پردازنده های Core i7 اینتل ، پردازشگر گرافیکی مجزا Radeon 535 دو گیگابایتی ، حافظه رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک به همراه 256 گیگابایت SSD M.2 ، مشخصات فنی این کانفیگ را تشکیل می‌دهند. یک باتری سه‌سلولی هم وظیفه‌ی توان‌رسانی به این قطعات و صفحه‌نمایش را به ‌عهده دارد که در شرایط معمول وبگردی با اتصال WiFi و روشنایی متوسط صفحه‌نمایش، تا پنج ساعت روشن‌ماندن دستگاه را تضمین می‌کند.

. . .

11 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 255G6 – PA

604f2c2ce7cae بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

لپ‌تاپ‌های سری 255 G اچ‌پی «HP» محصولات اقتصادی یا میان‌رده‌ای هستند که از کیفیت ساخت خوب و مناسبی برخوردارند.. یکی از مدل‌های این سری 255 G6 نام دارد که جزو هیچکدام از دسته‌های معروف اچ‌پی یعنی پاویلیون یا پروبوک محسوب نمی‌شود و به پردازنده‌ی مرکزی AMD مجهز شده است. بدنه‌ی این لپ‌تاپ کاملا از پلاستیک مشکی‌رنگ طرح‌دار ساخته شده که در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی دارد و به‌راحتی آسیب نخواهد دید. سطوح بیرونی هم نسبت به لایه‌های براق، اثرانگشت را کمتر به خود جذب می‌کنند. با دیدن این لپ‌تاپ به‌راحتی متوجه میان‌رده‌بودن آن خواهید شد و از سطوح پلاستیکی شبیه به آلومینیوم در آن استفاده نشده است. صفحه‌نمایش 15.6اینچی آن هم یک نمونه‌ی معمولی با پنل TFT و کیفیت HD است که البته در این رده‌ی کاربری کاملا رایج است. نکته‌ی مثبت اینجاست که روکش این صفحه از نوع مات انتخاب شده، نور محیط را چندان بازتاب نداده و می‌توان در محیط‌های پرنور و حتی خارجی هم از آن استفاده کرد. هرچند که درمجموع، سطح روشنایی و زاویه‌ی دید این صفحه‌نمایش کاملا در رده‌ی محصولات اقتصادی قرار می‌گیرد. از جمله امکانات این محصول می‌توان به کیبورد جزیره‌ای با قابلیت تایپ راحت، تاچ‌پد با دو کلیک مجزا، پورت‌های متعدد و متنوع و درایو نوری اشاره کرد که شرایط را برای انجام امور مختلف روزمره مساعد می‌سازند. همان‌طور که گفته شد، این مدل یک نمونه‌ی اقتصادی با پردازنده‌ی مرکزی AMD به‌شمار می‌رود و در زمینه‌ی توان سخت‌افزاری هم تنها در حد کاربری‌های سبک می‌توان روی آن حساب باز کرد. درمجموع HP 255 G6 را می‌توان یکی از مدل‌های خوش‌ساخت و اقتصادی در بین لپ‌تاپ‌های با کاربری عمومی دانست.

. . .

12 لپ تاپ 17.3 اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming 17 CD1023-C

