افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

راز قهرمانی تراکتورسازی به قول سیامک نعمتی

  • کد خبر : 216904
راز قهرمانی تراکتورسازی به قول سیامک نعمتی

آفتاب نیوز: دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری شاگردان خمس به پایان رسید. 2- 0. سیامک نعمتی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: بازی عالی بود و […]

آفتاب نیوز:

دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری شاگردان خمس به پایان رسید. 2- 0.

سیامک نعمتی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: بازی عالی بود و مهم کسب سه امتیاز بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که توانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا داور را هل دادید؟ وی گفت: در پایان بازی اتفاقی افتاد که فکر می کنم کمک داور را عصبی کرد. دستم را به داور زدم تا من را در زمین بگذارد، چون در نهایت تیم تحت فشار بود. انگشتم خونریزی زیادی نداشت و به همین دلیل به داور گفتم مشکلی نیست و اجازه داد وارد زمین شوم اما اجازه نداد. حتی یک دقیقه هم نگذاشت وارد زمین شوم و تیم تحت فشار بود و می خواستم وارد زمین شوم. به همین دلیل دستم را روی داور گذاشتم.

نعمتی افزود: حتی نمی دانستم کارت زرد اول را به من داده اند و مدام از داور می پرسیدم که کجا به من کارت داده است. هنوز صحنه ای که اولین کارت زرد را به من دادند را ندیده ام. کارت رو جلوی من نداد و انگار اون طرف بود. منم یادم نمیاد قصد بی احترامی به داوران را نداشتم اما خود داور چهارم بازیکن را تحریک کرد. بالاخره ضربان قلب ما بالاست. زیاد زور نزدم و فقط دستم را روی سینه اش گذاشتم.

وی درباره عصبانیت خم از این اتفاق گفت: در آن صحنه و در آن دقیقه همه بازیکنان و اعضای تیم تحت فشار هستند اما الان صحبت می کنیم و همه چیز خوب است. من عذرخواهی کردم و مهم این است که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. انشاالله در بازی بعدی بچه ها با تلاش دیگران سه امتیاز را کسب کنند.

با توجه به این سوال که آیا فضا برای قهرمانی این تیم مهیا است؟ وی گفت: من در ابتدای فصل گفتم این تیم نیاز به زمان دارد اما گذشت زمان نشان داد که تیم ما شایستگی زیادی دارد. ما بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم. ما مدیریت خوب و مالک خوبی داریم که همه چیز را برای تیم فراهم می کند و شرایط عالی است. فقط باید بازی های 6 امتیازی را به نفع خودمان تمام کنیم. اگر این اتفاق بیفتد مطمئن باشید تراکتور در این فصل قهرمان می شود.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا او هم مثل هواداران از باخت به مدعیان ناراحت است؟ وی گفت: ما هم دوست داریم بازی ها را ببریم اما متاسفانه تساوی کمی بد بود. ما نباید در ابتدای فصل مقابل این تیم های قدرتمند بازی می کردیم. اگر در نیم فصل بازی می‌کردیم، برایمان راحت‌تر بود. الان بازی با سپاهان و استقلال شرایط بهتری دارد و مطمئن باشید برای کسب 6 امتیاز دست به هر کاری می زنیم اما حالا بازی های بعدی ما مهمتر است و الان رفسنجان انشاالله.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.