افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

رائد فریدزاده رئیس سازمان سینمایی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان.

  • کد خبر : 393819
رائد فریدزاده رئیس سازمان سینمایی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم تجلیل و معارفه روسای جدید و قدیم سازمان سینمایی امروز شنبه 21 مهر با حضور سید عباس برگزار شد. . صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی احمدی مشاور عالی وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم تجلیل و معارفه روسای جدید و قدیم سازمان سینمایی امروز شنبه 21 مهر با حضور سید عباس برگزار شد. . صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی احمدی مشاور عالی وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی و مدیران سازمان سینمایی.

در این مراسم از زحمات محمد خزایی تقدیر و رائد فریدزاده به عنوان مدیرعامل جدید سازمان سینمایی معرفی شد.

فریدزاده متولد 1357 و فارغ التحصیل رشته ادبیات تطبیقی ​​و فلسفه از دانشگاه های تهران، وین و برلین در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی است.

وی در سال ۱۳۹۶ به عنوان دبیر شورای عالی بین المللی سازمان امور سینمایی و معاونت بین الملل بنیاد سینمایی فارابی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیوست.

عضویت در کارگروه تخصصی سینمایی حوزه های هنری، شورای فرهنگی کمیته ملی المپیک، شورای سیاستگذاری جشنواره جهانی فیلم، کارگروه تخصصی اقتصادی و فرهنگی اتاق بازرگانی، شورای پژوهشی و تحریریه دانشگاه شهید بهشتی و همچنین همکاری با جشنواره جهانی فیلم فجر و جشنواره بین المللی کودک و نوجوان. به عنوان کارگردان بین المللی یکی دیگر از سوابق اجرایی، مدیرعاملی جدید سازمان سینمایی است.

فریدزاده به عنوان داور با جشنواره های بین المللی زردآلو طلایی ارمنستان، صفر پلاس، پرسکوف روسیه، لبخند هند و سینما حقیقت همکاری داشته است.

او آثار مختلفی را در قالب کتاب و مقاله به زبان های فارسی، انگلیسی و آلمانی در زمینه فلسفه، ادبیات، هنر و سینما در داخل و خارج از ایران تألیف و منتشر کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.