604f2c2d231f3 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

سری لپ‌تاپ‌های Omen و Pavilion شرکت «HP» از محصولات حرفه‌ای گیمینگ این شرکت هستند که سخت‌افزارهای قوی و امکانات متعددی دارند و مخصوص کاربری‌های حرفه‌ای و گیمرها طراحی شده‌اند. یکی از جدید ترین مدل‌های گیمینگ «Pavilion Gaming DK1095» نام دارد و یک مدل 17 اینچی است. صفحه‌نمایش این مدل اندازه‌ی دقیق 17.3 اینچی دارد ،پنل IPS با وضوح Full HD که با بهره مندی از روکش مات و روشنایی 300 nits قابلیت استفاده در هر فضایی را برای کاربر خود فراهم می‌کند. این صفحه‌‌نمایش باکیفیت، نمونه‌ای ایده‌آل برای گیمرها محسوب می‌شود که می‌توان ساعت‌ها بدون خستگی چشم به آن نگاه کرد. سیستم صوتی و بلندگو های این محصول نیز توسط کمپانی مشهور و به نام Bang & Olufsen طراحی و ساخته شده است تا صدایی بی نقص را برای کاربر خود طنین انداز کند. این لپ‌تاپ با ضخامت حدودا 25 میلی‌متری و وزن 2.8 کیلوگرمی، اندازه‌ی معقول و خوبی دارد که برای جابه‌جایی دائمی هم مناسب است. کیبورد جزیره‌ای مجهز به نور پس‌زمینه سبز رنگ که متناسب با تم Pavilion Gaming انتخاب شده است، تاچ‌پد یک‌تکه‌ی بزرگ با حساسیت بالا و تنوع خوب پورت‌ها ازجمله امکانات این محصول هستند؛ در بین پورت ها، پورت‌های حرفه‌ای و جدید مانند USB Type-C هم به چشم میخورد. اچ‌پی در پیکره‌بندی این لپ‌تاپ از جدید ترین نسل پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند شرکت اینتل، یعنی مدل Core i7 10750H، پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 1650 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 اختصاصی و32 گیگابایت رم از نوع DDR4 استفاده کرده است که هنگام اجرای بازی‌های روز، سرعت و کارایی بالایی از خود نشان می‌دهند. حافظه‌ی داخلی هم در مجموع ازیک ترابایت SSD تشکیل شده است که ظرفیت مناسبی برای ذخیره‌ی انواع فایل‌های حجیم و پرسرعت را هم‌زمان ارائه می‌دهد. باتری این لپ‌تاپ از نوع سه سلولی با ظرفیت 45 وات ساعت است که به‌گفته‌ی اچ‌‌پی تا 3 ساعت روشن‌ماندن دستگاه را در شرایط وبگردی با اتصال WiFi تضمین می‌کند. در کل این لپ‌تاپ برای افرادی که به بازی و یا کارهای سنگین می‌پردازند، پیشنهاد می‌شود.

. . .

13 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G7-F

604f2c308d356 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصولات سری‌ 450 ‌‌ProBook‌ «اچ‌پی» همیشه انتخاب مناسبی به‌عنوان لپ‌تاپ‌های چندمنظوره در محیط‌های کاری و خانگی بوده‌اند. این دستگاه‌ها کارایی زیاد، امکانات متعدد، بدنه‌ی زیبا و مقاومی دارند. جدیدترین مدل این محصولات‌ «ProBook 450 G7»‌ نام دارد. بدنه‌ی این مدل مانند نسل‌های قبلی تماما از پلاستیک ساخته شده است؛ اما باوجوداین، کیفیت خوب، مقاومت و طول‌عمر زیادی دارد، همچنین در نسل جدید این محصول سبکتر شدن بدنه، طراحی متفاوت و کیبورد بسیار کم عمق و راحت را هم شاهد هستیم. رنگ نقره‌ای پشت آن و تضاد رنگ با کلید های مشکی کیبورد در داخل دستگاه هم ظاهری ساده و درعین‌حال شیک و زیبا به بدنه داده است. ضخامت 1.9 میلی‌متری بدنه‌ی‌ HP 450 G7 از نسل پنجم این سری هم کمتر شده و وزن 2 کیلوگرمی آن، مزیتی به‌شمار می‌رود که جابه‌جایی این دستگاه را آسان می‌کند. صفحه‌نمایش این مدل، کیفیت ‌Full HD با پنل‌ LED Backlight دارد که خوشبختانه به‌دلیل بهره‌بردن از روکش مات، می‌توان به‌راحتی از آن در محیط‌ها و شرایط مختلف استفاده کرد. پورت‌های ورودی و خروجی متعددی روی لبه‌های این لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند که برای اتصال انواع ابزارهای جانبی مناسب هستند؛ یک پورت نسل جدید‌ USB type-C ‌هم بین آن‌ها به‌چشم می‌خورد. سخت‌افزار این محصول در بخش‌های پردازنده‌ی مرکزی و پردازشگر گرافیکی به‌روزرسانی شده و در پیکره‌بندی آن از نسل جدید پردازنده‌های‌ سری دهم اینتل و سری ‌MX250 پردازشگرهای‌ NVIDIA ‌استفاده شده است. با توجه به سخت افزار، مدل ‌‌ProBook 450 G7 به‌راحتی می‌تواند برنامه‌های نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای را اجرا کند. طبیعتا به‌دلیل نوع کاربری این محصول، نباید اجرای نرم‌افزارهای سنگین سه‌بعدی‌سازی یا تدوین فیلم را از آن توقع داشته باشید. یک باتری سه‌سلولی لیتیوم‌یونی هم وظیفه‌ی توان‌رسانی به این دستگاه را دارد که در شرایط معمول وب‌گردی با اتصال‌ WiFi، حدود پنج ساعت روشن‌ماندن آن را تضمین می‌کند. درمجموع نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری ‌ProBook 450 G7 اچ‌پی با بدنه‌ای خوش‌ساخت، صفحه‌نمایشی مات، پورت‌های متعدد و سخت‌افزاری به‌روز، می‌تواند انتخابی مناسب برای کاربری‌های روزانه، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای با قابلیت پاسخ‌گویی به نیاز های به روز کاربر خود باشد.

