افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

راز پوست جوان برد پیت و تام کروز را بدانید

  • کد خبر : 376718
راز پوست جوان برد پیت و تام کروز را بدانید

آفتاب نیوز: با وجود اینکه سلبریتی ها کار عجیبی انجام نمی دهند و عادت، رفتار و باور خاصی ندارند، اما توجه میلیون ها نفر در سراسر جهان را به خود جلب می کنند. اما هنگامی که آنها یک ویژگی متمایز جالب را نشان می دهند، بسیار بیشتر به چشم می آیند. یک ویژگی متمایز ممکن […]

آفتاب نیوز:

با وجود اینکه سلبریتی ها کار عجیبی انجام نمی دهند و عادت، رفتار و باور خاصی ندارند، اما توجه میلیون ها نفر در سراسر جهان را به خود جلب می کنند. اما هنگامی که آنها یک ویژگی متمایز جالب را نشان می دهند، بسیار بیشتر به چشم می آیند. یک ویژگی متمایز ممکن است یک رفتار خاص، یک باور غیرمنطقی یا یک عادت عجیب باشد. افراد مشهور زیادی با این ویژگی ها وجود دارند. با برخی افراد مشهور با عادات، رفتارها و باورهای خاصی آشنا شوید.

مگان فاکس

بازیگر فیلم Fast and Furious معتقد است که در حین گوش دادن به Oh Baby Baby اثر بریتنی اسپیرز نمی میرد.

کیت هرینگتون

بازیگر نقش جان اسنو در سریال «بازی تاج و تخت» عادت دارد بعد از دیدن آمبولانس خود را بخار کند. هرینگتون گفت این یک سنت ایتالیایی است که برای افراد داخل آمبولانس خوش شانسی می آورد.

جیمز مک آووی

بازیگر نقش دکتر چارلز خاویر در فیلم های «مردان ایکس» یکی از جدیدترین خرافات را در بین همه سلبریتی ها دارد. اول هر ماه باید به اولین نفری که می بینید بگویید «خرگوش سفید»! به گفته برخی افراد، این کار خوش شانسی می آورد.

آنجلینا جولی

اگر به دنبال یک عادت سرگرم کننده هستید، این شما و آنجلینا جولی هستید. آنجلینا جولی عادت به خوردن حشرات و عنکبوت دارد. فرزندان جولی نیز این عادت را از مادر خود به ارث برده اند.

جنیفر آنیستون

ستاره سریال دوستان عادت دارد با پای راست وارد هواپیما شود و به بدنه بیرونی هواپیما ضربه بزند. این باور در میان بسیاری از مسافران هواپیما رایج است.

برد پیت

همسر سابق جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی، آقای برد پیت نیز از عادات عجیب و غریب مستثنی نیست. پیت هرگز از صابون استفاده نمی کند زیرا معتقد است صابون ها حاوی مواد سمی هستند. او به جای صابون از محلول خانگی لیمو، سرکه سیب و آب استفاده می کند که به گفته خودش برای پوستش بسیار بهتر است.

تام کروز

این ستاره فیلم های اکشن نیز از کرم ژاپنی باستانی برای پوست خود استفاده می کند. این کرم از مدفوع بلبل جزیره ای در ژاپن تولید می شود و به «گیشا فیشال» معروف است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.