افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

رالی والیبال وحشی، بازیکن هیوستون را بر فراز میز پرواز می کند

  • کد خبر : 1986
رالی والیبال وحشی، بازیکن هیوستون را بر فراز میز پرواز می کند

Cougars در اولین حضور خود در مسابقات NCAA در بیش از 20 سال تأثیر زیادی گذاشتند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. یک رالی شدید در نبرد شماره 23 هیوستون مقابل داکوتای جنوبی یک رویداد برجسته در جمعه شب به وجود آورد زیرا برنامه ها به دنبال ادعای پیروزی در […]



Cougars در اولین حضور خود در مسابقات NCAA در بیش از 20 سال تأثیر زیادی گذاشتند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

یک رالی شدید در نبرد شماره 23 هیوستون مقابل داکوتای جنوبی یک رویداد برجسته در جمعه شب به وجود آورد زیرا برنامه ها به دنبال ادعای پیروزی در دور افتتاحیه مسابقات والیبال NCAA در اوماها بودند.

در حالی که کوگارها دو ست به یک پیش می‌رفتند، کیت جورجیادس جوان تمام تلاش خود را کرد تا توپ را در بازی نگه دارد، پس از اینکه توپ از هم تیمی‌اش، مورگان جاندا، در جریان یک رالی در ست چهارم پرتاب شد. در حالی که توپ به سمت خط پایان حرکت می کرد، جورجیادس به سرعت دوید و آن را روی سرش جهش کرد، اما در این فرآیند ضربه بدی روی میز ریخت.

تلاش هیجان انگیز جونیور با برتری 5-1 تیمش در ست انجام شد. خوشبختانه برای جورجیادس، سیو او در رالی تصادفی ممکن است ارزش ریسک را داشته باشد زیرا کوگارها پس از کشتن کلن مورین دانش‌آموز دوم با پاس جاندا، امتیاز را به دست آوردند. هیوستون که از سال 2000 در اولین تورنمنت NCAA حضور داشت، در پنج ست برای اولین بار در تورنمنت خود از سال 1994 پیروز شد.

برجستگی جورجیادس، اگرچه تماشای آن دردناک بود، اما ممکن است لحظه‌ای برای هیوستون باشد، زیرا به نظر می‌رسید از چیزی که باعث ناراحتی بزرگی می‌شد اجتناب کند. ناگفته نماند، این برد یک گیلاس زیبا را برای جورجیادز به ارمغان آورد، که ممکن است قبل از بازی آخر هفته، خود را در 10 مرکز برتر SportsCenter بیابد.

  • خردل اضافی بیشتر: کالب ویلیامز آهنگ بازی عنوان Pac-12 را با هنر ناخن NSFW تنظیم می کند
  • کیفین به مربی جدید FAU هرمان می‌گوید که خانه، قایق برای او دارد
  • چارلز بارکلی سندرز را در آبرن می‌خواست، از فریز حمایت خواهد کرد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.