. . .

14 لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل Zbook 15 G5 Mobile Workstation-B3

604f2c318b4e3 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

لپ‌تاپ اچ پی مدل ZBook 15 G5 Mobile Workstation یکی از مدل‌های قدرتمند و در واقع ورک‌استیشن است.صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ اندازه 15.6 اینچی با پنل IPS، وضوح تصویر FullHD و روکش مات دارد که هم اندازه مناسب برای جابجایی را داشته و هم کیفیت لازم برای کار کردن در شرایط مختلف را دارد. این صفحه‌نمایش برای استفاده در تمام طول روز و در محیط‌های پرنور مناسب است. کیبورد جزیره‌ای و تاچ‌پد با کلیک جداگانه چپ و راست در پایین از جمله امکانات این محصول به‌شمار می‌روند. در رابطه با پورت‌ها شرایط کاملا ایدئال است و روی لبه‌های این لپ‌تاپ شاهد 3 پورت USB 3.0، پورت HDMI، LAN، کارت‌خوان و پورت جدید Thunderbolt 3 هستیم که به‌خصوص در کاربری‌های صنعتی بسیار کارآمد خواهند بود. سخت‌افزارهای به‌کار رفته در این کانفیگ برای اجرای برنامه‌های محاسباتی و سنگین انتخاب شده‌اند. پردازنده مرکزی i7 8850H اینتل، پردازشگر گرافیکی Quadro P2000، مقدار 64 گیگابایت رم از نوع DDR4 مشخصات فنی این کالا را تشکیل می‌دهند.یک ترابایت SSD از نوع M.2 هم روی لپ‌تاپ وجود دارد که در اجرای سیستم عامل و برنامه‌ها، سرعت بالایی را به وجود خواهد آورد. وجود این پردازنده مرکزی در کنار حافظه هیبریدی، سرعت این لپ‌تاپ را برای اجرای برنامه‌های محاسباتی بالا برده و با وجود پردازشگر گرافیکی مجزا می‌توان برای اجرای برنامه‌های طراحی و گرافیکی روی این لپ‌تاپ حساب باز کرد.

. . .

