افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

رامین رضاییان سرانجام از همسرش در قطر رونمایی کرد

  • کد خبر : 28195
رامین رضاییان سرانجام از همسرش در قطر رونمایی کرد

پایگاه خبری تحلیلی بورس: خلاصه ای از بیوگرافی رامین رضاییان: نام: رامین نام خانوادگی: رضائیان تاریخ تولد: 6 اسفند 1369 محل تولد: ساری موقعیت: دفاع راست باشگاه سابق: پرسپولیس شماره پیراهن: 27 ازدواج: مجرد شماره پیراهن تیم ملی: 23 او یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست های ایران در سال 95 بود که پس از پانزدهم شدن […]


پایگاه خبری تحلیلی بورس:

خلاصه ای از بیوگرافی رامین رضاییان:

نام: رامین

نام خانوادگی: رضائیان

تاریخ تولد: 6 اسفند 1369

محل تولد: ساری

موقعیت: دفاع راست

باشگاه سابق: پرسپولیس

شماره پیراهن: 27

ازدواج: مجرد

شماره پیراهن تیم ملی: 23

او یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست های ایران در سال 95 بود که پس از پانزدهم شدن در لیگ و با حمایت حضور در ترکیب اصلی تیم ملی، جواب تلفن هیچکس را نداد و راهی ریزاسپور ترکیه شد.

پرسپولیسی ها طارمی را سرزنش کردند و با انتشار پستی اینستاگرامی علی کریمی به عنوان الگوی رامین رضاییان همیشه خود را وقف آن کردند، ناگهان 500 هزار دنبال کننده را از دست داد و مجبور شد دیگران را به خاطر توهین هایش بلاک کند!

رامین رضاییان با همان غافلگیری که رفت برگشت. ابتدا پدرش را به باشگاه آورد، سپس فیلم توبه خود را پر کرد و در نهایت با وجود مخالفت برونکو، باشگاه نام انصاری را از لیست حذف کرد و او را به نیمکت نشینی بازگرداند و حاشیه دیگری برای لیدر به وجود آورد. لیگ 16!

رامین رضاییان از کودکی ورزشکار بوده است

زمانی که به مدرسه رفت، دانش آموز بود، در مسابقات انفرادی شطرنج مقام اول را کسب کرد و در مسابقات صحرایی هم مقام اول را کسب کرد.

اجرا در باشگاه رامین رضاییان

رامین رضاییان فوتبال خود را از سال 1381 در باشگاه شهرداری ساری آغاز کرد و در سال 1387 به تیم جوانان شنسای تهران پیوست. پس از یک سال اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرد و 4 فصل در تیم صبای قم بازی کرد. او 98 بازی با این تیم انجام داد و 7 گل به ثمر رساند.

رضاییان در سال 1392 با قراردادی دو ساله به تیم راهان رفت و 54 بازی رسمی برای تیم فوتبال راهان انجام داد و در مدت حضورش در این تیم 11 گل به ثمر رساند. او در آخرین فصل حضورش در تیم راه آهن بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست نظر کارلوس کی روش را به خود جلب کند و به تیم ملی دعوت شود. در همان فصل چهاردهم، او به عنوان برترین مدافع زن لیگ برتر شناخته شد.

اجرای ملی رامین رضاییان

در 9 ژانویه 2013 کارلوس کی روش از رامین رضاییان دعوت کرد تا به تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا بپیوندد. او اولین بازی ملی خود را در 14 ژانویه 2014 مقابل عراق انجام داد. او اولین گل ملی خود را در 26 نوامبر 2014 در پیروزی مقابل گوام به ثمر رساند و این بازی با برتری 6 بر صفر ایران به پایان رسید.

رضاییان برای بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه نیز در ترکیب تیم ملی حضور داشت و در چند بازی به میدان رفت.

او که در پرسپولیس برگشت، پس از مدتی به پرسپولیس بازگشت و مدتی روی نیمکت برونکو بود تا اینکه در دیداری که شانس مهدی طارمی مقابل حسن حوری بسته شد و شانس او ​​مقابل حوری را بی نتیجه گذاشت، رامین روی رضاییان آمد. و یک سانتر برای مهدی طارمی ارسال کرد و مهدی طارمی با ضربه سر آن را به اشک رامین در مقابل هواداران درآورد. بازی تراکتورسازی و پرسپولیس. او در بازی مقابل تراکتورسازی یکی از گل های تیمش را به بهترین شکل ممکن به ثمر رساند و بعد از گل نیز به طرز شگفت انگیزی جشن گرفت و مورد علاقه همه پرسپولیسی ها قرار گرفت.

اخراج رامین از پرسپولیس توسط برانکو ایوانکوویچ (فصل 96-95) به دلیل درگیری که با علی علیپور در تمرین پرسپولیس داشت و تلاش برای بازگرداندن او به پرسپولیس بی نتیجه ماند و رامین از این تیم جدا شد. باشگاه پرسپولیس رضایت نامه گرفت و به دنبال تیم جدیدش بود.

رامین رضاییان در استقلال بعد از اینکه رامین نتوانست به تیم های خارجی بپیوندد با پیشنهاد بزرگ استقلالی ها مواجه شد! استقلالی ها به طور جدی با رامین رضاییان برای پیوستن به استقلال به توافق رسیدند اما رامین با پیشنهاد این باشگاه موافقت نکرد و خواستار قرارداد 3 میلیاردی از این باشگاه شد. استقلالی با جذب رامین رضاییان تلاش کرد تلخی انشعاب کاوه رضایی را شیرین کند اما ناکام ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.