افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

رازهای قتل یک مرد و دختر کوچکش

  • کد خبر : 275256
رازهای قتل یک مرد و دختر کوچکش

آفتاب نیوز: ماموران سپس به محل جنایت که ساختمانی چهار طبقه در شرق تهران بود رفتند و پس از ورود به آپارتمان با جسد مردی 60 ساله و دخترش مواجه شدند. به گزارش روزنامه ایران، شواهد اولیه نشان می داد هر دو قربانی با برخورد جسم سخت به سرشان کشته شده اند. در بررسی های […]

آفتاب نیوز:

ماموران سپس به محل جنایت که ساختمانی چهار طبقه در شرق تهران بود رفتند و پس از ورود به آپارتمان با جسد مردی 60 ساله و دخترش مواجه شدند.

به گزارش روزنامه ایران، شواهد اولیه نشان می داد هر دو قربانی با برخورد جسم سخت به سرشان کشته شده اند.

در بررسی های بعدی مشخص شد ساختمان 4 طبقه متعلق به مقتول است که با همسر دوم و دختر کوچکش در یک طبقه زندگی می کرد و سه طبقه دیگر ساختمان را به دو دختر و یک پسرش واگذار کرد. از همسر اولش که در آنجا زندگی می کرد.

با پیدا شدن جسد پدر و دختر در طبقه اول ساختمانی که متعلق به دختر بزرگش فریبا بود، وی مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: روز حادثه حالم بد بود، از نامزدم شهاب خواستم که بیاید. و مرا ببر.” . او مرا به بیمارستان برد، اما وقتی آمد حالم بهتر شد و دیگر دکتر نرفتم. بعد شهاب گفت حالا که اینجا آمده ام بهتر است پدرت را ببینی اما وقتی می خواست به یگان پدرم برود همسرش مهری مدعی شد که خانه شان مرتب نیست و اجازه نداد شهاب به دیدن من برود. . پدر چند دقیقه بعد خداحافظی کرد و رفت.

بعد از رفتن شهاب پدرم به خانه ام آمد و گفت دوستانش به دیدنش می آیند و چون خانه اش به هم ریخته بود از من خواست که مهمانانش را به خانه ام بیاورم. قبول کردم و رفتم خونه دوستم. اما ساعتی بعد وقتی برگشتم با اجساد خونین پدر و خواهر ناتنی ام مواجه شدم.

با وجود اینکه دختر مقتول مدعی بود که در این حادثه دخالتی ندارد، اما ماموران پس از جمع آوری اطلاعات و تحقیقات به فریبا و شهاب مشکوک شدند و هر دوی آنها را دستگیر کردند.
شهاب در بازجویی ها منکر دست داشتن در جنایت شد و گفت: سه سال پیش با فریبا آشنا شدم، به خواستگاری او رفتم و نامزد کردیم. آن روز وقتی از خانه فریبا بیرون می رفتم، دو مرد را بیرون از خانه دیدم که منتظر پدر فریبا بودند. فکر می کنم آنها قتل پدر و خواهر نامزدم را انجام دادند.

در بررسی های بعدی مشخص شد شهاب آن روز موبایل خود را با خود نبرده است.

از سوی دیگر شاگرد نانوایی که نزدیک خانه مورد نظر بود به ماموران گفت: روز حادثه دیدم فریبا و نامزدش با هم از خانه خارج شدند و از خانه خارج شدند. علاوه بر این، مأموران آثاری از خون روی لباس فریبا پیدا کردند.

به این ترتیب فریبا و شهاب به اتهام مشارکت در قتل دستگیر شدند. اما هیچ یک از آنها اتهام را نپذیرفتند و از آنجایی که هیچ مدرکی علیه آنها وجود نداشت، با قرار وثیقه آزاد شدند.

سه سال بعد، در حالی که تحقیقات برای یافتن عامل یا عاملان قتل ادامه داشت، ماموران دریافتند که شهاب در سال 1393 به اتهام قتل دوستش دستگیر و پس از 20 روز با قرار وثیقه آزاد شد و پرونده قتل الل همچنان مفتوح است. همچنین مشخص شد فریبا در روز حادثه آنطور که خودش ادعا کرده به خانه دوستش نرفته است و دوست فریبا این ادعا را تکذیب کرده است.

این موضوع باعث شد تا شهاب مجددا مورد بازجویی قرار گیرد و وی در توضیح ماجرا گفت: در این مورد بدون دلیل دستگیر شدم و ماموران با دریافت بی گناهی من را آزاد کردند.

اما تناقضات دو متهم باعث شد که پنج سال پس از جنایت، اتهاماتی به اتهام مشارکت در قتل به فریبا و شهاب وارد و پرونده به بند 10 دادگاه کیفری یک تهران ارجاع شود. استان برای بررسی

در دادگاه چه گذشت؟
در ابتدای جلسه مهری به عنوان تنها قیم مقتول خردسال خواستار قصاص عاملان قتل شد. سپس دو متهم یکی یکی در جایگاه قرار گرفتند و اتهامات خود را نپذیرفتند و در موارد مختلف اظهارات خود را تکرار کردند. مراحل بازجویی

در پایان جلسه قضات برای صدور رای وارد دادگاه شدند و از آنجایی که دلیلی علیه آنها وجود نداشت و با توجه به رد اتهام از سوی هر دو متهم، تبرئه شدند.

با حکم و اعتراض اولیای دم، پرونده به دیوان عالی کشور رفت و قضات پس از بررسی پرونده، حکم برائت را لغو و خواستار رسیدگی جدید به پرونده شدند.

به این ترتیب مقرر شد دو متهم پس از تحقیقات بیشتر و پس از گذشت ۷ سال از این حادثه، مجددا در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.