15 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DA2204-C

604f2c3354dd7 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

لپ‌تاپ‌های شرکت «اچ‌پی» همواره به کیفیت و تنوع بالا معروف بوده‌اند و پاسخ‌گوی انواع نیازها و سلیقه‌ها هستند. یکی از محصولات ساخت این شرکت سری «DA2204» نام دارد. اچ‌پی در پیکره‌بندی سخت‌افزاری این محصول از آخرین نسل پردازنده‌‌های خود یعنیi7 10510U در کنار پردازشگر گرافیکی مجزای GeForce MX130 دو گیگابایتی استفاده کرده است. بدنه پلاستیکی با رنگ یکدست نقره ای، که با رنگ داخلی دستگاه تضاد رنگی چشم گیری ایجاد کرده در کنار کیبورد با کلید های مناسب تایپ طولانی مدت و تاچ پد بزرگ، لذت کار کردن با این دستگاه را چند برابر کرده است. با درنظرگرفتن این مشخصات فنی، می‌توان برای انجام امور نیمه حرفه‌ای کاملاً روی این لپ‌تاپ حساب کرد. پورت‌های ورودی و خروجی این لپ‌تاپ تنوع خوبی دارند. درمجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ برای کاربری نیمه حرفه‌ای و استفاده‌ی روزمره هستید، اچ‌پی گزینه‌های متعددی برای شما دارد که DA2204 یکی از آن‌هاست .

. . .

16 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DW0225-C

604f2c343e474 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

محصولات سری‌ DW‌ «اچ‌پی» همیشه انتخاب مناسبی به‌عنوان لپ‌تاپ‌های چندمنظوره در محیط‌های کاری و خانگی بوده‌اند. جدیدترین مدل این محصولات‌ «DW0225»‌ نام دارد. بدنه‌ی این مدل تماما از پلاستیک مقاوم در برابر خط و خش های احتمالی ساخته شده است؛ همچنین در نسل جدید این محصول سبکتر شدن بدنه، طراحی متفاوت در حاشیه کیبورد و LCD و کیبورد بسیار کم عمق و راحت را هم شاهد هستیم. ضخامت 1.9 میلی‌متری بدنه و وزن 1.7 کیلوگرمی آن، مزیتی به‌شمار می‌رود که جابه‌جایی این دستگاه را آسان می‌کند. صفحه‌نمایش این مدل، کیفیت HD با پنل‌ WLED-backlitt دارد که خوشبختانه به‌دلیل بهره‌بردن از روکش مات، می‌توان به‌راحتی از آن در محیط‌ها و شرایط مختلف استفاده کرد.همچنین در باز طراحی این مدل حذف لبه های پنل LCD و هرچه نازک تر شدن حاشیه کناری قاب LCD در نگاه اول این دستگاه را در سایز لپ تاپ های 14 اینچی نشان میدهد که لذت کار با آن را بیشتر می کند. پورت‌های ورودی و خروجی کاربردی روی لبه‌های این لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند که برای اتصال انواع ابزارهای جانبی مناسب هستند؛ یک پورت نسل جدید‌ USB type-C ‌هم بین آن‌ها به‌چشم می‌خورد. سخت‌افزار این محصول در بخش‌های پردازنده‌ی مرکزی و پردازشگر گرافیکی به‌روزرسانی شده و در پیکره‌بندی آن از نسل پردازنده‌های‌ سری هشتم اینتل و سری ‌MX130 پردازشگرهای‌ NVIDIA ‌استفاده شده است. با توجه به سخت افزار، مدل ‌‌DW0225 به‌راحتی می‌تواند برنامه‌های نیمه‌حرفه‌ای را اجرا کند. طبیعتا به‌دلیل نوع کاربری این محصول، نباید اجرای نرم‌افزارهای سنگین سه‌بعدی‌سازی یا تدوین فیلم را از آن توقع داشته باشید. یک باتری سه‌سلولی لیتیوم‌یونی هم وظیفه‌ی توان‌رسانی به این دستگاه را دارد که در شرایط معمول وب‌گردی با اتصال‌ WiFi، حدود چهار ساعت روشن‌ماندن آن را تضمین می‌کند. درمجموع نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری ‌DW اچ‌پی با بدنه‌ای خوش‌ساخت، صفحه‌نمایشی مات، پورت‌های متعدد و سخت‌افزاری به‌روز، می‌تواند انتخابی مناسب برای کاربری‌های روزانه، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای با قابلیت پاسخ‌گویی به نیاز های به روز کاربر خود باشد.

