افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

رازهای جذاب ترین لوازم جانبی زنانه; ببینید شال و روسری ساتن با استایل شما چه می کند

  • کد خبر : 22947
رازهای جذاب ترین لوازم جانبی زنانه;  ببینید شال و روسری ساتن با استایل شما چه می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شال و روسری دو مورد از جذاب ترین و اصلی ترین اکسسوری های استایل خانم های ایرانی هستند که در صورت انتخاب صحیح می توانند تغییر بزرگی در استایل شما ایجاد کنند. روسری یک تکه پارچه ساده است که دور گردن یا شانه و گاهی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شال و روسری دو مورد از جذاب ترین و اصلی ترین اکسسوری های استایل خانم های ایرانی هستند که در صورت انتخاب صحیح می توانند تغییر بزرگی در استایل شما ایجاد کنند. روسری یک تکه پارچه ساده است که دور گردن یا شانه و گاهی روی سر پیچیده می شود. روسری ها در اندازه ها و شکل های مختلفی وجود دارند، اگرچه رایج ترین آنها شامل روسری های مستطیلی، مثلثی و مربعی است. روسری ها سایزهای مختلفی دارند که می توانید با توجه به استایل شخصی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، روسری ساتن ابریشمی را می‌توان انتخاب خوبی برای استایل‌های رسمی یا کلاسیک مهمانی دانست، یا روسری‌های توری مینی می‌توانند برای استایل‌های هنری و غیررسمی، معجزه کنند. بنابراین فراموش نکنید که هنگام انتخاب هر محصولی که از پارچه ساخته شده است، پارچه همیشه یکی از مهمترین معیارهای انتخاب است.

روسری و شال نیز از این قاعده مستثنی نیستند و البته یکی از مهم ترین آنها هستند، زیرا هنگام پوشاندن سر با توجه به فصول مختلف سال، باید از مواد خاصی متناسب با دمای آن فصل استفاده شود تا مقاوم در برابر سرما در فصول سرد سال و در فصل گرم نیز طراوت را به ارمغان می آورد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از ترندهای محبوب شال و روسری در سال 1402 آشنا شوید.

روسری ساتن ابریشمی

روسری ساتن ابریشمی; اکسسوری های شیک و رسمی را انتخاب کنید.

روسری فواید زیادی دارد که شاید تا به حال به آنها فکر نکرده باشید. به عنوان مثال، این اکسسوری به بهبود استایل شما کمک می کند و می تواند مزایای بسیاری دیگر را به همراه داشته باشد. روسری می تواند موهای شما را از گره خوردن در هوای گرد و غبار و باد محافظت کند، بنابراین اگر روسری با خود حمل می کنید، دیگر نگران باد شدن موهایتان نباشید. روسری های ساتن ابریشم یک نوع روسری رسمی برای استایل های رسمی و کلاسیک هستند. البته فراموش نکنید که کت های گربه مکمل کاملی برای این روسری ها هستند.

روسری ساتن ابریشمی

روسری ساتن ابریشمی

شال لنگ; کی گفته شال فقط برای استایل اسپرته!

جالب است بدانید شال هایی وجود دارند که از نظر زیبایی و تجمل با روسری های ساتن حریر برابری می کنند، مثلا شال های ابریشمی یا روسری های ابریشمی می توانند برای استایل شما معجزه کنند و یک استایل ساده و تکراری را به استایلی شیک و شیک تبدیل کنند. . سبک لوکس پس اگر دوست ندارید روسری های بزرگ و ساتن ابریشم بپوشید، اما در عین حال به دنبال یک اکسسوری مجلل برای پوشیدن هستید، ما شال یا شال لم با تزیینات لم روی لبه را پیشنهاد می کنیم. خوب است بدانید که این نوع شال برای موهای حساسی که نیاز به مراقبت دارند مشکلی ایجاد نمی کند.

شال maylisi

شال maylisi

روسری های مینی دوست داشتنی را فراموش نکنید.

روسری مینی روسری مینی یک روسری کوچک کاربردی است که شباهت زیادی به روسری یا باندانا دارد اما این دو اکسسوری با یکدیگر متفاوت هستند. تفاوت روسری های مینی با دیگر انواع روسری یا باندان شکل آنهاست. روسری دارای ابعاد 50*50 سانتی متر و روسری مینی دارای ابعاد 70*70 سانتی متر یا 75*75 سانتی متر می باشد. می‌توان روسری‌های مینی را یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌های سبک رترو در ایران دانست، زیرا در سبک رترو، طراحان با الهام از سبک یک دوره زمانی خاص، اقلامی از این سبک از جمله لباس و اکسسوری را طراحی و تولید می‌کنند. روسری یکی از اقلام مد دهه 60 ایران بود.

روسری ساتن ابریشمی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.