افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

رافت: مهمترین دلیل قهرمانی پرسپولیس هواداران بود اما امسال باید خارج از تهران بازی کرد! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 324756
رافت: مهمترین دلیل قهرمانی پرسپولیس هواداران بود اما امسال باید خارج از تهران بازی کرد! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز تاسف کرد که قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران به دلیل مشکلات زیرساختی نمی تواند میزبانی مسابقات خود را بر عهده بگیرد. پای رفعت در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: به طور معمول در پایان هر فصل در همه تیم ها جابه […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز تاسف کرد که قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران به دلیل مشکلات زیرساختی نمی تواند میزبانی مسابقات خود را بر عهده بگیرد.

پای رفعت در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: به طور معمول در پایان هر فصل در همه تیم ها جابه جایی بازیکن یا مربی صورت می گیرد و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نبود. این قانون به گزارش گاریدو، پس از جدایی چند بازیکن، باشگاه بازیکنان جدیدی جذب کرد و مدیران پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا بازیکنان بیشتری را وارد این تیم کنند. طبیعتا این مربی از قبل نقاط قوت و ضعف تیمش را می شناسد و باید به گاریدو زمان داد تا ایده هایش را در پرسپولیس پیاده کند. او از فوتبال اروپا به کشوری آمد که فوتبالش از نظر ساختار و امکانات مشکل دارد و همین موضوع می تواند کار گاریدو را پیچیده کند.

وی همچنین تاکید کرد: موضوع مهم دیگر، مقر پرسپولیس است و برای انجام بازی های خانگی خود باید تهران را ترک کند. این موضوع برای خیلی ها قابل هضم نیست و واقعاً عجیب است که ما در پایتخت ورزشگاهی برای بازی پرسپولیس یا استقلال نداریم. پرسپولیس در این سال ها چندین بار قهرمان شده است. واقعا این قهرمانی ها چه فایده ای داشته است؟ وقتی پرسپولیس ورزشگاه 5000 نفری ندارد این قهرمانی ها چه فایده ای دارد؟ این تیم چندین دهه و میلیون ها هوادار دارد و یکی از پرطرفدارترین تیم های دنیاست اما استادیوم ندارد.

رفعت همچنین خاطرنشان کرد: یک باشگاه ابتدا باید تمام ابزار و امکانات لازم را داشته باشد و سپس تیم داشته باشد. پرسپولیس در درآمدزایی مشکل دارد و همچنان زیر نظر دولت است، درآمد اندکی که حاصل می شود صرف جذب بازیکن و مربی می شود و مقداری هم به دلالان می رسد. این وضعیت سال هاست که تغییر نکرده و فوتبال ایران آماتور باقی مانده است. حالا گاریدو می خواهد در چنین فضایی کار کند و قطعا چالش سختی پیش رو خواهد داشت.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: فصل گذشته مهمترین دلیل قهرمانی پرسپولیس هواداران بود اما الان این تیم باید خارج از تهران بازی کند و این واقعا عجیب و غیر قابل باور است. باید منتظر شروع لیگ باشیم تا ببینیم چه می شود اما امیدوارم پرسپولیس در فصل جدید روزهای خوبی را تجربه کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)