افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

رئیس قوه قضائیه بدون تشریفات رسمی وارد «بندرعباس» شد

  • کد خبر : 249761
رئیس قوه قضائیه بدون تشریفات رسمی وارد «بندرعباس» شد

به گزارش مرکز رسانه های قضایی، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی وی در سی امین سفر خود به استان از ابتدای دوره ریاست قوه قضائیه، در سفری رسمی و در راس شورای عالی قضایی دقایقی وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد. پیش، بدون پروتکل های تشریفاتی معمول. رئیس قوه قضائیه و دیگر مقامات ارشد قضایی […]

به گزارش مرکز رسانه های قضایی، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی وی در سی امین سفر خود به استان از ابتدای دوره ریاست قوه قضائیه، در سفری رسمی و در راس شورای عالی قضایی دقایقی وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد. پیش، بدون پروتکل های تشریفاتی معمول.

رئیس قوه قضائیه و دیگر مقامات ارشد قضایی در این سفر برنامه هایی را با هدف رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان برگزار می کنند.

رئیس قوه قضائیه در این سفر برای حفظ بیت المال و احیای حقوق عامه از یکی از مراکز مهم تجاری و صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در این سفر با حضور رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل مزمن ساکنان یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن به طول انجامیده است، اقداماتی انجام خواهد شد.

از دیگر برنامه های رئیس قوه قضاییه استان هرمزگان برگزاری نشست کارشناسان با فعالان اقتصادی، تجار و دست اندرکاران مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور است.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای از ۱۹ تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و ریاست شورای عالی قضایی در استان های ایلام، قزوین، خوزستان، به عنوان رئیس قوه قضائیه فعالیت می کرد. ، گلستان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، به مرکز، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل و بوشهر سفر کرده است.

رئیس قوه قضائیه در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی به استان که همراه با شورای عالی قوه قضائیه انجام می دهد، سفرهای غیررسمی و غیر رسمی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (2 بار)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضائیه در چند وقت اخیر بدون انجام تشریفات و تشریفات به آن مناطق سفر کرده است. غیر رسمی

نقطه مشترک تمامی سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه در دوره جدید اعم از سفرهای رسمی با شورای عالی قضایی و سفرهای غیر رسمی و غیر رسمی، برگزاری جلسات مستقیم و غیرمستقیم با مردم سراسر ایران اسلامی و حل و فصل حقوقی شماست. و مشکلات قضایی مسائل و مشکلات همچنین اتخاذ رویکردی تخصصی و مسئله‌محور برای رفع چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نوعی با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضایی به‌ویژه در حوزه حمایت از حقوق عمومی مرتبط است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.