افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

رادوشوویچ: کسانی که به من فحش می دهند پرسپولیسی نیستند/ مطمئنم الدحیل را شکست می دهیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 143975
رادوشوویچ: کسانی که به من فحش می دهند پرسپولیسی نیستند/ مطمئنم الدحیل را شکست می دهیم – پرسپولیس نیوز

پادگان سابق پرسپولیس گفت: بحث مالیات برای من موضوع مهمی است زیرا به خاطر همین موضوع در کشورم دچار مشکل شده ام و متهم به فرار مالیاتی شده ام. بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس طی شکایت فیفا بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده بود و با پیگیری های باشگاه و اقدامات […]

پادگان سابق پرسپولیس گفت: بحث مالیات برای من موضوع مهمی است زیرا به خاطر همین موضوع در کشورم دچار مشکل شده ام و متهم به فرار مالیاتی شده ام.

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس طی شکایت فیفا بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده بود و با پیگیری های باشگاه و اقدامات لازم، تمامی مطالبات این بازیکن توسط فیفا و تاییدیه پرداخت شد. پرداخت نیز اخذ شد.

چندی پیش بود که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با تسویه مالیات این بازیکن، سعی می کند در اسرع وقت اظهارنامه مالیاتی او را به فیفا ارسال کرده و پرونده این بازیکن را ببندد.

بوژیدار رادوشوویچ در گفت و گو با ایرنا درباره پرداخت وام خود توسط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این باشگاه بدهی من را پرداخت کرده است اما موضوع دیگر در این زمینه پرداخت مالیات من است و دریافت نشده است. اقدام در این زمینه این جنبه هنوز

وی افزود: همه چیز در قرارداد من و باشگاه است و باید به آنچه در قرارداد است پایبند باشیم. مالیات نیز موضوع مهمی است. به خاطر همین موضوع در کشورم دچار مشکل شده ام و متهم به فرار مالیاتی شده ام و این برای من مشکل ساز خواهد شد. فکر می کنم همه چیز مشخص است و باید طبق قرارداد و قانون انجام شود.

مدافع سابق پرسپولیس درباره حواشی چند روز اخیر و ماجرای جنجالی خود گفت: برخی به من توهین می کنند و حرف های زشتی می زنند. فکر نمی کنم آنها طرفدار پرسپولیس باشند و معلوم است این مشکل از کجا می آید. من 6 سال با تمام وجود در خدمت پرسپولیس بودم و در این مدت مشکلات زیادی در این باشگاه وجود داشت. همه می دانند که مدت ها ماه ها بدون رسید بودم و پولم را ندادند و در آن شرایط در پرسپولیس ماندم. هوادار دوستی همیشه شامل حال من بوده و کسانی را که فحاشی می کنند طرفدار پرسپولیس نمی دانم.

رادوشوویچ خاطرنشان کرد: زمانی که باشگاه را ترک کردم فقط به دلیل عدم احترامی بود که به من قائل بودند، اما باز هم شرایط باشگاه را پذیرفتم تا کارم راحت شود. در حالی که خیلی راحت می توانستم درخواست پول کنم و طبق تصمیم فیفا به یکباره می شد پولم را گرفت اما احساس کردم بهتر است این پول را به خاطر هواداران پرسپولیس در مقاطع مختلف و همچنین باشگاه دریافت کنم. من این پول را به صورت اقساطی پرداخت کردم، اگر توانستم پول را همزمان بگیرم و به باشگاه فشار بیاورم، دادم. الان دارم از حقم استفاده می کنم چون بحث مالیات برایم مشکل ساز شده و اصول حرفه ای رعایت قراردادمان است.

مدافع سابق پرسپولیس درباره دیدار حساس این تیم مقابل الدحیل نیز گفت: روزهای خوبی را در پرسپولیس سپری کردم و برای آنها در بازی مهم مقابل الدحیل آرزوی موفقیت دارم. این تیم همیشه مدعی است و این را به خوبی ثابت کرده است. خاطرات شیرینی از بازی با الدحیل در آزادی داریم. مطمئنم باز هم این تیم را شکست می دهیم و پرسپولیس به دور بعد صعود می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)