افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

رامز برای شروع جان وولفورد یکشنبه; متیو استافورد بیرون

  • کد خبر : 1948
رامز برای شروع جان وولفورد یکشنبه;  متیو استافورد بیرون

هر دو مدافع هفته گذشته را با مصدومیت از دست دادند. قوچ هاسرمربی تیم شان مک وی، یک کوارتربک را اعلام کردمتیو استافوردپروتکل ضربه مغزی را پاک کرده است، اما همچنان برای بازی این هفته مقابل Seahawks غیرفعال خواهد ماند. در عوض، پشتیبان گیری کنیدجان وولفوردکه دو بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست […]



هر دو مدافع هفته گذشته را با مصدومیت از دست دادند.

قوچ هاسرمربی تیم شان مک وی، یک کوارتربک را اعلام کردمتیو استافوردپروتکل ضربه مغزی را پاک کرده است، اما همچنان برای بازی این هفته مقابل Seahawks غیرفعال خواهد ماند. در عوض، پشتیبان گیری کنیدجان وولفوردکه دو بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داد، در عوض شروع خواهد شد.

مطابق با آدام شفتر از ESPN، بازگشت استافورد در این فصل “نامشخص” است. این جانباز در ماه گذشته دو بار وارد پروتکل ضربه مغزی شد و در طول سال با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد. با رمز 3-8 و بعید است که به پلی آف راه یابند، لس آنجلس می تواند انتخاب کند که استافورد را برای فصل تعطیل کند.

وولفورد یک بازی را به جای استافورد در مقابل آریزونا شروع کرد و با یک ضربه داون و یک قطع توپ به طول بیش از 200 یارد پرتاب کرد. پس از آن بازی، ولفورد با مصدومیت گردن دست و پنجه نرم کرد و راه را برای برایس پرکینز، مدافع سوم، هموار کرد تا هفته گذشته در مقابل کانزاس سیتی اولین بازی خود را آغاز کند.

رامز در تمام سال مجبور به تحمل صدمات جدی بوده است، زیرا استافورد، کوپر کوپ، آلن رابینسون و آرون دونالد همگی حداقل با یک مصدومیت مبارزه کرده اند. رابینسون بقیه سال را از دست خواهد داد، در حالی که وضعیت استافورد و کوپ می تواند به این بستگی داشته باشد که آیا تیم می تواند به مسابقه پلی آف بازگردد یا خیر.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.