. . .

17 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DW0225-A

604f2c346a813 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصولات سری‌ DW‌ «اچ‌پی» همیشه انتخاب مناسبی به‌عنوان لپ‌تاپ‌های چندمنظوره در محیط‌های کاری و خانگی بوده‌اند. جدیدترین مدل این محصولات‌ «DW0225»‌ نام دارد. بدنه‌ی این مدل تماما از پلاستیک مقاوم در برابر خط و خش های احتمالی ساخته شده است؛ همچنین در نسل جدید این محصول سبکتر شدن بدنه، طراحی متفاوت در حاشیه کیبورد و LCD و کیبورد بسیار کم عمق و راحت را هم شاهد هستیم. ضخامت 1.9 میلی‌متری بدنه و وزن 1.7 کیلوگرمی آن، مزیتی به‌شمار می‌رود که جابه‌جایی این دستگاه را آسان می‌کند. صفحه‌نمایش این مدل، کیفیت HD با پنل‌ WLED-backlitt دارد که خوشبختانه به‌دلیل بهره‌بردن از روکش مات، می‌توان به‌راحتی از آن در محیط‌ها و شرایط مختلف استفاده کرد.همچنین در باز طراحی این مدل حذف لبه های پنل LCD و هرچه نازک تر شدن حاشیه کناری قاب LCD در نگاه اول این دستگاه را در سایز لپ تاپ های 14 اینچی نشان میدهد که لذت کار با آن را بیشتر می کند. پورت‌های ورودی و خروجی کاربردی روی لبه‌های این لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند که برای اتصال انواع ابزارهای جانبی مناسب هستند؛ یک پورت نسل جدید‌ USB type-C ‌هم بین آن‌ها به‌چشم می‌خورد. سخت‌افزار این محصول در بخش‌های پردازنده‌ی مرکزی و پردازشگر گرافیکی به‌روزرسانی شده و در پیکره‌بندی آن از نسل پردازنده‌های‌ سری هشتم اینتل و سری ‌MX130 پردازشگرهای‌ NVIDIA ‌استفاده شده است. با توجه به سخت افزار، مدل ‌‌DW0225 به‌راحتی می‌تواند برنامه‌های نیمه‌حرفه‌ای را اجرا کند. طبیعتا به‌دلیل نوع کاربری این محصول، نباید اجرای نرم‌افزارهای سنگین سه‌بعدی‌سازی یا تدوین فیلم را از آن توقع داشته باشید. یک باتری سه‌سلولی لیتیوم‌یونی هم وظیفه‌ی توان‌رسانی به این دستگاه را دارد که در شرایط معمول وب‌گردی با اتصال‌ WiFi، حدود چهار ساعت روشن‌ماندن آن را تضمین می‌کند. درمجموع نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری ‌DW اچ‌پی با بدنه‌ای خوش‌ساخت، صفحه‌نمایشی مات، پورت‌های متعدد و سخت‌افزاری به‌روز، می‌تواند انتخابی مناسب برای کاربری‌های روزانه، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای با قابلیت پاسخ‌گویی به نیاز های به روز کاربر خود باشد.

. . .

18 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0008NE

604f2c3494305 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

سری لپ‌تاپ‌های Omen و Pavilion شرکت «HP» از محصولات حرفه‌ای گیمینگ این شرکت هستند که سخت‌افزارهای قوی و امکانات متعددی دارند و مخصوص کاربری‌های حرفه‌ای و گیمرها طراحی شده‌اند. یکی از جدید ترین مدل‌های گیمینگ Pavilion Gaming DK0008ne نام دارد و یک مدل 15 اینچی است. صفحه‌نمایش لپ تاپ HP DK0008ne اندازه‌ی دقیق 15.6 اینچی دارد ،پنل IPS با وضوح Full HD که با بهره مندی از روکش مات قابلیت استفاده در هر فضایی را برای کاربر خود فراهم میکند.

