افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس: تلاش صهیونیست ها برای جبران شکست بی نتیجه است

  • کد خبر : 118458
رئیس فراکسیون مقاومت مجلس: تلاش صهیونیست ها برای جبران شکست بی نتیجه است

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی رئیس فراکسیون مقاومت شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی با مردم غزه، اظهار داشت: پس از الدوله. در عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی رفتار وحشیانه ای را علیه مردم غزه آغاز کرد و مناطق مسکونی و بیمارستان ها را […]

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی رئیس فراکسیون مقاومت شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی با مردم غزه، اظهار داشت: پس از الدوله. در عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی رفتار وحشیانه ای را علیه مردم غزه آغاز کرد و مناطق مسکونی و بیمارستان ها را بمباران کرد و هزینه مدارس را پرداخت کرد.

وی ادامه داد: در پی جنایات رژیم صهیونیستی و حملات هوایی این رژیم علیه مردم غزه، بسیاری از ساکنان این منطقه به شهادت رسیده اند که اکثر آنها زن و کودک هستند.

رئیس فراکسیون مقاومت شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات تهاجمی الاقصی همواره تهدید به انجام عملیات زمینی علیه مردم غزه کرده است اما از این لحاظ موفق نبوده است.

فلاحی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها از چند روز گذشته با کمک جنایتکاران آمریکایی و نیروهایی که آمریکایی ها به منطقه آورده اند، عملیات زمینی را علیه مردم غزه آغاز کرده اند، اما از گفتن اینکه عملیات زمینی انجام داده اند، طفره می روند. علیه مردم غزه و اغلب ادعا می کنند که ما در حال حاضر در حال انجام آزمایش هستیم و این اظهارات به دلیل شکست آنها در عملیات زمینی است و با وجود اینکه تلفات زیادی متحمل می شوند و ماشین های جنگی آنها منهدم می شود، اما نمی خواهند بپذیرند که دارند. در عملیات زمینی که انجام داده اند شکست خورده اند.

وی افزود: امروز وضعیت رژیم صهیونیستی به گونه ای است که در عملیات هوایی به موفقیتی دست پیدا نکردند زیرا در پاسخ به طوفان الاقصی تنها به غیرنظامیان حمله کردند.

رئیس فراکسیون مقاومت شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی عملاً در عملیات زمینی شکست خورده است و این ناکامی ها در همه این مناطق رخ می دهد در حالی که آمریکا جنایتکار رژیم صهیونیستی را همراهی کرده است.

فلاحی خاطرنشان کرد: کابینه دولت صهیونیستی از همان روزهای اول جنگ فروریخت و اگر در اخبار شنیدید که فلان وزیر کابینه دولت صهیونیستی استعفا داد، باید بگویم هیچ کابینه ای وجود ندارد که وزیر بخواهد در آن استعفا دهد. استعفا بده. .

وی افزود: اکنون رژیم صهیونیستی در شرایطی است که به دنبال آتش بس است اما به دلیل شکست در عملیات علناً آن را مطرح نکرده است و اگر پیشنهاد آتش بس می دهد باید پاسخگوی کسانی باشد که از آن انتقاد کردند. . حملات به غزه در داخل رژیم صهیونیستی.

رئیس فراکسیون مقاومت شورای اسلامی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در هر شرایطی این نبرد را باخته است. اکنون در شرایط جنگی منطقه، جبهه مقاومت از برتری برخوردار است و این برتری پیروزی برای محور مقاومت محسوب می شود.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.