. . .

19 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G7-G

604f2c34b5540 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصولات سری‌ 450 ‌‌ProBook‌ «اچ‌پی» همیشه انتخاب مناسبی به‌عنوان لپ‌تاپ‌های چندمنظوره در محیط‌های کاری و خانگی بوده‌اند. این دستگاه‌ها کارایی زیاد، امکانات متعدد، بدنه‌ی زیبا و مقاومی دارند. جدیدترین مدل این محصولات‌ «ProBook 450 G7»‌ نام دارد. بدنه‌ی این مدل مانند نسل‌های قبلی تماما از پلاستیک ساخته شده است؛ اما باوجوداین، کیفیت خوب، مقاومت و طول‌عمر زیادی دارد، همچنین در نسل جدید این محصول سبکتر شدن بدنه، طراحی متفاوت و کیبورد بسیار کم عمق و راحت را هم شاهد هستیم. رنگ نقره‌ای پشت آن و تضاد رنگ با کلید های مشکی کیبورد در داخل دستگاه هم ظاهری ساده و درعین‌حال شیک و زیبا به بدنه داده است. ضخامت 1.9 میلی‌متری بدنه‌ی‌ HP 450 G7 از نسل پنجم این سری هم کمتر شده و وزن 2 کیلوگرمی آن، مزیتی به‌شمار می‌رود که جابه‌جایی این دستگاه را آسان می‌کند. صفحه‌نمایش این مدل، کیفیت ‌Full HD با پنل‌ LED Backlight دارد که خوشبختانه به‌دلیل بهره‌بردن از روکش مات، می‌توان به‌راحتی از آن در محیط‌ها و شرایط مختلف استفاده کرد. پورت‌های ورودی و خروجی متعددی روی لبه‌های این لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند که برای اتصال انواع ابزارهای جانبی مناسب هستند؛ یک پورت نسل جدید‌ USB type-C ‌هم بین آن‌ها به‌چشم می‌خورد. سخت‌افزار این محصول در بخش‌های پردازنده‌ی مرکزی و پردازشگر گرافیکی به‌روزرسانی شده و در پیکره‌بندی آن از نسل جدید پردازنده‌های‌ سری دهم اینتل و سری ‌MX250 پردازشگرهای‌ NVIDIA ‌استفاده شده است. با توجه به سخت افزار، مدل ‌‌ProBook 450 G7 به‌راحتی می‌تواند برنامه‌های نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای را اجرا کند. طبیعتا به‌دلیل نوع کاربری این محصول، نباید اجرای نرم‌افزارهای سنگین سه‌بعدی‌سازی یا تدوین فیلم را از آن توقع داشته باشید. یک باتری سه‌سلولی لیتیوم‌یونی هم وظیفه‌ی توان‌رسانی به این دستگاه را دارد که در شرایط معمول وب‌گردی با اتصال‌ WiFi، حدود پنج ساعت روشن‌ماندن آن را تضمین می‌کند. درمجموع نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری ‌ProBook 450 G7 اچ‌پی با بدنه‌ای خوش‌ساخت، صفحه‌نمایشی مات، پورت‌های متعدد و سخت‌افزاری به‌روز، می‌تواند انتخابی مناسب برای کاربری‌های روزانه، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای با قابلیت پاسخ‌گویی به نیاز های به روز کاربر خود باشد.

. . .

20 لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DA2204-D

604f2c36bcd41 بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

لپ‌تاپ‌های شرکت «اچ‌پی» همواره به کیفیت و تنوع بالا معروف بوده‌اند و پاسخ‌گوی انواع نیازها و سلیقه‌ها هستند. یکی از محصولات ساخت این شرکت سری «DA2204» نام دارد. اچ‌پی در پیکره‌بندی سخت‌افزاری این محصول از آخرین نسل پردازنده‌‌های خود یعنیi7 10510U در کنار پردازشگر گرافیکی مجزای GeForce MX130 دو گیگابایتی استفاده کرده است. بدنه پلاستیکی با رنگ یکدست نقره ای، که با رنگ داخلی دستگاه تضاد رنگی چشم گیری ایجاد کرده در کنار کیبورد با کلید های مناسب تایپ طولانی مدت و تاچ پد بزرگ، لذت کار کردن با این دستگاه را چند برابر کرده است. با درنظرگرفتن این مشخصات فنی، می‌توان برای انجام امور نیمه حرفه‌ای کاملاً روی این لپ‌تاپ حساب کرد. پورت‌های ورودی و خروجی این لپ‌تاپ تنوع خوبی دارند. درمجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ برای کاربری نیمه حرفه‌ای و استفاده‌ی روزمره هستید، اچ‌پی گزینه‌های متعددی برای شما دارد که DA2204 یکی از آن‌هاست .

. . .

21 لپ تاپ 17 اینچی اچ پی مدل OMEN 17t-CB100-X

604f2c370adda بررسی بهترین لپ تاپ های اچ پی

محصول ناموجود می باشد.

سری لپ‌تاپ‌های Omen شرکت «HP» از محصولات حرفه‌ای این شرکت هستند که سخت‌افزارهای قوی و امکانات متعددی دارند و مخصوص کاربری‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند. یکی از جدیدترین مدل‌های این سری «OMEN 17-CB100» نام دارد و همان‌طورکه از اسم آن پیداست، یک مدل 17اینچی است. صفحه‌نمایش این مدل اندازه‌ی دقیق 17.3اینچی دارد و به پنل IPS با وضوح FULL HD ، روکش مات با فرکانس 144 هرتز مجهز شده است. این صفحه‌‌نمایش باکیفیت، نمونه‌ای ایده‌آل برای گیمرها محسوب می‌شود که می‌توان ساعت‌ها بدون خستگی چشم به آن نگاه کرد. این لپ‌تاپ با ضخامت حدودا 29 میلی‌متری و وزن 3.2 کیلوگرمی، اندازه‌ی معقول و خوبی دارد که از نسل قبلی خود حدود یک کیلوگرم سبک تر می باشد و برای جابه‌جایی دائمی هم مناسب است. کیبورد جزیره‌ای مجهز به نور پس‌زمینه، تاچ‌پد یک‌تکه‌ی بزرگ با حساسیت بالا و تنوع خوب پورت‌ها ازجمله امکانات این محصول هستند؛ همچنین در آن از پورت‌های حرفه‌ای و جدید مانند USB Type-C هم استفاده شده است. اچ‌پی در پیکره‌بندی این لپ‌تاپ حرفه‌ای خود از پردازنده‌ی مرکزی جدید و قدرتمند Core i7 10750H اینتل، پردازشگر گرافیکی GeForce RTX 2070 Super انویدیا با 8 گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 اختصاصی و 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 استفاده کرده است که هنگام اجرای بازی‌های روز، سرعت و کارایی بالایی از خود نشان می‌دهند. حافظه‌ی داخلی هم از یک هارددیسک با گنجایش یک ترابایت به‌‌همراه 512 گیگابایت NVMe™ M.2 SSD تشکیل شده است که ظرفیت زیاد برای ذخیره‌ی انواع فایل‌های حجیم و پرسرعت را هم‌زمان ارائه می‌دهد. باتری این لپ‌تاپ از نوع 4 سلولی با ظرفیت 67 وات ساعت است که به‌گفته‌ی اچ‌‌پی تا 3 ساعت روشن‌ماندن دستگاه را در شرایط وبگردی با اتصال WiFi تضمین می‌کند. در کل این لپ‌تاپ برای افرادی که به بازی و یا کارهای سنگین می‌پردازند، پیشنهاد می‌شود

. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=95013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.